Forum
De andra kan ju få en chans att buda på något spel också kanske Men det ser helt okej ut. Vi väntar till imorrn?
Hmm.
100 kr Super GnG
100 kr Spiderman
100 kr Another World
100 kr Actraiser
80 kr Gods
80 kr Stunt Race
560 exkl frakt alltså...för 6 spel, bättre än 600 för 8 spel?
100 kr Super GnG
100 kr Spiderman
100 kr Another World
100 kr Actraiser
80 kr Gods
80 kr Stunt Race
560 exkl frakt alltså...för 6 spel, bättre än 600 för 8 spel?
Haha Cyborg20003 kanske bjuder mer på något av dem?
s.m.f tar alla SNES-spel ;P
150 kr styck, exkl frakt på Super GnG, Actraiser och Spiderman...?
Mja, han gav ett riktigt bra bud på hela paketet och det känns bara skönt att bli av med dem allihop. ;/
85 kr styck tyckte jag det lät som...men visst.
Men tänk om han inet vill ha resten om du tar tre? o:
Jobbigt det blev ,___,
Jobbigt det blev ,___,
Är lite sugen på FF VI, men ska fundera lite mer innan jag bestämmer mig. Vad vill du ha för det? (underlättar vid bestämmandet )
FissionMailed skrev:
Men tänk om han inet vill ha resten om du tar tre? o:
Jobbigt det blev ,___,
Jobbigt det blev ,___,
Äh sälj paketet till honom så får jag deala med honom sen
Jag frågade om han kunde skippa de tre så får vi se vad han säger, vill han inte göra det så får han alla. Du kan ju som sagt försöka sno dem från honom istället
FF VI kanske blir ~150 fraktat? Hur låter det?
FF VI kanske blir ~150 fraktat? Hur låter det?
Äh stryk mina bud istället, jag skulle tagit en paketdeal själv så det är bara att tuta o köra
Gah. Dåså.
Sawryh!
Sawryh!
När jag ändå terroristerar tråden:
Va skulle Warcraft 2 gå på?
När jag ändå terroristerar tråden:
Va skulle Warcraft 2 gå på?
Det låter lockande onekligen! Ska fundera en liten stund till dock...
Fundera du.
Warcraft 2... eh... 50 + frakt?
Warcraft 2... eh... 50 + frakt?
Låter bra, bara att PM:a över betaluppgifter och totalsumma så fixar jag inbetalningen direkt
SNES-spelen och Warcraft 2 är sålda, men jag låter bli att redigera till dess att SNES-spelen kommit fram och kan kollas på och så. Som säkerhet så att säga, att jag sålt vad jag visat upp.
Du vet inte om det någonsin legat en svensk manual i Choplifter 3? Kan du möjligtvis fråga din sambo ang. det?
Är så jäkla nyfiken på att veta om det faktiskt importerats ESP-spel under SNES-eran "officiellt" eller om det importerats av div. affärer själva
Är så jäkla nyfiken på att veta om det faktiskt importerats ESP-spel under SNES-eran "officiellt" eller om det importerats av div. affärer själva
Han mindes ju inte ens att det var spanskt. Haha. Ingen svensk manual vad han kan komma ihåg (:
Blärg, kommer nog aldrig få klarhet i skiten...tack ändå
Någon som vill köpa en Score Master till SNES? Kartongen är sliten men kontrollen ska funka bra.
Beror på när du vill ha betalt
Löning går asbra? ;P
Nu talar du mitt språk Frakten lär ju bli lite saftig, men om jag säger 75kr?
Jag har ingen aning om vad frakten kan gå på :S Dessutom började sambon fundera över hur väl den funkar och så. Den funkade prima senaste gången han använde den.. men senaste gången var för ~8 år sen. Vi har hans gamla SNES kvar som bör fungera så vi testar alla spel och Score Mastern imorgon (: Jag återkommer ^^
Gör så Jag vill minnas att det kostade 77kr senast jag postade en scoremaster, men jag är van att lida
Hur förpackade du den?
Förpackat bra! *drumroll hihatsplash*
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner