Forum
Jag skulle köpa ett Metal Gear Solid 3: Subsistence för ett ok pris idag, men det visade sig att boxen saknade manual
Är det någon här som vill skilja sig från antingen bara manualen, eller hela boxen?
Jag snackar PS2 här, vet inte om det finns till andra system också...
Är det någon här som vill skilja sig från antingen bara manualen, eller hela boxen?
Jag snackar PS2 här, vet inte om det finns till andra system också...
MGS3: Subsistence till schysst pris är inte något som finns :-/
Du kommer nog ha svåra problem med att hitta en lös manual...
Den finns enbart till PS2 för övrigt.
Du kommer nog ha svåra problem med att hitta en lös manual...
Den finns enbart till PS2 för övrigt.
150:- tyckte jag var ett sjysst pris... men det var ju det med manualen som förklarade priset då förstås :-(
Och visst fattar jag att det är svårt att hitta bara en manual, men det skadar ju inte att fråga.
Och visst fattar jag att det är svårt att hitta bara en manual, men det skadar ju inte att fråga.
150 är ju nästan gratis! Var sjutton hitta du det?
Mikoto skrev:
150 är ju nästan gratis! Var sjutton hitta du det?
Köpte mitt exemplar sprillans nytt för 249:- för ett år sedan...
Ja, ett år sedan ja. Det är det senaste halvåret som de stigit i pris. De ligger väl på runt 600 för ett komplett ex numera begagnade.
Nya finns de inte längre.
Nya finns de inte längre.
En av mina vänner köpte MGS 3 Subsistence för 149 på EB i Göteborg för bara någon vecka sedan, så det gäller visst att ha tur.
Va fasen?! Det är bestraffningen för att man bor i en liten skitstad med ruttet begagnatutbud. Man får sitta med traderas ruttna överpriser istället.
Är det inte lite utav en myt att de jämt och ständigt ska gå upp i jättehöga priser? Så har jag fattat det som iaf.
Jag försöker få tag på ett ex, det är verklighet för mig iaf.
Hitatshi skrev:
Är det inte lite utav en myt att de jämt och ständigt ska gå upp i jättehöga priser? Så har jag fattat det som iaf.
Que? Hur menar du nu? Priset på ett spel är en realitet, vilket är frågan i det här fallet. Sen kan man givetvis spekulerar om ett spel ska stiga i värde eller ej, men det är en annan femma.
Gaaaaah, i natt gick ett annat MGS3:S som jag bevakat på eBay för $7.50
Det som stör mig mest är att säljaren inte behagade svara på min fråga om han kan skeppa till Sverige förrän det var någon timme kvar, alltså mitt i natten här.
Det som stör mig mest är att säljaren inte behagade svara på min fråga om han kan skeppa till Sverige förrän det var någon timme kvar, alltså mitt i natten här.
Jag slog till på MGS3:S för 150:- idag, men vill fortfarande ha en manual.
Om ingen här vill sälja ett komplett spel (eller enbart manual) så får jag nog ta hem ett annat från eBay vid tillfälle.
Om ingen här vill sälja ett komplett spel (eller enbart manual) så får jag nog ta hem ett annat från eBay vid tillfälle.
Jag vet inte riktigt hur jag menar. Folk brukar ju få det ganska billigt trots att det "har ett så högt pris". Det är ett spel som fyndas ganska ofta med anda ord. Kanske är det bara jag som uppfattat det så.
Hitatshi skrev:
Jag vet inte riktigt hur jag menar. Folk brukar ju få det ganska billigt trots att det "har ett så högt pris". Det är ett spel som fyndas ganska ofta med anda ord. Kanske är det bara jag som uppfattat det så.
Ja, det är nog bara du: http://www.tradera.com/search/imp.aspx
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner