Forum
Jepp. Dags att rensa ut en hel del (till eran stora glädje)
Vill börja med en ganska viktig sak..
Om spelet har tre stjärnor framför sig betyder det att jag för närvarande har det ute på tradera. Auktionerna går ut på söndag. Ett par verkar vara intresserade av Castlevania till N64, så det spelet plockar jag inte ner från tradera. Men övriga spel har jag ännu inte fått bud på, så om ni ger mig ett bud här innan jag får bud på tradera så plockar jag ner auktionen.
Samtliga spel är kompletta (förutom ena Tales of Symphonia). Information om region står under varje bild eller bredvid spelen. Skicket är för det mesta bra, men ett par spel är väl ganska risiga. Orkar inte gå in djupare på hur skicket är just nu, utan om ni har frågor om skicket så beskriver jag, eller om nödvändigt tar jag separata bilder på det spelet ni frågar om.
Ummm... Jag har pysslat med det här ett tag och är i ärlighetens namn ganska snurrig nu. Så om jag har glömt något får ni hojta till!
Annars är det väl bara att ta en titt om ni hittar något intressant och buda på
Vill be om ursäkt för de risiga bilderna också. Trodde de blev bra när jag såg dem i kamerna, men aja.. orkar faktiskt inte ta om dem
NTSC
*Super Mario World SÅLT!
*Aladdin SÅLT!
*Lion King SÅLT!
*Donkey Kong Country
NTSC
*Super Mario Bros
*Kabuki: Quantum Fighter SÅLT!
*Metroid (Kanadensiska Classics-utgåvan) SÅLT!
*Zelda 2: The Adventures of Link SÅLT!
PAL på alla!
*Beyond Good & EvilSÅLT!
*Viewtiful Joe SÅLT!
*Metroid Prime SÅLT!
*Zelda: The Wind Waker SÅLT!
*Starfox Adventures SÅLT!
*Tales of Symphonia
*Tales of Symphonia (utan manual) SåLT!
EUR om inget annat anges
*Kirby: Nightmare in Dream Land SÅLT!
*Mario & Luigi: Superstar Saga (US) SÅLT!
*Guardian Heroes Advance
*Castlevania: Harmony of Dissonance SÅLT!
*Zelda: A Link to the PastSÅLT!
*Zelda: Oracle of Ages SÅLT!
*Zelda: Oracle of Seasons SÅLT!
*Juka and the monophonic Menace SÅLT!
***Sigma Star Saga SÅLT!
***Metalgun Slinger (japanskt)
US om inget annat anges
*Final Fantasy III SÅLT!
*Children of Mana SÅLT!
*Tales of the Tempest (japanskt) SÅLT!
*Assassin's Creed: Altair's Chronicle
*Kirby: Squeak Squad SÅLT!
*Mega Man ZX Advent SÅLT!
*Naruto: Ninja Council 3 SÅLT!
*Naruto: Path of the Ninja SÅLT!
*Naruto: Saikyo Ninja Daikesshu 3 (gissa region på den om ni kan )
*Zelda: Phantom Hourglass SÅLT!
*Castlevania: Portrait of RuinSÅLT!
*Ninja Gaiden: Dragon Sword SÅLT!
Vill börja med en ganska viktig sak..
Om spelet har tre stjärnor framför sig betyder det att jag för närvarande har det ute på tradera. Auktionerna går ut på söndag. Ett par verkar vara intresserade av Castlevania till N64, så det spelet plockar jag inte ner från tradera. Men övriga spel har jag ännu inte fått bud på, så om ni ger mig ett bud här innan jag får bud på tradera så plockar jag ner auktionen.
Samtliga spel är kompletta (förutom ena Tales of Symphonia). Information om region står under varje bild eller bredvid spelen. Skicket är för det mesta bra, men ett par spel är väl ganska risiga. Orkar inte gå in djupare på hur skicket är just nu, utan om ni har frågor om skicket så beskriver jag, eller om nödvändigt tar jag separata bilder på det spelet ni frågar om.
Ummm... Jag har pysslat med det här ett tag och är i ärlighetens namn ganska snurrig nu. Så om jag har glömt något får ni hojta till!
Annars är det väl bara att ta en titt om ni hittar något intressant och buda på
Vill be om ursäkt för de risiga bilderna också. Trodde de blev bra när jag såg dem i kamerna, men aja.. orkar faktiskt inte ta om dem
NTSC
*Super Mario World SÅLT!
*Aladdin SÅLT!
*Lion King SÅLT!
*Donkey Kong Country
NTSC
*Super Mario Bros
*Kabuki: Quantum Fighter SÅLT!
*Metroid (Kanadensiska Classics-utgåvan) SÅLT!
*Zelda 2: The Adventures of Link SÅLT!
PAL på alla!
*Beyond Good & EvilSÅLT!
*Viewtiful Joe SÅLT!
*Metroid Prime SÅLT!
*Zelda: The Wind Waker SÅLT!
*Starfox Adventures SÅLT!
*Tales of Symphonia
*Tales of Symphonia (utan manual) SåLT!
EUR om inget annat anges
*Kirby: Nightmare in Dream Land SÅLT!
*Mario & Luigi: Superstar Saga (US) SÅLT!
*Guardian Heroes Advance
*Castlevania: Harmony of Dissonance SÅLT!
*Zelda: A Link to the PastSÅLT!
*Zelda: Oracle of Ages SÅLT!
*Zelda: Oracle of Seasons SÅLT!
*Juka and the monophonic Menace SÅLT!
***Sigma Star Saga SÅLT!
***Metalgun Slinger (japanskt)
US om inget annat anges
*Final Fantasy III SÅLT!
*Children of Mana SÅLT!
*Tales of the Tempest (japanskt) SÅLT!
*Assassin's Creed: Altair's Chronicle
*Kirby: Squeak Squad SÅLT!
*Mega Man ZX Advent SÅLT!
*Naruto: Ninja Council 3 SÅLT!
*Naruto: Path of the Ninja SÅLT!
*Naruto: Saikyo Ninja Daikesshu 3 (gissa region på den om ni kan )
*Zelda: Phantom Hourglass SÅLT!
*Castlevania: Portrait of RuinSÅLT!
*Ninja Gaiden: Dragon Sword SÅLT!
Stör mig, är riktigt riktigt sugen på ditt wii men har typ knappt några pengar. Lägger väl skämtbudet på 300kr bara för att sätta fart på skiten.
Betalning vid löning går alldeles utmärkt!
Hmm... tales of the world och ninja gaiden: DS skulle vara helt kul att ha Riktpris?
Kom med bud istället. Jag har lagt ner så mycket tid och velat fram och tillbaka med vad jag ska sälja och inte, så jag tycker jag förtjänar lite budgivning
Zejiro skrev:
Betalning vid löning går alldeles utmärkt!
Riktigt snällt av dig , tror då att jag kan lägga ett bud på 1000kr
Aight. Jag släpper den inte så billigt, kan jag ju säga.. men dubblar du det där så ska jag överväga det.
Tänkte inte direkt att du skulle släppa den så billigt heller, kan jag så dubblar jag gärna fast då känns det som jag måste antingen ta mikrolån eller sälja en del saker.
Gah, jag är nyfiken på Tales of Eternia... hur mycket vill du har för det? Jag lovade ju sambon att inte köpa fler spel så om det är för dyrtmåste jag avstå... och jag vet inte ens vilken prisklass vi snackar om här xD
Ehm... det är förstås din ensak, men ett lån..? Aja, du gör som du vill. Så länge du vet att du klarar dig ^^
Jag behöver pengar, så visst ;D
Jag behöver pengar, så visst ;D
Fission:
Ja du... var ju snålt med Tales of Eternia på tradera nu för tiden såg jag (på avslutade alltså).. så det är väl svårt att jämföra med något... meneh... 230 med frakten inräknad?
Kan tillägga att fodralet är lite spräckt på undersidan (eller om det var ovansidan). Vill du ha bild får du väl det då, men det är inget jättemärkvärdigt
Ja du... var ju snålt med Tales of Eternia på tradera nu för tiden såg jag (på avslutade alltså).. så det är väl svårt att jämföra med något... meneh... 230 med frakten inräknad?
Kan tillägga att fodralet är lite spräckt på undersidan (eller om det var ovansidan). Vill du ha bild får du väl det då, men det är inget jättemärkvärdigt
Är Super Mario World tryckskadat eller ser det bara ut som det? Om det inte är det ger jag 250:- fraktat, kanske.
Jag tar Tales of Eternia om du kan hålla det någon dag så att alla betalningar jag gjort idag dras från kontot först ;P
Fission:
Sweet! Mycket bra val. Fruktansvärt bra spel, och det svider att sälja det. Det var inte med på min lista med spel från början, utan jag lade till det i efterhand, så DÄR HADE DU TUR!!! ;P
Tenchio:
Det är ju inte MINTOMFGWTF direkt, men inga tryckskador så som jag skulle bedöma det. Däremot ser du ju ett vitt streck där på högersidan av kartongen. Vet inte om nån har haft för långa naglar eller nåt
Sweet! Mycket bra val. Fruktansvärt bra spel, och det svider att sälja det. Det var inte med på min lista med spel från början, utan jag lade till det i efterhand, så DÄR HADE DU TUR!!! ;P
Tenchio:
Det är ju inte MINTOMFGWTF direkt, men inga tryckskador så som jag skulle bedöma det. Däremot ser du ju ett vitt streck där på högersidan av kartongen. Vet inte om nån har haft för långa naglar eller nåt
Åh just ja! Vad ska du ha för BG&E? Min bästa vän letar efter ett. Vet inte om han vill ha ett beggat men om du säger ett pris kan jag fråga honom (:
Humm, det har gått för 109 och 460 på tradera. Säg en 200-lapp då kanske?
Det är typ som nytt. Har bara spelat på det en gång som hastigast, och med tanke på skicket så gissar jag på att det var nytt när jag fick det (i present).. även om det har minimalt slitage, eftersom jag ändå haft det i hyllan ett bra tag.
Det är typ som nytt. Har bara spelat på det en gång som hastigast, och med tanke på skicket så gissar jag på att det var nytt när jag fick det (i present).. även om det har minimalt slitage, eftersom jag ändå haft det i hyllan ett bra tag.
Jag tar det ^^ Skickar över 450 spänn då så kan du skicka båda spelen sen
Höjer åter mitt bud på Wii'n till 2000. Om jag måste ta ett sketet lån för att få råd så får det va så, har velat köpa ett wii så länge så nu får det *** räcka.
Fission:
Blir superbra, tüsen tack!
Apemania:
You go, girl! Tack för budet. Btw, är det + frakt ditt bud är på?
Blir superbra, tüsen tack!
Apemania:
You go, girl! Tack för budet. Btw, är det + frakt ditt bud är på?
Vassego
Tänkte inte så mycket på det, kan köra + frakt så länge frakten inte är överdrivet dyrt.
Tänkte inte så mycket på det, kan köra + frakt så länge frakten inte är överdrivet dyrt.
Jag vet inte vad den kan gå på, men den går nog på minst 150. Men vi säger 2150, och om frakten skulle gå på mer så står jag för det. Okej?
Visst, det går jag med på.
Kanon! Jag skickar PM
Går det bra att man betalar den 29e?, kan betala tidigare men vill helst betala då.
Det går bra, har precis skickat PM till dig, så vi tar resten där om det är något
Hur mycket vill du ha för dessa fraktat och klart?
Kirby: Nightmare in Dream Land
Kirby: Squeak Squad
Och sen tänkte jag på Mega Man ZX Advent. Men jag kommer inte ihåg om det var de spelet jag körde igenom förrut. Om du kommer ihåg.
Kirby: Nightmare in Dream Land
Kirby: Squeak Squad
Och sen tänkte jag på Mega Man ZX Advent. Men jag kommer inte ihåg om det var de spelet jag körde igenom förrut. Om du kommer ihåg.
Jo, jag är också lite sugen på kirby-spelen goomba skrev
God of War 2 tar jag hand om!
Goomba:
Cyborg var också intresserad, så ni får slåss om dem.
Jag vet itne om det var detta eler det första ZX du spelade igenom. Men jag gissar på att det var det första.
Cyborg:
Buda då
Gudlock:
Bud!
Cyborg var också intresserad, så ni får slåss om dem.
Jag vet itne om det var detta eler det första ZX du spelade igenom. Men jag gissar på att det var det första.
Cyborg:
Buda då
Gudlock:
Bud!
Kanske kan hetsa någon polare att köpa N64at.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner