Forum
Hej
jag betalar bra för ett terranigma eller soul blazer i bra skick UKV eller SCN. har ni ett över så tveka inte att höra efter, jag betalar mycket bra för ett ex i bra skick.
jag betalar bra för ett terranigma eller soul blazer i bra skick UKV eller SCN. har ni ett över så tveka inte att höra efter, jag betalar mycket bra för ett ex i bra skick.
Har ett Terranigma i komplett "bra" skick - vad ger du för det rent hypotetiskt? Det är UKV (släpptes inte i SCN f.ö.).
är skicket som detta ex om man bortser från manualen så kan jag lätt hosta upp 15-1800kr
ett drömex kanske 2000kr. Jag är dock ganska kräsen på skicket.
länk till objektet: http://www.tradera.com/Terranigma_SNES_komplett_rare_PAL-auktion-71937462
ett drömex kanske 2000kr. Jag är dock ganska kräsen på skicket.
länk till objektet: http://www.tradera.com/Terranigma_SNES_komplett_rare_PAL-auktion-71937462
Hmm, mitt finaste ex. är iofs finare än det där... Jag ska tänka på saken och återkommer med bild senare idag.
Jag har också ett komplett ex. av Terranigma som jag skulle kunna tänka mig avstå ifrån.
Komplett som i med svensk manual?
Inte svensk manual men väl ett medföljande "manualpapper", ja.
Hej
jag har redan köpt mitt förhopningsvis drömex av tenchio nu. Men jag tackar för visat intresse.
jag har redan köpt mitt förhopningsvis drömex av tenchio nu. Men jag tackar för visat intresse.
Får man vara lite ful och fråga vad du fick ge?
Ingen orsak.
Det hade varit trevligt att bli av med *host* skiten men jag antar att det inte lär vara alltför svårt att hitta en annan köpare.
Det hade varit trevligt att bli av med *host* skiten men jag antar att det inte lär vara alltför svårt att hitta en annan köpare.
Du har ju minst ett PM från en potentiell köpare så...
Gudlock skrev:
Får man vara lite ful och fråga vad du fick ge?
Det fick man tydligen inte...
1800:-. Kanske hade fått 8000:- på Tradera med tanke på nyligen avslutade auktioner på skitspel som nästan nått upp i lika mycket.
Tackar för det.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner