Forum
Tror jag slängde en i en jättejiffy med en massa bubbelplast och grejs. Hade ingen låda till den..
Men det spelar ingen större roll, jag betalar ju givetvis vad det kostar att skicka den. Var mest jag som funderade för mig själv
Men det spelar ingen större roll, jag betalar ju givetvis vad det kostar att skicka den. Var mest jag som funderade för mig själv
Då lådan redan är nött i kanterna kanske det räcker med en jiffy och lite papper/nånting. Jag får kika vad det kan tänkas kosta.
Jag köper gärna FF VI för 150 fraktat om det inte är sålt
Rei har ju lite första tjing på spelet, får kolla hur det blir med den affären först...
Har fortfarande inte bestämt mig ang FFVI, men kan komma med svar imorgon?
Edit: Alltså idag egentligen, heeh
Edit: Alltså idag egentligen, heeh
alrighty
Ja det går bra ^^
Har bestämt mig nu och låter det det gå till eriklinder ist
Tackar tackar
Bump
Slängde in Phantom Brave.
Köp... någon? >___<
Slängde in Phantom Brave.
Köp... någon? >___<
Hur är det med scoremastern?
Berätta hur du vill ha den packad så skickar jag
En låda vore ju optimalt, men det spelar inte så stor roll. Kan man be om bilder och funktionsbeskrivning?
Funktionsbeskrivning? PM'ar bilder strax.
Tja, är knapparna sega och sånt typ
Någon kanske gnisslar en liten aning men annars ska den funka prima ^^
Paketpris på psx spelen?
Oj jag har absolut ingen aning, vad vill du ge? Jag vill inet ha någon stor summa ;P
Noterade också att jag glömt att stryka Wipeout som Draken knep häromdagen.
Noterade också att jag glömt att stryka Wipeout som Draken knep häromdagen.
Jag frågade faktiskt först
Vill egentligen bara ha Destruction Derby, men tar jag allihop som är lika bra gör jag en god gärning. Det görs för lite sånt.
Häromdagen (igår) fick jag reda på att draken är synonym för något som jag vill ta upp men bara inte kunde låta bli att synonymera till.
Vill egentligen bara ha Destruction Derby, men tar jag allihop som är lika bra gör jag en god gärning. Det görs för lite sånt.
Häromdagen (igår) fick jag reda på att draken är synonym för något som jag vill ta upp men bara inte kunde låta bli att synonymera till.
Meh xD 350 inkl frakt? Nej jag vet inte Jag vill egentligen sälja billigare men min sambo är en snååålis. Han protesterar om jag ens säger 300 inkl frakt xD
Protestera tillbaka, slå näven i bordet. Då vet jag inte om jag är lika sugen på allihopa. Men båda Destruction vill jag ha. Name the price sambo
Du vill inet ha dem för 300 inkl frakt? -hoppas-
De ligger ju bara här och tar upp plats xD
Annars... åh jag vet inte. Jävla snålis-sambo jag har ;(
Vad kan du tänka dig att betala?
De ligger ju bara här och tar upp plats xD
Annars... åh jag vet inte. Jävla snålis-sambo jag har ;(
Vad kan du tänka dig att betala?
Vad får man för 150kr utan frakt?
Alla, om du går med på att ta dem som brev (för att frakten blir billig) ;P
Kört till då!
Jag hoppas du menade att du betalar 150kr + frakten ;P
*Nickar försiktigt*
Dåså, skickar PM med kontouppgifter så ber jag min snålfan till sambo att packa dem på allra bästa sätt. Skickas väg så fort pengarna trillar in
Tänkt höra vad du vill ha för PSO Ep. 3 C.A.R.D., är kanske intresserad av att köpa det. Har redan köpt 7st GC spel denna månad minst så jag sagt att jag ska ta det lugnt en liten stund, men kanske gör ett undantag.
100 inkl frakt?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner