Forum
Mmm det går ju mot jul igen, med allt vad det innebär. Naturligtvis blir ju ekonomin lite ansträngd och då sneglas det ju mot spelhyllan igen.
Kolla igenom mina listor och se om där finns något som lockar.. Säljer långt ifrån allt, men bud mottages gärna. Min käre bror har redan befriat mig från Chrono Trigger och Guardian Heroes (vilket jag kunde gå med på då de ändå stannade inom "familjen".
Tänkte främst att jag skulle bli av med:
Supergun med 2st boxade NeoGeo arkadstickor (new-style)
Spela arkadfavoriterna på originalhårdvaran kopplad till din tv. Scartsladd och strömadapter medföljer. Även de båda stickorna är i fint skick.
Tales of Phantasia (J) - Super Famicom
Behöver knappast beskrivas, mycket fint skick.
Arc the Lad Collection (US) - PSX
Samtliga 3 Arc the Lad spel plus monster arena. Roligt Strategi/Rpg i stil med Vandal Hearts och Shining Force. Som nytt!
Bilder kan fås på samtliga spel vid förfrågan.
Som sagt, lämna bud om jag har något intressant. Ge bort det som en julklapp till någon du tycker om eller till dig själv
Kolla igenom mina listor och se om där finns något som lockar.. Säljer långt ifrån allt, men bud mottages gärna. Min käre bror har redan befriat mig från Chrono Trigger och Guardian Heroes (vilket jag kunde gå med på då de ändå stannade inom "familjen".
Tänkte främst att jag skulle bli av med:
Supergun med 2st boxade NeoGeo arkadstickor (new-style)
Spela arkadfavoriterna på originalhårdvaran kopplad till din tv. Scartsladd och strömadapter medföljer. Även de båda stickorna är i fint skick.
Tales of Phantasia (J) - Super Famicom
Behöver knappast beskrivas, mycket fint skick.
Arc the Lad Collection (US) - PSX
Samtliga 3 Arc the Lad spel plus monster arena. Roligt Strategi/Rpg i stil med Vandal Hearts och Shining Force. Som nytt!
Bilder kan fås på samtliga spel vid förfrågan.
Som sagt, lämna bud om jag har något intressant. Ge bort det som en julklapp till någon du tycker om eller till dig själv
Jag är intresserad av några av dina MVS:er
Lament of Innocence 100:-?
Skriver du om rubriken till tömmer säcken så har jag med en tribute till dig i min julavatar alltså.
Jag är inte alls insatt i Supergun. Vad går att spela på den i med den utrustning du säljer? Jamma? Jag antar att jag t.ex. måste köpa till ett moderkort för MVS om jag vill spela Neo Geo spel på den va?
Draken: Kan tänka mig det ja... vilket/vilka är det...lovar inget, men kanske...
Tenchio: Ska tänka på saken, återkommer..
Robin: Bättre så?
Faxanaduhjälten: Så som jag säljer den nu går det i princip att spela alla Jammaspel som inte kräver mer än 4knappar eller ovanligt mycket ström (då får man byta stömaggregatet). För att spela MVS, STV, CPS2 osv måste man mycket riktigt ha ett moderkort till vardera system. MVS moderkorten är inte särskilt dyra. Gav 600:- för mitt för några år sen...(men det säljer jag inte då jag planerar att ha det i ett framtida kabb)...
Tenchio: Ska tänka på saken, återkommer..
Faxanaduhjälten: Så som jag säljer den nu går det i princip att spela alla Jammaspel som inte kräver mer än 4knappar eller ovanligt mycket ström (då får man byta stömaggregatet). För att spela MVS, STV, CPS2 osv måste man mycket riktigt ha ett moderkort till vardera system. MVS moderkorten är inte särskilt dyra. Gav 600:- för mitt för några år sen...(men det säljer jag inte då jag planerar att ha det i ett framtida kabb)...
Tack för infon. Jag avstår dock den här gången, du klarar dig utan skambud
DaveGeorge skrev:
Draken: Kan tänka mig det ja... vilket/vilka är det...lovar inget, men kanske...
Shocktroopers allra främst Tänkte eftersom du ska sälja superpistolen? Eller finns det kabb planer?
Jo tanken är ju att det ska komma ett kabb sen när vi flyttat till nya lägenheten. Att ha kvar superpickan känns då lite onödigt, och eftersom jag behöver lite pengar nu passade det bra att försöka kränga den
ShockTroopers är jag ganska förtjust i...hmm...men det beror lite på budet hehe
DaveGeorge skrev:
Det går ju för pisspengar på AT numera, 200kr för det med shockbox är ungefär marknadspris. Jag hade inte sålt det för dom pengarna
En fråga bara... vad är AT? Har jag missat en given marknad någonstans?
arkadtorget.se
Dragonforce skrev:
DaveGeorge skrev:
Det går ju för pisspengar på AT numera, 200kr för det med shockbox är ungefär marknadspris. Jag hade inte sålt det för dom pengarna
Hehe nej 200 är ju nästan shockboxen bara den :p AT har å andra sidan alltid legat betydligt lägre än vad världen utanför gjort (i alla fall på mvs-fronten)... mitt Neo Drift Out köpte jag för 450 fraktat därifrån och sålde för 1300:- på Neo-Geo.com.
Så jag behåller nog ShockTroopers med andra ord
Ett bra val
DaveGeorge skrev:
Fantastisk humor, på måndag (1 dec) dyker julavataren upp.
Arc the Lad C är jag intresserad av. Vad vill herrn ha för det?
tja du... vad kan vara rimligt? 600?
Oj, ligger det på den prisnivån alltså? Då får jag snällt passa
Joel: Ah ja, inte möe att göra
Tenchio: Har bestämt att jag nog vill behålla LoI ett tag till
Tenchio: Har bestämt att jag nog vill behålla LoI ett tag till
egentligen borde jag inte ens fråga/fresta mig själv, men ungefär hur mkt för supergunen?
Hmm vad är du beredd att ge? Vet inte riktigt dagspriser på dessa prylar men själv har det kostat mig runt 2000.... så kanske 1500?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner