Forum
Sida: 1 Nästa
Hummja!
Min mamma är på jakt efter ett amerikanskt PS2 och eftersom jag är en snäll dotter så kikar jag runt
Så jag hoppas att nån trevlig här har ett att avvara =)
Ska vara fullt fungerande i schysst skick med kablage för att den ska fungera + kontroll. Behöver inte vara komplett med manual och box. Men gärna om möjligt ett memory card =)
Tack på förhand!
Min mamma är på jakt efter ett amerikanskt PS2 och eftersom jag är en snäll dotter så kikar jag runt
Så jag hoppas att nån trevlig här har ett att avvara =)
Ska vara fullt fungerande i schysst skick med kablage för att den ska fungera + kontroll. Behöver inte vara komplett med manual och box. Men gärna om möjligt ett memory card =)
Tack på förhand!
Så jävla gött att din mor är så hardcore
Jag säljer dessvärre inte min, och det blir nog inte det lättaste att hitta en amerikansk här. Men jag håller tummarna
Jag säljer dessvärre inte min, och det blir nog inte det lättaste att hitta en amerikansk här. Men jag håller tummarna
Ja, hon är för go ;D
Tänk på att hon är 65 år
Nej, jag gissade att det nog inte blir det lättaste. Men var iaf tvungen att fråga, så jag inte missade ett enkelt köp
I värsta fall får jag väl ta ett från usa eller så...
Tänk på att hon är 65 år
Nej, jag gissade att det nog inte blir det lättaste. Men var iaf tvungen att fråga, så jag inte missade ett enkelt köp
I värsta fall får jag väl ta ett från usa eller så...
Mitt tips är att du köper (om du tvingas importera) en slimmad som inte har någon box. Skickar de konsolen väl packat i en kartong som har utrymme för sladdar, konsol, en handkontroll och ett minneskort + bubbelplast så borde inte frakten bli så farlig
Under tusenlappen med frakt borde inte vara omöjligt.
Under tusenlappen med frakt borde inte vara omöjligt.
Jag hoppas att slippa import, men man tager vad man haver ^^
Men runt tusenlappen är ju inte så farligt. Får kika litet runtomkring =)
Men runt tusenlappen är ju inte så farligt. Får kika litet runtomkring =)
Gaah, kunde du inte kommit med den här tråden när jag kommit hem från staterna med en amerikansk PS3 i stället? Då hade jag gärna sålt dig min PS2
Damn it! Att jag ska va så dålig på detta med planering
Denna tråden kan låsas och slängas bort ;D
Nu har jakten slutat!
Nu har jakten slutat!
Grattis Låser den
Sida: 1 Nästa
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner