Forum
I den här tråden kan folk som har saker dom inte vill ha kvar och orkar/kan sälja skänka bort till övriga medlemmar på forumet.
Jag rotade igenom min garderob efter nånting, i en hög med gammal spelreklam hittade jag en liten poster som hör till Pugsleys scavenger hunt till snes. Jag har ingen aning om hur jag fick den, har aldrig ägt spelet ifråga ens och har heller inga planer på att köpa det. Om det är någon som har spelet och saknar postern så är det bara att skicka ett pm
Jag rotade igenom min garderob efter nånting, i en hög med gammal spelreklam hittade jag en liten poster som hör till Pugsleys scavenger hunt till snes. Jag har ingen aning om hur jag fick den, har aldrig ägt spelet ifråga ens och har heller inga planer på att köpa det. Om det är någon som har spelet och saknar postern så är det bara att skicka ett pm
*Spam*
Klistra tråden vet'ja, och låt alla använda den när de har nåt att skänka bort.
*/spam*
Klistra tråden vet'ja, och låt alla använda den när de har nåt att skänka bort.
*/spam*
Bra ide! Det kör vi på
Folk skänker saker allt för sällan!
Men det kan ju vara en bra ide att ha en tråd för det iallafall.
Men det kan ju vara en bra ide att ha en tråd för det iallafall.
Möh! När jag försöker skänka bort saker är det ju ingen som vill ha dem.
I 9 fall av 10 beror det säkert på frakten?
Jag skänker gärna bort följande två spel:
NHL Face off
ISS Pro
De är som synes i världens sämsta skick och är inte ens bra så.. Ja. Jag slänger det här om ingen av någon konstig anledning vill ha det.
NHL Face off
ISS Pro
De är som synes i världens sämsta skick och är inte ens bra så.. Ja. Jag slänger det här om ingen av någon konstig anledning vill ha det.
Synd att det är sportspel
Jag kan ta dem om jag får. Men hur är skivorna, är de spelbara?
shoulder_85: Precis vad jag tänkte också.
Tip_Hassel: Jag har inte en aning faktiskt. Men jag kan dra igång dom senare idag och testa just for you.
Tip_Hassel: Jag har inte en aning faktiskt. Men jag kan dra igång dom senare idag och testa just for you.
Nej det är lugnt, bara de inte ser ut som om man har använt dem som dörrmatta så..
Jag ska ta mig en kik!
NHL har en hel del ytliga repor som förmodligen inte spelar någon roll under själva spelandet - jag har spelat igenom spel med bra mycket värre repor. ISS är helt okej. Du får betala 22:- i frakt förresten, vet inte om det var underförstått..
Ska jag drämma iväg kontouppgifter?
NHL har en hel del ytliga repor som förmodligen inte spelar någon roll under själva spelandet - jag har spelat igenom spel med bra mycket värre repor. ISS är helt okej. Du får betala 22:- i frakt förresten, vet inte om det var underförstått..
Ska jag drämma iväg kontouppgifter?
Jo, det räknade jag med. Iväg med kontouppgifter bara så dyker det upp en slant när jag får ork nog att logga in på banken.
shoulder_85 skrev:
Synd att det är sportspel
Sport är redan ett spel, varför vill man då spela ett spel som är ett spel. Hel dumt.
Säger du detsamma om hockeyspelet med pinnar?
Vågar inte, är rädd för ankstjärtade personer med konstiga skor
Va?
Jag tror Hulin syftar på hockeyspelare
Hulin skrev:
Sport är redan ett spel, varför vill man då spela ett spel som är ett spel. Hel dumt.
The Sims: Hot Date
Någon som vill ha? 22 kr för frakten bara, annars åker det i papperskorgen
Någon som vill ha? 22 kr för frakten bara, annars åker det i papperskorgen
Det här är väl inte så mycket en bortskänkes som en förfrågan om nån vill ha four swords (stora boxen) Det finns ett ex på digistore här i stan för 280kr, tydligen brukar det gå dyrt på tradera.
Om någon vill ha kan jag med andra ord springa förbi nåndag och köpa det.
Om någon vill ha kan jag med andra ord springa förbi nåndag och köpa det.
Den plockar jag gärna för 320kr fraktat har du något annat roligt så plockar jag det med
Prutar du på frakten din snåljåp! 44kr kostar det!
Men, ja. Jag ska gå förbi imorn eller så och ta mig en kik om det är kvar.
Men, ja. Jag ska gå förbi imorn eller så och ta mig en kik om det är kvar.
hehe det gick visst inte skicka den för 33kr men säg 330kr fraktat då
Fast det vill ju jag ha! *gå o plocka*
Är det fortfarande möjligt att knipa den ?
Zejiro skänker säkert bort en hembakad runkbulle mot fraktkostnad.
Widde: Rosse är ju min flickvän och vill hon ha spelet så...Ja, hon går i första hand. Sorry.
Hehe, det är lungt
Tip_Hassel skrev:
Zejiro skänker säkert bort en hembakad runkbulle mot fraktkostnad.
Är det sånt du sitter och fantiserar om på dagarna?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner