Forum
Hej allihopa,
det börjar bli trångt med alla prylar hemma i mitt lilla studentrum så jag har beslutat mig för att göra mig av med mina speltidningssamlingar... Det tynger i mitt hjärta, men det mesta ska bort nu. Detta är vad jag säljer, allt hämtas i Göteborg:
Komplett Player1 (nr 1-20)
Nästan komplett LEVEL: nummer 1-17, 20-21, 24-33
Super Play, kompletta årgångar: 2000, 2001
Super Power nr 5-8 1995, 11-12 1995, 1-2 1996
Svenska Playstation Magasinet nr 1-26, 29, 31-37, 39
"Grisen i säcken"-påsen: En påse fylld med blandade tidningar. Bland annat Super Play, RESET, MISSIL, EDGE och andra engelska speltidningar. Uppskattningsvis åtminstone 50+ tidningar.
Allt är i mkt bra samlarskick, så ska ni komplettera eller påbörja en ny samling så är detta en bra början!
Generösa bud mottages! Iom att tidningarna är i så fint skick accepterar jag inga skambud.
Happy bidding!
PS. Lagt upp säljtrådar på både Playing.se och Loading.se, bara så ni vet DS.
det börjar bli trångt med alla prylar hemma i mitt lilla studentrum så jag har beslutat mig för att göra mig av med mina speltidningssamlingar... Det tynger i mitt hjärta, men det mesta ska bort nu. Detta är vad jag säljer, allt hämtas i Göteborg:
Komplett Player1 (nr 1-20)
Nästan komplett LEVEL: nummer 1-17, 20-21, 24-33
Super Play, kompletta årgångar: 2000, 2001
Super Power nr 5-8 1995, 11-12 1995, 1-2 1996
Svenska Playstation Magasinet nr 1-26, 29, 31-37, 39
"Grisen i säcken"-påsen: En påse fylld med blandade tidningar. Bland annat Super Play, RESET, MISSIL, EDGE och andra engelska speltidningar. Uppskattningsvis åtminstone 50+ tidningar.
Allt är i mkt bra samlarskick, så ska ni komplettera eller påbörja en ny samling så är detta en bra början!
Generösa bud mottages! Iom att tidningarna är i så fint skick accepterar jag inga skambud.
Happy bidding!
PS. Lagt upp säljtrådar på både Playing.se och Loading.se, bara så ni vet DS.
OMFG! Adam Jag trodde ditt studentrum låg i Malmö?
Det går inte att fjäska sig till några bilder på Super Power tidningarn?
Det går inte att fjäska sig till några bilder på Super Power tidningarn?
Jag tänkte att man skulle begära en liten presentation också först, det står trots allt i reglerna...
Hehe, jo. Jag blev så hjärtligt glad att se sjömannen att jag glömde bort det.
Presentationstråden: http://www.cowabunga.se/forum/?viewtopic=1390&page=22
Presentationstråden: http://www.cowabunga.se/forum/?viewtopic=1390&page=22
Tjena Rasmus =)
Flyttade ju tillbaka till GBG i höstas då jag började plugga på Handels här... Har tyvärr ingen fungerande kamera för tillfället, men Super Power-tidningarna är nästan i nyskick
Sorry dock, har inte riktigt tid att hänga på spelforum nu för tiden så det här besöket blir kortvarigt. Jag läser mer än jag skriver på forum nu mera
Flyttade ju tillbaka till GBG i höstas då jag började plugga på Handels här... Har tyvärr ingen fungerande kamera för tillfället, men Super Power-tidningarna är nästan i nyskick
Sorry dock, har inte riktigt tid att hänga på spelforum nu för tiden så det här besöket blir kortvarigt. Jag läser mer än jag skriver på forum nu mera
Handels! Det var som attan
Jag ska klura lite på tidningarna! Har planer på att åka och terrorisera folk i GBG inom en nära framtid (Sven har ju skaffat Deathsmiles har jag hört det ryktas om...)
Jag ska klura lite på tidningarna! Har planer på att åka och terrorisera folk i GBG inom en nära framtid (Sven har ju skaffat Deathsmiles har jag hört det ryktas om...)
Synd att man inte kunde teleportera sig... Då hade jag lätt gett dig en god slant för Super Power nr 12 1995 (det enda numret som fattas för mig fram till att tidningen blir ointressant).
Jag hade behövt komplettera min Player1-samling med de få som saknas, men jag orkar inte cykla.
Come on guys!
Måste bli av med grejerna... Skambud accepteras?
Måste bli av med grejerna... Skambud accepteras?
Du får nog acceptera att frakta tidningarna om du vill bli av med dem Det är verkligen inte många här som bor i Göteborg (konstigt nog), och ännu färre som är intresserade av att åka riket runt för att plocka upp lite papper
Neowulf: Bestämmer du dig för att frakta litegrann så är jag intresserad av en del Player1-nummer. Men jag tror nog inte du delar på en komplett samling?
Zeijro: Du har nog rätt, men det måste ju bli grymt bökigt att frakta tidningar...
Starfighter: Naeh... Hela samlingen eller inget alls, sorry...
Men jag kan väl tänka mig att frakta grejerna då, även fast det innebär massa extra jobb. Köparen får betala frakt dock...
Starfighter: Naeh... Hela samlingen eller inget alls, sorry...
Men jag kan väl tänka mig att frakta grejerna då, även fast det innebär massa extra jobb. Köparen får betala frakt dock...
Fuck it, ingen verkar ju vara intresserad av speltidningarna så auktionen är officiellt över. Jag får väl helt enkelt slänga ut dom på Tradera...
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner