Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Soul Blader, Banjo-Kazooie, Zelda Majora
Ja nu har jag bestämt mig för att få tummen ur arslet och sälja dessa exemplar, som jag en gång köpte för att sälja (alternativt byta ut mot redan befintligt exemplar), men som aldrig blev av.

Jag säljer alltså följande kompletta titlar.
Soul Blader [SFC/SNES - JAP]
Banjo-Kazooie [N64 - PAL]
Zelda Majora´s Mask [N64 - PAL]

Soul Blader är i bra skick som ni kan se på bilderna (hoppas jag) och ja om ni vill ha en utförligare beskrivning eller vill ha svar på mer specifika frågor, så säg till.

Banjo-Kazooie är också i bra skick. Dock har exemplaret sina blessyrer, som jag har försökt få med på bilderna. Även här kan jag ge en mer utförlig redogörelse för skicket om så önskas.

Zelda Majora´s Mask är väll i bra skick. Dock saknas vit innerkartong och jag tror att det finns noteringar med bläck på noteringssidorna i manualen (engelsk). Bilder finns ännu inte, men jag ska ha dem i någon kamera, så de kommer väll upp. Men med tanke på att detta exemplar inte är något gediget sådant, så är det väll troligast att detta slutar på Tradera. ^^

Ja jag tänkte att jag kunde kolla här bland finsmakarna först och se om jag då främst kan få något vänligt på Soul Blader eller Banjo-Kazooie. Om inte så åker det väll ut på Tradera.

Medlem
Inlägg 11
Skrivet: 2008-10-28 22:37:03
 | Senast redigerad 2008-10-28 22:42, ändrad totalt 2 gång(er)
 citera  skicka PM
Ta gärna bort .th i länkarna så blir bilderna lite större ivf :)
Avaktiverad
Inlägg 2334
Skrivet: 2008-10-28 22:40:16
 citera  skicka PM
Gjort. :)
Som ni ser, så har jag kanske inte världens bästa kamera. :P
Medlem
Inlägg 11
Skrivet: 2008-10-28 22:43:54
 citera  skicka PM
Njae, svårt att se skavankerna på Kazooie, har du lust att beskriva dem i ord? :D
Avaktiverad
Inlägg 2334
Skrivet: 2008-10-28 22:53:38
 citera  skicka PM
Ja dock inte nu. Får göra det imorgon när jag har ordentligt solljus. :P
Medlem
Inlägg 11
Skrivet: 2008-10-28 23:16:06
 citera  skicka PM
OK då ska jag försöka mig på en genomgående och utförlig beskrivning av Banjo-Kazooie.

Box: Framsidan är i bra skick. Har dock en liten "rynka" ovanför rumble pak märket och en annan liten minimal rynka under rareware märket. Båda "öppningssidorna" är i sig perfekta, men den högra präglas av problemet att den åker ut lite. (Fenomenet som gör att vissa har små tejpbitar på luckorna ibland.) Ovansidan har en liten buckla (som jag försökt framhäva på en av bilderna), dock är inte bucklan så farlig, då den bara orsakar lite missbildad form och inte "vithet". Annars är både ovansidan och undersidan perfekta. Baksidan är helt perfekt. Nu kommer vi till hörnen. Hörnet som jag har försökt framhöva i en av bilderna (det övre-övre-högra hörnet) har en liten reva på kanske 5mm, dock är inte heller det någon allvarlig skada. Övre-undre-högra hörnet är lite stött. Övre-övre-vänstra och övre-undre-vänstra hörnen är minimalt grötiga (vänstra öppningssidan som man inte ska öppna). Övriga hörn på baksidan skulle jag vilja påstå är näst intill perfekt för att vara en N64-box. Den högra-övre öppningsfliken (den vid revan) är lite böjd också. Annars är nog allt perfekt.

Både kassett och instruktionsbok är i oklanderligt skick. Det är väll sådana som man kanske bara skulle ge 9/10 för att de inte är inplastade typ. Och ja boxen kan väll kanske få 8/10 i betyg. (Där 10/10 är inplastad.)

Så allt som allt skulle jag vilja påstå att detta är ett samlarexemplar. Jag skulle nog vilja påstå att det nog kanske är nästan bättre än det jag själv har i hyllan, men jag gillar inte att hålla på och byta boxar och sådär (dessutom är boxarna bra på olika sätt, så jag har svårt att avgöra vilken som är bäst). Som sagt, ett fint exemplar.

(Jag har för mig att det var detta exemplar som Tenchio skulle kunna tänka sig ha köpt, men sedan avstod för att den lilla "Banjo-Kazooie story" inserten inte fanns med.)
Medlem
Inlägg 11
Skrivet: 2008-10-29 11:37:27
 | Senast redigerad 2008-10-29 11:41, ändrad totalt 1 gång(er)
 citera  skicka PM

Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Soul Blader, Banjo-Kazooie, Zelda Majora
Sida: 1 Nästa