Forum
Som rubriken lyder så söker jag ett A Link To The Past + Four Swords till GBA.
Spelet behöver inte vara komplett. Går jätte bra med bara kasett.
Enda kravet är att det inte är pirat.
Spelet behöver inte vara komplett. Går jätte bra med bara kasett.
Enda kravet är att det inte är pirat.
Rosse har en lös europeisk kassett till salu.
Hur mycket vill hon ha för den?
Bud säger hon
Fråga damen om 100kr inkl frakt låter ok.
Taget säger damen
Låter skitbra!
Det är bara att skänka betaluppgifter så betalar jag damen inom kort!
Det är bara att skänka betaluppgifter så betalar jag damen inom kort!
Fan vad snyggt! Jag har fortfarande inte slutat förundras över internets möjligheter. Undrar om jag någonsin kommer det, eller om jag och mina gelikar från samma generation för alltid är dömda till ett liv fyllt av ständig fascination för den här tekniken.
Man kan köpa spel på internetz!!!!!!!! OMFG!!!
Teknikens under
När jag var lite så var spel något man på sin höjd fick med bak på flingpaketen, annars tillverkade man dem själv. Så ja, OMFG!!1
Pussel och labyrinter finns fortfarande på flingpaketen (jag väljer flingor beroende på vad det är på baksidan, alternativt vad det följer med för leksak). Godisflingor <3
Flingor...fy fan va länge sen, det ska jag nog testa. Hade helt glömt att skiten existerade (jag är faktiskt seriös...).
Har ätit mat (ja, tillagad sådan, oftast från dagen innan) på morgonen i typ...8 år så jag har glömt hur 'vanlig' frukost ser ut. Mackor har jag dock börjat återintroducera i min morgonkost
Har ätit mat (ja, tillagad sådan, oftast från dagen innan) på morgonen i typ...8 år så jag har glömt hur 'vanlig' frukost ser ut. Mackor har jag dock börjat återintroducera i min morgonkost
Jag har aldrig förstått hur man kan äta nåt "matigare" än macka eller på sin höjd gröt på morgonen.
Microvärmd mat från gårdagen är i de flesta fall en utomordentligt välsmakande föda! Pasta och kättfärssås är nog det allra bästa. Mumma.
Köp de där coco rocksen eller vad de nu heter! Hälften spröda chokladbollar, hälften spröda chokladbollar med "riktig" choklad i mitten! Gillar du inte choklad är Loopsen (honungssmaken) helt fantastiska än idag.
Edit: Här var vi på hugget ja! Mitt inlägg var riktat till han som räknar ut saker ganska ofta.
Edit: Här var vi på hugget ja! Mitt inlägg var riktat till han som räknar ut saker ganska ofta.
Händer sällan eller kansek ganska ofta att jag svänger in på Statoil och köper mig en/ett par French Hot Dog innan jag åker till jobbet.
Det är riktigt smaskens!
Det är riktigt smaskens!
Starfig (hehe): Låter som att man lika gärna kan dra i sig en chokladkaka
PåKortBussen: jag förstår inte hur man kan äta mackor o sånt. Jag klarar mig 10-20 minuter på mackor och sedan är jag hungrig igen. Får jag däremot slänga i mig en rågad tallrik med wook+ris och liknande så kanske jag är 'mätt' fram till 9.30-10.00
PåKortBussen: jag förstår inte hur man kan äta mackor o sånt. Jag klarar mig 10-20 minuter på mackor och sedan är jag hungrig igen. Får jag däremot slänga i mig en rågad tallrik med wook+ris och liknande så kanske jag är 'mätt' fram till 9.30-10.00
instinqt skrev:
Absolut, det är ju det som är poängen med godisflingor! Det är godis förklätt i mjölk. Det ska nog gå att hälla M&Ms i en tallrik med mjölk och komma undan med det om du bara smular ner en weetabix också.
Färsk skogaholms limpa med messmör är den ultimata mackan med tillhörande O'Boy!
Ska ta och blanda mig ett glas nu på engång.
instinqt: Och sen LÄR jag ta och se filmen som jag skulle ha gjort för 30 min sen!
Ska ta och blanda mig ett glas nu på engång.
instinqt: Och sen LÄR jag ta och se filmen som jag skulle ha gjort för 30 min sen!
Starfighter: Fyfan vilken sugarrush jag fick av dom flingorna när jag smakade dom. Mådde illa och skakade. Hu!
instinqt; Ja, blir man inte mätt är det ju klart man ska äta mat. Ser du alltid till att du har något att värma till frukost eller kan du ställa dig och laga mat på morgonen också?
instinqt; Ja, blir man inte mätt är det ju klart man ska äta mat. Ser du alltid till att du har något att värma till frukost eller kan du ställa dig och laga mat på morgonen också?
Starfighter skrev:
instinqt skrev:
Absolut, det är ju det som är poängen med godisflingor! Det är godis förklätt i mjölk. Det ska nog gå att hälla M&Ms i en tallrik med mjölk och komma undan med det om du bara smular ner en weetabix också.
Får bli en lördags-frukost tror jag bestämt
Goomba: Skogaholmslimpa är gott, men den ska absolut inte besudlas av messmör! Och btw...tycker nästan synd om din tjej som får sitta o vänta på att du ska snacka skit här när du lovat henne film! Få dåligt samvete och spring iväg nu!
HAHA! Är påväg! Ska bara byta kanal. Kör ju TVn som dataskärm. Grejen är att hon färgar håret och hon håller på att skölja ur de sista så nu är det dags!
Bye !
Bye !
Ontheshortbus skrev:
Ser du alltid till att du har något att värma till frukost eller kan du ställa dig och laga mat på morgonen också?
Jag bor med mina päron *host*
Fast när jag är ensam (vilket jag oftast är nu för tiden) så brukar jag se till att det finns mat färdig på morgonen. Lagar alltid lite "kompaniladdning" av pasta/potatis/ris/nudlar etc. Sen häller man på det som blir över av 'tillbehören', blir det inget så får man bita ihop och köra det hela 'naturellt'
Kan väl tillägga att jag faktiskt har 'lagat mat' (kan diskuteras hur mycket lagande det är) på morgonen ett par gånger. Men eftersom jag är morgontrött deluxe blir det oftast pasta + köttbullar ur frysen ELLER slänga 3 paket nudlar i vatten som kokats i vattenkokaren när det väl händer...
Jag fattar inte hur man kan äta något alls på morgonen. Jag äter aldrig frukost. Möjligen ett äpple eller en bit torrt bröd som jag häver i mig medan jag springer till bussen.
Frukost är ju dagens viktigaste mål Om jag inte varit så hade jag lätt gjort engelsk frukost varje dag. Massor av fett och flott!
Haha, off-topic på cowa never fails!!
Men, gött som fan, hade tänkt slänga det på Tradera idag annars, så då slipper jag det! PMar dig kontonummer Goomba ^_^
Men, gött som fan, hade tänkt slänga det på Tradera idag annars, så då slipper jag det! PMar dig kontonummer Goomba ^_^
"Om jag inte varit så hade jag lätt gjort engelsk frukost varje dag." - Drafonforce, 2008
Hitatshi skrev:
"Om jag inte varit så hade jag lätt gjort engelsk frukost varje dag." - Drafonforce, 2008
Vem är Drafonforce?
Jag kan också vara dryg och anmärka på skitsaker.
Jag äter engelsk frukost, alltså finns jag?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner