Forum
Behöver blir av med lite spel/skräp som tar upp plats.
Skicket på spelen är bra eller "bättre". Allt PAL.
Säljes/Bytes bort
Dreamcast
Record of Lodoss War
Grandia II
Metropolis Street Racer
Ready to Rumble Boxing
Dead or Alive 2
Playstation 2
Bloody Roar 3
Armored Core 2
Dead or Alive 2
Gran Turismo 3
Kessen
Maximo
The Thing
Burnout Revenge
Metal Gear Solid 2
Metal Gear Solid 3
Phantom Brave
Xbox
Half-Life 2
Köpes eller väldigt gärna tas som byte
Pikmin 2
Finns även annat jag kan tänka mig att byta till mig så det är bara att skriva och fråga om jag vill ha ditt skräp till PC, XB, X360, PS, PS2, PS3, PSP, GC, Wii och NDS
Skicket på spelen är bra eller "bättre". Allt PAL.
Säljes/Bytes bort
Dreamcast
Record of Lodoss War
Grandia II
Metropolis Street Racer
Ready to Rumble Boxing
Dead or Alive 2
Playstation 2
Bloody Roar 3
Armored Core 2
Dead or Alive 2
Gran Turismo 3
Kessen
Maximo
The Thing
Burnout Revenge
Metal Gear Solid 2
Metal Gear Solid 3
Phantom Brave
Xbox
Half-Life 2
Köpes eller väldigt gärna tas som byte
Pikmin 2
Finns även annat jag kan tänka mig att byta till mig så det är bara att skriva och fråga om jag vill ha ditt skräp till PC, XB, X360, PS, PS2, PS3, PSP, GC, Wii och NDS
Är intresserad av:
Tetris DS
Maximo
Wipeout 2097
Har:
Wipeout Pure till PSP
Commandos 3 (PC)
Titan Quest (PC)
Gun (PC)
Tetris DS
Maximo
Wipeout 2097
Har:
Wipeout Pure till PSP
Commandos 3 (PC)
Titan Quest (PC)
Gun (PC)
Tyvärr inget jag är intresserad av/inte redan har ;/
okej, bjuder en 100kr för Tetris DS då.
Mja, känns lite lite (:
äsch, inte då.
110kr då.
110kr då.
Haha, nä xD Under 200 är det nog svårt att få mig att gå gällande just Tetris. Då behåller jag det hellre. Har ändå lite pusseltjafs kvar ;P
Vad betalar du för Oblivion Goty edition till pc? Inplastat.
Hmm. Kostar ju 400 nytt i butiker.. där den inte finns just nu. Så 500 kanske?
Är intresserad av Tekken 2 och sitter på Metroid Prime 3. What say you?
Att det lär bli en hel del pengar mellan xD
Sen har jag för mig att Tekken 2s skiva inte är i toppskick nu när jag tänker efter. Spelbart, självklart, men något repigt. Så det är väl inte värt ens en hundring. Blir ett saftigt pris för MP3 ändå med andra ord
Sen har jag för mig att Tekken 2s skiva inte är i toppskick nu när jag tänker efter. Spelbart, självklart, men något repigt. Så det är väl inte värt ens en hundring. Blir ett saftigt pris för MP3 ändå med andra ord
Ptja, men det är ju som det är. Tekken 2 i det skicket skulle jag inte värdera till mer än 60-70 kronor. Skulle väl spontant säga att MP3 ligger någonstans uppemot 300.
Precis, och jag var väldigt otydlig i mitt förra inlägg (så går det när man inte sover), men jag ville nog säga att jag inte vet om MP3 är ett spel jag vill betala för egentligen (det är inet ens jag som vill ha det xD). Inte utan att få den andra skiten bytt/såld iaf.
Men... kikade i din säljtråd. 200 spänn + Tekken 2 för MP3 låter ju faktiskt inte alltför hemskt? Hmm.
Men... kikade i din säljtråd. 200 spänn + Tekken 2 för MP3 låter ju faktiskt inte alltför hemskt? Hmm.
Det kan jag ta du. Skickar PM.
Bumpelibump. Lite skräpSNES-spel har tillkommit.
Choplifter III, hur låter 70 kr plus frakt? Det var komplett eller hur?
EDIT: Hur ser Super Ghouls 'n Ghosts ut?
EDIT: Hur ser Super Ghouls 'n Ghosts ut?
Det låter fint.
Jag har aldrig skickat ett SNES-spel, du får gärna säga hur du vill ha det packat.
Japp, det är komplett. (:
Edit: Tar kort på SG'nG
Jag har aldrig skickat ett SNES-spel, du får gärna säga hur du vill ha det packat.
Japp, det är komplett. (:
Edit: Tar kort på SG'nG
Det räcker oftast att slå ett varv presentpapper runt, Shoulder är inte så kräsen
H A H A H A.
Kanon! Lägg gärna med Choplifter i bilden också.
Kanon! Lägg gärna med Choplifter i bilden också.
Ser nu att min sambo (vars spel det är) var ung och dum ;P Han har kalkerat alla spels loggor från manualerna och gjort spår i dem. Nu förstår vad jag menar? Kan inte få en bild av det (det syns inet speciellt bra) dock
Aja. Om folk fortfarande är intresserade så har jag iaf fotat Choplifter III och SG'nG . De andra är i ungefär samma skick som SG'nG (några något sämre).
Aja. Om folk fortfarande är intresserade så har jag iaf fotat Choplifter III och SG'nG . De andra är i ungefär samma skick som SG'nG (några något sämre).
Om det inte är något annat som man inte ser med Super Ghouls 'n Ghosts så tar jag gärna det med. 120 plus frakt för de två?
EDIT: förresten, är alla ingående delar på engelska?
EDIT: förresten, är alla ingående delar på engelska?
Förutom märkena i manualen nej, men 100 + frakt säger jag pga dem
Edit: Nej det verkar inte så, på baksidan av Choplifter III står det iaf inte på engelska ;P (ARGH, dumma sambo som inte ger mig någon info alls). Jag har NOLL koll på SNES-spel och sambon stack hemifrån. Låt mig återkomma angående alla detaljer om skiten när han är tillbaka?
Edit: Nej det verkar inte så, på baksidan av Choplifter III står det iaf inte på engelska ;P (ARGH, dumma sambo som inte ger mig någon info alls). Jag har NOLL koll på SNES-spel och sambon stack hemifrån. Låt mig återkomma angående alla detaljer om skiten när han är tillbaka?
Ah, okej. Språket på delarna är ganska viktigt. I'll be waiting
Kan jag förstå, utgick från att det var engelska eller så eftersom han inet sa nått om det. Dumma gubbe ;P
Actraiser (om engelsk text i spelet), Axelay 80 kr st
Super Ghouls & Ghosts 100 kr
Sen kan jag väl skambuda vidare med 50 kr styck på Another World, Darius Twin, StuntRace FX och Spiderman (SNES)
Allt exkl frakt.
Super Ghouls & Ghosts 100 kr
Sen kan jag väl skambuda vidare med 50 kr styck på Another World, Darius Twin, StuntRace FX och Spiderman (SNES)
Allt exkl frakt.
Jag kollar upp allt språktjosan med sambon när han kommer hem, samt tar bilder på skiten. Du har noterat manualernas skavanker?
Yes, men tar gärna en titt på bilden sen ändå
On a side note: Av ren nyfikenhet så undrar jag om du kan fråga honom var han hittade ett spanskt choplifter och om det funnits/finns svensk manual till det. Har misstänkt att det sålts spanska spel i sverige en längre tid men inte hittat några konkreta bevis ännu
On a side note: Av ren nyfikenhet så undrar jag om du kan fråga honom var han hittade ett spanskt choplifter och om det funnits/finns svensk manual till det. Har misstänkt att det sålts spanska spel i sverige en längre tid men inte hittat några konkreta bevis ännu
Har uppdaterat förstainlägget med info och bilder. Nu kommer jag väl inte få ett enda spel sålt xD Fan för ungar som inte vet hur man ska behandla spel ne? ;P
Glömde att lägga in en bild på Axelay's baksida, där nästan en fjärdedel täcks av ett Ellosmärke (BLÄH för sånt)
Just ja, angåen de Choplifter III så vill han minnas att det är köpt i en helt vanlig IRL-butik som sålde spel. Ingen svensk manual.
Glömde att lägga in en bild på Axelay's baksida, där nästan en fjärdedel täcks av ett Ellosmärke (BLÄH för sånt)
Just ja, angåen de Choplifter III så vill han minnas att det är köpt i en helt vanlig IRL-butik som sålde spel. Ingen svensk manual.
Må vara att jag inte är någon skickofil, men så hemskt dåligt skick var det ju inte, hade jag varit en pal-människa hade jag kunnat tänka mig både ett och två av dom. Om dom inte blir sålda här finns ju tradera, där köper folk allting till överpriser
Another World
Axelay
Choplifter III
Darius Twin
Gods
Spider-Man X-Men: Arcade's Revenge
Stunt Race FX
Top Gear
600kr + frakt?
Axelay
Choplifter III
Darius Twin