Forum
Hmmm... där ser man. Skulle även kunna tänka mig Donald Mallard kanske förutsatt att det finns engelska på alla delar. 160 kr fraktat för det och Adv. Batman Robin lägger jag.
EDIT: Crap! Skrev fel. 160 kr PLUS frakt menar jag annars var det ju inte mycket idé
EDIT: Crap! Skrev fel. 160 kr PLUS frakt menar jag annars var det ju inte mycket idé
100 kr på Batman & Robin då. Skulle ta det lugnt denna månad men det lär ju gå bra...
Vad jobbig du är då! 220 kr fraktat för Donald och Batman.
Men nu bjuder du i paket och inkl. frakt, vem är jobbig egentligen?
Haha! Jo du har en poäng Vi får fråga folkow vem som är jobbigast.
Drar till med något nu Alla NES classic + Mario golf spelen + Megaman spelen + Pkm spelen + Life force och Boktai 2 för 977kr fraktat ? Det kanske är ett skambud
Jag är nog jobbigast ändå...! 125 på Batman & Robin
Förstår f.ö. inte varför jag blandade ihop det med Batman Forever först. Herre min GUD vilket dåligt spel det är.
Förstår f.ö. inte varför jag blandade ihop det med Batman Forever först. Herre min GUD vilket dåligt spel det är.
Det gjorde faktiskt jag med! Jag tänkte först på Forever och totalt missade att det var ett annat
Lägger Donald åt sidan så länge. Vet inte ens vad folkow vill ha för det. Men 150 kr plus frakt för Batman då.
Lägger Donald åt sidan så länge. Vet inte ens vad folkow vill ha för det. Men 150 kr plus frakt för Batman då.
175
Vilket oflyt jag har. Om du tänker köpa det no matter what så hoppas jag att du säger till
Det blir väl 200 då.
Det blir väl 200 då.
Härligt
Får jag Yogi samt Boktai 1 för en hundring + frakt så plockar jag demed annars kör jag bara på Yogi
Får jag Yogi samt Boktai 1 för en hundring + frakt så plockar jag demed annars kör jag bara på Yogi
No matter what skulle jag inte säga
250
Goomba, skulle inte du också ta det lugnt med spelköpandet?
250
Från 50kr till 250
Mjo, undrar vad jag fått den för om jag inte varit ett CP tidigare idag och faktiskt bjudit på den
sant
instinqt skrev:
No matter what skulle jag inte säga
250
250
Jo, egentligen
Hur många slantar för eledees?
Okej, 300.
Då ger jag mig ivf
Shit vad det där blev dyrt. Aoch!
Om du ger mig ett riktigt schysst pris på Donald, folkow så kan jag ta det Annars blir bara Batman.
Om du ger mig ett riktigt schysst pris på Donald, folkow så kan jag ta det Annars blir bara Batman.
Bjuder 60 för Mickey's Chase.
Vad är det för regionskod på mickey + tiny toons till GB?
shoulder: skickar PM
widde: det var nog lite för lite för alla dom
goomba: skickar PM
stossi: 250 fraktat?
hulin: noterat om en än aning lågt.
Majkka: noe på båda
widde: det var nog lite för lite för alla dom
goomba: skickar PM
stossi: 250 fraktat?
hulin: noterat om en än aning lågt.
Majkka: noe på båda
Skulle vilja ha ett paketpris på alla nes classic gba spelen, även ett pris på bara mario, zelda och ice climber....säg både paket och styckpris på dem tre.
100 kr styck för classic spelen, köper du alla så får du ett på köpet?
lite sugen på kurukuru kururin, 50 kr?
(Vad kan slå den titeln?)
8zing!
snoris: för lågt
300 ink frakt för de tre jag nämde?
Annars passar jag...
Annars passar jag...
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner