Forum
Behöver en extra psp så om någon har en till bra pris är det bara att skrika till.
Färg spelar mindre roll, men vit är ju absolut hetast.
Om det ska vara spel till (som ni kanske uppenbarligen vill bli av med om ni gör er av med psp'n) så skall dessa helst vara amerikanska versioner.
Puss!
Färg spelar mindre roll, men vit är ju absolut hetast.
Om det ska vara spel till (som ni kanske uppenbarligen vill bli av med om ni gör er av med psp'n) så skall dessa helst vara amerikanska versioner.
Puss!
Bara för att jag känner att jag vill vara en liten besserwisser idag så måste jag upplysa om att det finns inte NTSC/PAL när det gäller bärbart då det är ett tv-system
Sen är jag lite nyfiken vad du behöver en extra till
Sen är jag lite nyfiken vad du behöver en extra till
Men ja, du fattar. US-versioner, då det är snyggare fodral.
Min lady blir gnällig för att jag spelar hela tiden så hon inte kan spela Silent Hill, så det vore ju smidigare om vi hade två.
Min lady blir gnällig för att jag spelar hela tiden så hon inte kan spela Silent Hill, så det vore ju smidigare om vi hade två.
Hur vågar du tränga dig före Silent Hill?!
Jag gillar inte ens Silent Hill. ):
*lägger mig ner*
Självklart förstod jag att du menade US Euroboxarna är horribla
Mmm funderade faktiskt själv på att ge min käresta en egen psp för ett tag sen, men sen köpte jag en ps3a istället
Men nu ska jag sluta spamma ner din tråd och hoppas någon vill sälja till dig istället
Mmm funderade faktiskt själv på att ge min käresta en egen psp för ett tag sen, men sen köpte jag en ps3a istället
Men nu ska jag sluta spamma ner din tråd och hoppas någon vill sälja till dig istället
Hah, vad hemsk du är! Psp före ps3 alla dagar!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner