Forum
Här är det sista som jag inte trivs med att ha i samlingen. Har satt ut prisförslag, fast byten vore trevligt.. Eventuella paketpris går också att fixa, rubbet kan nån ta för 600 plus frakt ifall det blir aktuellt.
10 spänn
Command & Conquer - PC - Tyskt
Stimorol: The Game - PC
Svea Rike III - PC
20 spänn
Ghostbusters - NES TAGET
Terminator 2: Judgement Day - NES TAGET
25 spänn
Destruction Derby - Argentum Collection - PC
Worms - PSX TAGET
Bubsy - SNES - US TAGET
Robocop 3 - SNES - US TAGET
30 spänn
Starwing - SNES TAGET
Bloodshot - SMD TAGET
50 spänn
Backpacker 3 - PC
Sonic Heroes - PC
Enter The Matrix - Xbox
75 spänn
Stuntman - PS2 - Platinum
100 spänn
Quake 4 - PC
Grand Theft Auto: Vice City - PS2 - Platinum
Jag hade tänkt ha bilder till detta, men dom tar jag imorgon. En del PC-spel har stora lådor och sånt där, kan ju vara kul att se.
10 spänn
Command & Conquer - PC - Tyskt
Stimorol: The Game - PC
Svea Rike III - PC
20 spänn
Ghostbusters - NES TAGET
Terminator 2: Judgement Day - NES TAGET
25 spänn
Destruction Derby - Argentum Collection - PC
Worms - PSX TAGET
Bubsy - SNES - US TAGET
Robocop 3 - SNES - US TAGET
30 spänn
Starwing - SNES TAGET
Bloodshot - SMD TAGET
50 spänn
Backpacker 3 - PC
Sonic Heroes - PC
Enter The Matrix - Xbox
75 spänn
Stuntman - PS2 - Platinum
100 spänn
Quake 4 - PC
Grand Theft Auto: Vice City - PS2 - Platinum
Jag hade tänkt ha bilder till detta, men dom tar jag imorgon. En del PC-spel har stora lådor och sånt där, kan ju vara kul att se.
Bubsy har jag velat testa sedan jag var liten, så om du paketerar det så att frakten bara går på 11:- kan jag väl ta det, heh.
Förutsatt att det inte är i alltför dåligt skick, såklart.
Förutsatt att det inte är i alltför dåligt skick, såklart.
Det ska inte vara så illa däran nej, du får se straxens.. Ska ut i förrådet och plocka på mig spelen och fota så kommer alltihopa synas i all sin prakt!
Edit: Ja, fast det är ju bara kassett, jag vet inte riktigt vilka spel som är lösa och inte, det är därför jag ska fixa bilder.
Edit: Ja, fast det är ju bara kassett, jag vet inte riktigt vilka spel som är lösa och inte, det är därför jag ska fixa bilder.
robocop 3 och starwing plockar gärna jag. går det att få för 70 kr fraktat?
Visst, skickar PM!
Är blodshot komplett? Isåf kniper jag det
Förresten har jag något som jag tror kan intressera dig, pallra dig ut på msn ikväll
Förresten har jag något som jag tror kan intressera dig, pallra dig ut på msn ikväll
Håhåh vilka fina säljesbilder =)
Dragonforce skrev:
Är blodshot komplett? Isåf kniper jag det
Bloodshot är komplett men flärpen saknas, jag kan trilla ut på MSN direkt?
Rosse skrev:
Håhåh vilka fina säljesbilder =)
Tack! Det gäller ju att spexa till det lite extra så folk köper mer. *tänker taktiskt och vattenkammar mig*
Hur blir det Tenchio, ser det ut som du förväntat dig?
Om inte Tenchio vill ha Bubsy tar jag gärna det!
Vilka najsiga säljbilder, så mycket arbete för detta =)
Vilka najsiga säljbilder, så mycket arbete för detta =)
Det gick ganska fort ändå, det är ju inte finputsade bilder direkt..
Vi får avvakta ett slag och se vad han med första tjingen säger, om det blir nej där så är det ditt.
Vi får avvakta ett slag och se vad han med första tjingen säger, om det blir nej där så är det ditt.
Det ser bra ut - jag tar det. 36:- fraktat, då? PM:a i så fall så betalar jag omedelbart.
aw =/
Du kan köpa det av mig sen när jag klarat det, hehe.
bubsy var sålt va ?
Mm, det var det. Glömde uppdatera huvudinlägget, fixat nu.
Ok, det var lite synd ^^
Ingen annan som vill ha nåt? Eller köpa allt typ billigt.. Cyborg? Du brukar ju vara sugen på spelpaket med överkomlig prislapp.
Jag orkar verkligen inte med Tradera.
Edit: Går man efter de utsatta prisförslagen så är det 545 spänn för resten, men jag kan lätt tänka mig att sänka det där till något hett paketpris alltså.
Jag orkar verkligen inte med Tradera.
Edit: Går man efter de utsatta prisförslagen så är det 545 spänn för resten, men jag kan lätt tänka mig att sänka det där till något hett paketpris alltså.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner