Forum
Någon som sitter med detta spelet hemma och som kan tänka sig att sälja till mig? =).
Kan ge mellan 200-300kr max inkl frakt.
Mvh
Patrick
Kan ge mellan 200-300kr max inkl frakt.
Mvh
Patrick
Jag har den japanska versionen, komplett med spine
Jag har ingen koll alls när det gäller region och så, men det går inte spela japanska PS1 spel på en europeisk konsol va? "/.
Jag hade gärna köpt det annars.
Jag hade gärna köpt det annars.
Nej det går inte utan att chippa den eller använda en converter.
Va? Köper man spel för att spela
Fan vad synd "/..
Jag hoppas verkligen att jag kan hitta spelet till en europeisk konsol.
Jag hoppas verkligen att jag kan hitta spelet till en europeisk konsol.
Undrar om inte jag har det *-) kanske hade underlättat om man hade ngn koll alls på vad man har i hyllorna så att säga
Janone skrev:
Undrar om inte jag har det *-) kanske hade underlättat om man hade ngn koll alls på vad man har i hyllorna så att säga
Jaså?!
Kolla upp om du har spelet!
Argh vet du hur mkt lådor jag har i min lgh? Typ tusen!
Janone skrev:
Argh vet du hur mkt lådor jag har i min lgh? Typ tusen!
Shit, det visste jag inte^^'..
Förstår att det kan bli svårt att hitta spelet om du har en massa kartonger där hemma.
Well, skulle du någon dag kolla i någon kartong så kika gärna efter om du kanske kan hitta spelet =).
Skulle du kunna sälja spelet OM du hittar det kanske jag ska fråga också? x)
Jag har sökt, letat och frågat efter det här spelet som en idiot nu överallt men kan inte hitta någon som säljer.
Dragonforce, vad ska du ha för din japanska utgåva?..får eventuellt leta efter en chippad enhet istället så jag kan spela japanska spel.
Jag minns vilket helvete jag hade att hitta Mega Man The Wily Wars till MD för en bra summa, men det här slår verkligen priset.
Jag vet att gamereplay har det här spelet men jag tänker aldrig mer handla av dem pga deras sjukt höga priser.
Köper jag spelet av Dragonforce så måste jag ju ha en chippad enhet, så är det någon som kan sälja en chippad enhet eller som vet vart man kan köpa en för en billig peng?.
Mvh
Patrick
Dragonforce, vad ska du ha för din japanska utgåva?..får eventuellt leta efter en chippad enhet istället så jag kan spela japanska spel.
Jag minns vilket helvete jag hade att hitta Mega Man The Wily Wars till MD för en bra summa, men det här slår verkligen priset.
Jag vet att gamereplay har det här spelet men jag tänker aldrig mer handla av dem pga deras sjukt höga priser.
Köper jag spelet av Dragonforce så måste jag ju ha en chippad enhet, så är det någon som kan sälja en chippad enhet eller som vet vart man kan köpa en för en billig peng?.
Mvh
Patrick
Vad är du villig att ge för det?
Dragonforce skrev:
Vad är du villig att ge för det?
Är så dålig på att komma med bud tyvär "/...
Det är ju alltid skönt att komma undan så billigt som möjligt så jag vill ju inte ge en hel förmögenhet helst.
Jag minns inte alls vad jag gav för det (i ärlighetens namn vet jag inte ens var jag fått det ifrån) så du får allt bemöda dig med ett bud om du vill ha det
Dragonforce skrev:
Jag minns inte alls vad jag gav för det (i ärlighetens namn vet jag inte ens var jag fått det ifrån) så du får allt bemöda dig med ett bud om du vill ha det
Okey x).
Eftersom jag vill komma undan så billigt som möjligt så drar jag till med 120kr inkl frakt?.
Det kanske var lite lågt men man måste ju börja någonstans ^^.
Alltid skönt när man kan fynda lite och sådär =)
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner