Forum
Vi på Cowabunga vill gratulera våran medlem Wery som fixade körkort idag!
Stort grattis!
/Andreas
Stort grattis!
/Andreas
Man tackar så jävla mkt. Jippi-kaj-jäj-madda-facka=)
Blogg kommer strax
Blogg kommer strax
Wohoo, stort grattis! Tänkte på dig när jag vaknade imorse men inte orkade gå till skolan, hehe. Riktigt gött att du äntligen fått det avklarat
Grattis grattis!!
Grattis !!!
Grattis!!
Grattis!
Brumm brumm!
Bli inte av med körkortet nu bara genom att köra för fort :-)
Bli inte av med körkortet nu bara genom att köra för fort :-)
Grattis Wery!
Grattis som fan.
Tackar så mkt allesammans. Dagen finns i detalj i min senaste blogg. JAg kommer o kolla mkt på hastigheten när jag ger mig ut och att jag har vilat ordentligt och jag kommer inte ens smaka på sprit mer. Gillade det inte senast jag smakade och nu är det nolltolerans mot det. Blir öl när jag inte ska köra något men annars är det lugna takter
Ja då återgår man till Coca Cola som reguljär dryck. 2006 tog Cider över och 2007 tog öl över, dvs delade den plats med cidern men nu är det skärpning som gäller
Mer ordning och disciplin åt folket
Ja då återgår man till Coca Cola som reguljär dryck. 2006 tog Cider över och 2007 tog öl över, dvs delade den plats med cidern men nu är det skärpning som gäller
Mer ordning och disciplin åt folket
Oj, hade missat att detta stod som nyhet.
Well, som jag skrev i din blogg. Stort grattis!
Well, som jag skrev i din blogg. Stort grattis!
Grattis
Tackar igen. Ja det är min biljet ut ur bluestown. Nu gäller det bara att dra för gott.
Om jag bara kommer härifrån, i en stulen amason, så tar jag första dan dit och dundrar ner till stan och...
Om jag bara kommer härifrån, i en stulen amason, så tar jag första dan dit och dundrar ner till stan och...
Grattis, du är väl värd detta, vi vet hur mycket du kämpat för att få det!!!
Grattis WERY! Måste kännas gött att äntligen fått det!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner