Forum
Vill byta bort mitt amerikanska Bmx XXX spel (GC). mot vilket pal cube spel som helst så länge det är ett spel jag inte har.
Skivan är i väldigt bra skick, manualen är orört(oskuld) och fodralet är i rätt bra skick. Planchen är med för den som bryr sig om sådant.
Edit: Har uppdaterat och rättat till felet.
Skivan är i väldigt bra skick, manualen är orört(oskuld) och fodralet är i rätt bra skick. Planchen är med för den som bryr sig om sådant.
Edit: Har uppdaterat och rättat till felet.
En filosofisk fråga;
Hur kan du veta att skivan är i bra skick om fodralet är orört?
Hur kan du veta att skivan är i bra skick om fodralet är orört?
Förmodligen har inte vättarna hunnit komma åt skivan för att rista sina autografer och bajsa på skivan ännu.
Ifall skivan inte har lossnat (dvs skramlar omkring) så kan man ju så gott som förutsätta skicket.
Fast vad jag menade var att eftersom han inte nämner att spelet är helt nytt så förmodar jag att fodralet inte är "oskuld"
Om man byter ut "fodralet" mot "manualen" så blir det fullständigt begripligt. Notera att det sedan står "fodralen är i rätt bra skick".
Enkelt slarvfel, tror jag.
elektronhjarnan skrev:
Om man byter ut "fodralet" mot "manualen" så blir det fullständigt begripligt. Notera att det sedan står "fodralen är i rätt bra skick".
Det stämmer. Vet inte varför men man har varit så förbannat seg på sistonde. Är nästan jämt trött nuförtiden verkar det som, oavsett hur mycket/lite man sover.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner