Forum
Jag vill ha Fable! Mitt krav är att det ska vara i någorlunda bra skick, komplett och PAL.
Kan betala bra om nån vill sälja.
Puss
Kan betala bra om nån vill sälja.
Puss
Är det Fable eller Fable The Lost Chapters du vill ha ?
The Lost Chapters finns bara som classic utgåva om jag fattar det rätt.
Båda versionerna finns på Tradera och det är ganska kort tid på den ena och den andra är det köp nu på
The Lost Chapters finns bara som classic utgåva om jag fattar det rätt.
Båda versionerna finns på Tradera och det är ganska kort tid på den ena och den andra är det köp nu på
Jag vet inte vad skillnaden är, men jag kör på vanliga spelet. Inget classics-skit.
Jo såg att det fanns ett på tradera men jag tänkte höra här först.
Jo såg att det fanns ett på tradera men jag tänkte höra här först.
Wikipedia skrev:
The Lost Chapters features all the content found in the original Fable, as well as additional new content such as new monsters, weapons, alignment based spells, items, armor, towns, buildings, and expressions, as well as the ability to give children objects. The story receives further augmentation in the form of nine new areas and sixteen additional quests. Characters such as Briar Rose and Scythe, who played only minor roles in the original game, are now given more importance and are included in certain main and side quests. Other character-based augmentations include the antagonist, Jack of Blades' voice sounding deeper, harsher and more demonic; or being able to uncover (and resolve) the murder mystery behind *spoiler?*.
Lost Chapters verkar ju helt klart vara Fable fast bättre, fast man får tåla att det är classics då :-)
The Lost Chapters är ungefär dubbelt så stort och sen är det uppdaterat med fler vapen, kläder och fler quests.
Jag skulle nog sats på lost chapters, vanliga Fable är väääldigt kort.
DAMNIT! Fatta hur efterblivet det kommer se ut med ETT classicsspel i hyllan *suck*
Jaja, får väl offra mig då. Sälj mig ett Lost Chapters or die!
Jaja, får väl offra mig då. Sälj mig ett Lost Chapters or die!
Det är som jag ^^ Jag har inte köpt The Lost Chapters bara för att det är ett classic släpp. Får bli PC i sånna fall för mig ^^
Du kanske vill ha det til PC för att krångla till det för dig
Beslutsångest is the Shit!
Du kanske vill ha det til PC för att krångla till det för dig
Beslutsångest is the Shit!
På PC spelar jag bara Touhou-spel och sånt, samt NHL 98. Så nej där passar jag nog
Aja är väl inte hela världen då det är ett undantag eftersom skiten inte finns i vanlig kapitalistutgåva.
Aja är väl inte hela världen då det är ett undantag eftersom skiten inte finns i vanlig kapitalistutgåva.
Zejiro skrev:
[..]och sånt,[..]
Det där är ju inget shmup?
Ne men doujin
Det är väl en himla skillnad ändå? (tror jag) ;D
Doujin och shmup? Japp. Men båda är doujin.
Fast det var inte doujin jag menade då, utan shmup
Ge mig ett Fable: The Lost Chapters nån! Blir tokig här
Ge mig ett Fable: The Lost Chapters nån! Blir tokig här
Dragonforce skrev:
Jag skulle nog sats på lost chapters, vanliga Fable är väääldigt kort.
Är det SÅ stor skillnad då?
Spelade aldrig klart Lost Chapters pga att jag inte tyckte att det var så mycket extra
Päronsoda:
Det ska vara nästan dubbelt så stort.
Fast sen beror det ju på hur många quests man orkar göra. Man behöver ju inte göra alla.
Det ska vara nästan dubbelt så stort.
Fast sen beror det ju på hur många quests man orkar göra. Man behöver ju inte göra alla.
Jag kanske skulle flytta denna till "Övriga konsoler" istället och ta bort "K:" ur rubriken
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner