Forum
Vill ha två stycken rätt så omgående. Min är helt apkass. Kortsluter in mig i pausmenyerna osv.
Bara original dock. Inga kopior.
Bara original dock. Inga kopior.
Tips, Ullared (Gekås). Sjukt billiga där! Minns inte exakt vad de kostade men det ska stå i min blogg nånstans. Det förutsätter iofs att du bor rätt nära.
Edit: 169 kr kostade de förra sommarn, orginal.
Edit: 169 kr kostade de förra sommarn, orginal.
Finns det nån hemsida? Jag bor ju borta i dalarna så det kan bir lite jobbigt att åka dit.
http://www.billigakonsoler.se/index.php?main_page=product_info&cPath=173&products_id=208 Kanske kan vara nåt?
Var i Ullared igår... 159:- kostar originaldosorna... Gametech kostar 59:-. Köpte mig en gametech i rent informativt syfte då de såg ganska schyssta ut och kan vara lämpliga till datorn...
Fan att du inte postade i tisdags eller så... kunde ju klippt två original åt dig... Gekås kör inte med postorder vad jag vet...
Går ju alltid bussresor dit.. Tobbes Resor, Västanhede trafik AB, Lennes Buss AB och Bollnäs Buss annordnar resor... De första två går genom Säter, de andra Borlänge.
Men även om resorna inte är så jätteblodiga bör man nog handla mer än 2st dual shock om det ska löna sig...
Fan att du inte postade i tisdags eller så... kunde ju klippt två original åt dig... Gekås kör inte med postorder vad jag vet...
Går ju alltid bussresor dit.. Tobbes Resor, Västanhede trafik AB, Lennes Buss AB och Bollnäs Buss annordnar resor... De första två går genom Säter, de andra Borlänge.
Men även om resorna inte är så jätteblodiga bör man nog handla mer än 2st dual shock om det ska löna sig...
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner