Forum
Söker efter en Beatmania Controller till PS/PS2. Om nån har en och skulle vilja sälja den så skulle jag bli väldigt glad
Har en aldrig använd rackare, pal utgåvan som är bundlad med ett spel. Till ps, men jag antar att de funkar på ps2 också?
Hur många knappar har den?
Janone: Verkligen?! =O Jag skulle väldigt gärna tänka mej att köpa den av dej om du vill sälja den Du skulle inte kunna tänka dej att ta en bild på den med?
Ska se om jag kan få ut den ur bokhyllan. Haha. Hade ju tänkt behålla den men ja nu vet du hur ofta jag använt den. Haha...Försöker fixa det senare i kväll.
Mikoto: Om det var en fråga riktad till mig så vet jag inte. ^^ Ska kolla det när jag får fram den.
Long story short, igår var min lgh skitfin, städad, jaja massor kartonger i berg givetvis men sen kom en kompis över med en bokhylla till och då fick jag röja ut ett hörn. ^^ hehe. Så nu är det kartonger över allt.
Mikoto: Om det var en fråga riktad till mig så vet jag inte. ^^ Ska kolla det när jag får fram den.
Long story short, igår var min lgh skitfin, städad, jaja massor kartonger i berg givetvis men sen kom en kompis över med en bokhylla till och då fick jag röja ut ett hörn. ^^ hehe. Så nu är det kartonger över allt.
Fint! Ja, det är ju bättre att stakarn används istället för att bara ligger ensam
Otherworld skrev:
Fint! Ja, det är ju bättre att stakarn används istället för att bara ligger ensam
Måste erkänna att jag läste "Staken". Jag rodnade, sen läste jag rätt, då skämmdes jag. ^^
Haha! Nu fick jag ett gott morgon skratt!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner