Forum
150 kr exkl frakt
opkij:
Okej! Paket uppskattas, tack för budet! Vi avvaktar lite bara.
instinqt:
Mja. Ska fundera på det!
Okej! Paket uppskattas, tack för budet! Vi avvaktar lite bara.
instinqt:
Mja. Ska fundera på det!
Harmony of Dissonance, sålt!
Vill du bli av med FF III för en hundring? ;P Jag borde få paketpris ju
Sure thing Dunka över 525 spänn du, så är jag ändå glad.
Kabuki vill jag ha. The memories! Hur är skicket? Något som saknas? 50 kr plus frakt?
Mja, 80 kr inklusive frakt i så fall. Skicket är ganska bra. Det är lite klisterrester på framsidan och har väl några skavanker. Men alla sidor är fina, utom möjligtvis ovansidan där kartongen är lite vikt på den delen av kartongen som är precis ovanför flärpen... men det är inget allvarligt.
Klisterrester får jag lätt bort och om inget saknas och manualen och kassetten är bra så kör vi på det
Jaså. Både manualen och kassetten är fina. Kassetten kanske behöver en rengöring. Vet inte om jag gjort det sedan jag köpte det Men jag har spelat det, så jag vet att den funkar och sådär i alla fall.
Jag skickar PEÄMM
Jag skickar PEÄMM
Låter bra! Alles klar.
Aight, nu ska vi se här...
Om inte Mjollner har lagt något motbud på Tales of the World och Ninja Gaiden DS innan 18:00 idag (fredag), så säljer jag NGDS till Folkow för 175 kr + frakt. Dessutom är han ute ur kampen om Tales of the World om han inte motbudar innan dess.
Om inte Yaguchi lägger ett motbud på Tales of the World innan 18:00 så säljer jag det, samt Tales of the Tempest till opkij för 300 kr.
Om inte Mjollner har lagt något motbud på Tales of the World och Ninja Gaiden DS innan 18:00 idag (fredag), så säljer jag NGDS till Folkow för 175 kr + frakt. Dessutom är han ute ur kampen om Tales of the World om han inte motbudar innan dess.
Om inte Yaguchi lägger ett motbud på Tales of the World innan 18:00 så säljer jag det, samt Tales of the Tempest till opkij för 300 kr.
*ändrar mjollners lösenord*
haha
Hur mycket ska du ha för The god of super country lion prime wars adventure beyond Castlevania & Zelda Viewtiful good Mario Superstar Assassin's children of Naruto's portrait of dragonstone mega fantasy squeak squad.
Jahajaha, här går det undan : D
Ska vi dra till med 500+ frakt för Tales of World & Tempest + Ninja Gaiden...? Om jag nu räknat rätt borde det vara mer än de andra bjudit, får skylla på brandyn om jag räknar fel : D
Ska vi se vad som händer...
Ska vi dra till med 500+ frakt för Tales of World & Tempest + Ninja Gaiden...? Om jag nu räknat rätt borde det vara mer än de andra bjudit, får skylla på brandyn om jag räknar fel : D
Ska vi se vad som händer...
Apemania:
Två miljoner!
Mjollner:
Det är i allra högsta grad ett godkänt bud
folkow, Yaguchi, opkij:
Någon som vill kontra?
Två miljoner!
Mjollner:
Det är i allra högsta grad ett godkänt bud
folkow, Yaguchi, opkij:
Någon som vill kontra?
nääääääääääää
Zejiro skrev:
Apemania:
Två miljoner!
Två miljoner!
Ska bara råna lite monopolbanker först
Edit: Förresten går finanspengar bra också? har några miljoner där redan så man har nog
också råd med frakt i pansarbil.
Okej, opkij och Yaguchi kvar i kampen mot Mjollner. Spänningen stiger!
Sverige vs. Finland. Finland har övertaget!
Sverige vs. Finland. Finland har övertaget!
Med tanke på hur kronan faller mot euron kan väl Mjollner snart köpa hela Sverige.
Hmm, är 400kr för Tales of spelen ett bättre eller sämre bud än Mjollners?
Nej då Fast om Mjollner ökar på till 600+ frakt för de tre spelen så tar han ledningen igen.
Mjahaaaa..... ingen som vill ha något mer?
Skulle Tench inte ha SMW eller?
Nej det skulle han inte. Men Yaguchis pojkvän ville väl ha det om jag förstod rätt. De har inte bekräftat än, men är du intresserad så får du väl lägga ett bud.
250 är budet på hittills. Eller ja, jag sa att han fick köpa det för 250, men du får ju så klart bjuda över om du ska ha det, hehe.
250 är budet på hittills. Eller ja, jag sa att han fick köpa det för 250, men du får ju så klart bjuda över om du ska ha det, hehe.
Hmm, jag vet inte. Borde igentligen inte ens köpa spel öht. Men vad vill du ha för DKC?
Jag vill ha ett bud
Har inte en aning om vilka priser som gäller, men 200? Gissar på att du vill ha mer men man vet ju aldrig.
Mja, mer vill jag ha.. 250 + frakten kan jag nog tänka mig att släppa det för.
Vet inte ens om jag har råd. Kanske kan sälja någon dublett. Hur mycket vill du ha för 64at? Om vi för enkelhetens skull säger att du säljer den för 4 kr så köper min kompis den för 5 och Snes spelen blir lite billigare om du förstår vad jag menar
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner