Forum
Yes, gjorde en första räd i hyllorna över saker jag vill bli av med. Kommer säkerligen mer senare, men först ska detta iväg. En del skräp och en del skoj. Allting är komplett om inget annat anges.
PS2 spel:
Yoshinoya är sålt
PS1:
Policenauts och Ridge Racer 4 är japanska, ingen spine på policenauts (däremot en skum CD-formad pappskiva med text) Övrigt pal. Policenauts sålt
Mega Drive:
Gemfire är amerikanskt, Ex-mutants pal och övriga jap. Karta medföljer till Gemfire.
PC:
Komplett såvitt jag förstår.
Super Famicom:
Allting komplett givetvis. Bomberman sålt.
Radofin telesports:
Gammal tysk pong-klon för två spelare. Går på batteri eller AC. Inget av dess ingår dock Saknar manual.
Shadowgate:
Scn och svensk text givetvis. Saken till vänster är någon sorts förvaring för Nes-kassetter.
Rumble Pack:
Boxad och fin.
Saturn spel:
Båda har spine. Det övre spelet är någon sorts visual novel med snuskinslag (sägs det) ELF är företaget bakom det i alla fall. Hört att det är en favorit hos Mikoto och Hikikimori?
Hentaigrejset är sålt
Nintendo 64 spel:
Allihopa är kompletta, vid intesse kan bättre bilder fixas. Vet inte om det finns regionkoder och sånt till N64, men alla manualer ska ha engelsk text iaf. Mischief makers och Goldeneye är sålda.
Time Soldiers:
Jamma PCB. Fungerar utan problem.
Ingen brådska med betalning någonstans
PS2 spel:
Yoshinoya är sålt
PS1:
Policenauts och Ridge Racer 4 är japanska, ingen spine på policenauts (däremot en skum CD-formad pappskiva med text) Övrigt pal. Policenauts sålt
Mega Drive:
Gemfire är amerikanskt, Ex-mutants pal och övriga jap. Karta medföljer till Gemfire.
PC:
Komplett såvitt jag förstår.
Super Famicom:
Allting komplett givetvis. Bomberman sålt.
Radofin telesports:
Gammal tysk pong-klon för två spelare. Går på batteri eller AC. Inget av dess ingår dock Saknar manual.
Shadowgate:
Scn och svensk text givetvis. Saken till vänster är någon sorts förvaring för Nes-kassetter.
Rumble Pack:
Boxad och fin.
Saturn spel:
Båda har spine. Det övre spelet är någon sorts visual novel med snuskinslag (sägs det) ELF är företaget bakom det i alla fall. Hört att det är en favorit hos Mikoto och Hikikimori?
Hentaigrejset är sålt
Nintendo 64 spel:
Allihopa är kompletta, vid intesse kan bättre bilder fixas. Vet inte om det finns regionkoder och sånt till N64, men alla manualer ska ha engelsk text iaf. Mischief makers och Goldeneye är sålda.
Time Soldiers:
Jamma PCB. Fungerar utan problem.
Ingen brådska med betalning någonstans
Är Time Soldiers kul? Jag googlade det, men fick ingen ordentlig uppfattning.
Jo, fast det kör på rotary stickor och vertikal skärm.
Du ska få pm av mig förresten.
Du ska få pm av mig förresten.
250:- fraktat för GoldenEye och Mischief Makers.
Blää. Snuskspelet och Policenauts skriker efter mig... egentligen gör Ngagen det med ;o) Men den vet jag inte... även om det vore kul med en mobil med mp3 signaler...
Vad tar du för de första två?
Vad tar du för de första två?
300 spänn fraktat för GoldenEye och Mischief Makers.
Hörni, lägg märke till att det värdelösa hemska SoTC inte finns med bland säljesspelen.. ^^
Hörni, lägg märke till att det värdelösa hemska SoTC inte finns med bland säljesspelen.. ^^
Vafan...kunde du inte lagt upp Scoremastern för en vecka sen?
Aja vill ha en sådan också, så 150 kr bjudet.
Någon prisidé-trakt på Bomberman till SFC?
Aja vill ha en sådan också, så 150 kr bjudet.
Någon prisidé-trakt på Bomberman till SFC?
Starfighter: Aight, vi väntar några dagar till om det dyker upp fler intressenter. Annars är det ditt.
Mikoto: 125kr fraktat för dom två? Jag kan slänga in en överraskning då
Instinqt: Noterat och säljande bud, ger det dock en dag eller två till om någon mer är intreserad 80kr för bomberman?
Mikoto: 125kr fraktat för dom två? Jag kan slänga in en överraskning då
Instinqt: Noterat och säljande bud, ger det dock en dag eller två till om någon mer är intreserad 80kr för bomberman?
Woho, överraskning!
Skicka ett PM så får du dina pengar.
Skicka ett PM så får du dina pengar.
Yass, du får om imorn Ska nanna nu.
Dragonforce skrev:
Instinqt: Noterat bud 80kr för bomberman?
Säg 100, låter jämnare
Säger du det så Jag ger det någon dag till, annars är scoremastern och bomberman ditt.
Goemon 150:-?
Kanske 1080 och Banjo också. Beror på hur billigt du vill släppa de.
Kanske 1080 och Banjo också. Beror på hur billigt du vill släppa de.
150kr för Goemon är ok.
Jag har tänkt mig runt 130 för 1080. Banjo är nog ett tidigt visist ex... Ska fixa lite bättre bilder på det.
Jag har tänkt mig runt 130 för 1080. Banjo är nog ett tidigt visist ex... Ska fixa lite bättre bilder på det.
Bättre pics på Goemon och 1080 hade iofs inte skadat.
Fixar det på samma gång
Tidigare visist ex innebär att manualen är inplastad va?
Undrar lite vad frakten går på för Megadrivet och väskan, kan du kolla det. Bjuder 300kr för Mega Drive 1 hyrväskan så länge. Förresten, hade du inte massa gamecube spel?
Fraken blir 150kr för mega driven.
GC spelen har jag inte bestämt något om ännu.
GC spelen har jag inte bestämt något om ännu.
Mikoto och Zojx har fått pm.
N-Gage, dammfodral och några spel sålda.
N-Gage, dammfodral och några spel sålda.
Öj, dragen, va skaru ha för RR64?
Jadu, verkar inte finns någon ledtråd på tradera....Bud? Du ska ju förresten ha några andra spel av mig också.
Hitatshi: Bilder kommer i eftermiddag, kamerabatteriet dog innan.
Hitatshi: Bilder kommer i eftermiddag, kamerabatteriet dog innan.
100kr + frakt? Jag har ärligt ingen aning heller, men det låter bra.
vad går scoremastern på och vad kan den tänkas kosta att skicka?
EDIT: glöm det, jag toppar inte 150kr.
EDIT: glöm det, jag toppar inte 150kr.
Cyborg: Låter bra i mina öron. Jag skicka dig ett pm med betalinfo för det och de två SEGA spelen.
Starfighter, Insti. Grejorna är era. Pm kommer.
Hitatshi:
Megadriven och Links awakening är såld! (Sorry apemania, du blev överbjuden och jag behövde snabba pengar)
Starfighter, Insti. Grejorna är era. Pm kommer.
Hitatshi:
Megadriven och Links awakening är såld! (Sorry apemania, du blev överbjuden och jag behövde snabba pengar)
Det är lugnt, väntar dock fortfarande med spänning på dina GC spel.
Yetisports är jag intresserad av om det finns kvar till löningsdag.
Givetvis 20 spänn?
Klubbat
Apemania, ha inte alltför stora förhoppningar om GC-spelen, de är mina.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner