Forum
Haha, samma medicin då antar jag.
Dragonforce - Hitashi 1-1
Dragonforce skrev:
Dragonforce - Hitashi 1-1
Höhö. Vem är Hitashi?
Höhö. Två poäng till mig.
Det räknas inte! Han har stavat fel från början!
Man kan inte stava fel när det kommer till användarnamn
Angående den där skitsaken så hör jag gärna vilket som är det saknade ordet. Om du inte varit.. morgontrött? För stressad? Som oss andra och kan inte äta mat i nyvaket tillstånd?
vegetarian?
Lat var det ordet jag automatiskt fyllde in.
Gissa ni bara!
Det räknas visst! Jag skall ha mina två poäng.
Eftersom du dessutom motsätter dig det blir det en poäng till till mig.
Edit: Jajamänsan. Jag får dessutom ännu en bonuspoäng för att jag har jobbat som en galning hela dagen. Fyra hela poäng till mig.
Eftersom du dessutom motsätter dig det blir det en poäng till till mig.
Edit: Jajamänsan. Jag får dessutom ännu en bonuspoäng för att jag har jobbat som en galning hela dagen. Fyra hela poäng till mig.
"Tillräckligt tjock redan"?
Det var i alla fall vad jag tänkte om mig själv i sammanhanget, jag hade gärna ätit full engelsk frukost med jämna mellanrum men då hade jag nog snart behövt två sittplatser på bussen...
Det var i alla fall vad jag tänkte om mig själv i sammanhanget, jag hade gärna ätit full engelsk frukost med jämna mellanrum men då hade jag nog snart behövt två sittplatser på bussen...
Kan man tilldela sig själv poäng? Vem är domare här egentligen! Finns det någon domare!?
Jag ska ha tröstpoäng eftersom elis på ett subtilt sätt antyder att jag är tjock
Subtilt? Jag tycker det var ganska klarspråkigt faktiskt
Jag har utsett mig själv till enväldig domare.
Du får en tröstpoäng för tjockisantydningen. Det ger jag dig.
Du får en tröstpoäng för tjockisantydningen. Det ger jag dig.
Jag förtjänar två eftersom han uppenbarligen var osubtil.
Nej, jag läste in mina egna tankar där bara. Det är det enda som hindrar mig från att frossa loss i bacon, vita bönor och små otäcka korvar - jag äter kött så det är inga problem och hjärt-kärl-sjukdomar kan man oroa sig för senare. Men tanken på att bli klotformig tilltalar mig inte riktigt.
Jag har länge funderat på att bli tjock. Det känns tilltalande på något sätt.
Om den bilden jag byggt av dig stämmer så tror jag inte att du kan bli tjock.
Att vara tjock är överskattat.
Kan och kan. Alla kan väl bli tjocka? Det handlar bara om att ha lite disciplin och karaktär.
Jag kallas i och för sig redan för glufs-glufs men jag känner på mig att jag kan bättre.
Jag kallas i och för sig redan för glufs-glufs men jag känner på mig att jag kan bättre.
Jag vet ett sätt annars... det involverar en stunds skönt, 9 månders jobbigt, och en stund enorm smärta. Sen gäller det bara att behålla hullet efteråt också, men det klarar nog de flesta. Fast du är säkert en sån person som inte ens skulle bli tjock under graviditet...
Du glömde minst 18 års plåga också D:
Hu. Graviditet. Det var inte en sådan tjockhet jag tänkte mig.
Jag pendlar faktiskt ganska kraftigt mellan att vela att bli tjock och att vela vara i min normalvikt. Jag vill inte vara jättetjock men jag är riktigt rädd för att bli en sådan där skinntorr russinkärring. Alla smala gamla tanter ser ut som fan. Dom som är lite rundare ser alltid bättre ut.
Jag tror dock att det finns två saker som hindrar mig ifrån att faktiskt ta tag i saken och det är min gigantiska klädsamling samt det faktum att jag skulle bli svinfult tjock eftersom jag bara lägger på mig vikt på låren. Jag har ingen lust med att investera i en ny garderob (vilket också är anledningen till att jag nu tänker att jag borde gå ner ett kilo eller två) och jag vill helst kunna gå ordentligt (folk med megalår har ju lite problem med det).
Jag pendlar faktiskt ganska kraftigt mellan att vela att bli tjock och att vela vara i min normalvikt. Jag vill inte vara jättetjock men jag är riktigt rädd för att bli en sådan där skinntorr russinkärring. Alla smala gamla tanter ser ut som fan. Dom som är lite rundare ser alltid bättre ut.
Jag tror dock att det finns två saker som hindrar mig ifrån att faktiskt ta tag i saken och det är min gigantiska klädsamling samt det faktum att jag skulle bli svinfult tjock eftersom jag bara lägger på mig vikt på låren. Jag har ingen lust med att investera i en ny garderob (vilket också är anledningen till att jag nu tänker att jag borde gå ner ett kilo eller två) och jag vill helst kunna gå ordentligt (folk med megalår har ju lite problem med det).
Äh, du ska väl inte tvinga dig själv att gå upp i vikt om du inte är undernärd/underviktig. Sant att smala tanter kan se läskiga ut, men det är väl ett tag kvar tills du behöver oroa dig för det?
FM - Äh det är väl bara att kasta bort ungen när den är född? Mata djuren med den eller nåt. Adoptera bort. Möjligheterna är många.
FM - Äh det är väl bara att kasta bort ungen när den är född? Mata djuren med den eller nåt. Adoptera bort. Möjligheterna är många.
Hahahahaha! Det är brutalt hur vilken tråd som helst här kan förvandlas till en ny chatt-tråd på bara ett ögonblick. Att börja med att en person vill köpa ett spel och sedan gå över i en diskussion om mat och efter detta en om vikt och äldre damers hud.
Det är grymt roligt tycker jag, mycket mysigt.
Det är grymt roligt tycker jag, mycket mysigt.
Cowa har överträffat sig igen=)
Bajs luktar äckligt!
Inte kobajs!
Oj vad den här tråden blev aktiv
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner