Forum
Har tillbehör om man vill ha. Att köpa bara konsolen går också bra givetvis om man vill.
*bump*
Om någon är intresserad av bild kan det ordnas. Kom igen nu xbox kan man väl inte få för många av
Om någon är intresserad av bild kan det ordnas. Kom igen nu xbox kan man väl inte få för många av
Hulin skrev:
*bump*
Tydligen, eftersom du säljer
Varför säljer du? Det var väl den du hade fixat till och blivit lite tokig i?
Vad vill du ha, vad kostar frakt etc. Jag har ju en redan, men av ren nyfikenhet. Som du säger kan ju ett Xbox till inte skada.. ^^
Du fick ett PM förresten för någon dag sedan som du inte svarat på förresten! *påminner*
Vad vill du ha, vad kostar frakt etc. Jag har ju en redan, men av ren nyfikenhet. Som du säger kan ju ett Xbox till inte skada.. ^^
Du fick ett PM förresten för någon dag sedan som du inte svarat på förresten! *påminner*
Nu gick julmusten ur mig
Tydligen är det svårt att skriva saker för man blir bara anmärkt på det hela tiden.
Starfighter:
Jag har väntat på att du skulle sätta in pengar en längre tid. Trodde inte att du var intresserad av skivan. Har inget minne av att jag köpt något av dig så det är nog lugnt på den fronten.
Det är inte xboxet jag chippade. Det är ett annat som jag säljer. Vad kan frakten gå på, hm 150 kr i alla fall om det bara är konsolen. Om du är jätteintresserad fixar jag bilder efter maten. Det sitter ett störigt klistermärker på men går säkert att få bort, har inte provat själv.
Tydligen är det svårt att skriva saker för man blir bara anmärkt på det hela tiden.
Starfighter:
Jag har väntat på att du skulle sätta in pengar en längre tid. Trodde inte att du var intresserad av skivan. Har inget minne av att jag köpt något av dig så det är nog lugnt på den fronten.
Det är inte xboxet jag chippade. Det är ett annat som jag säljer. Vad kan frakten gå på, hm 150 kr i alla fall om det bara är konsolen. Om du är jätteintresserad fixar jag bilder efter maten. Det sitter ett störigt klistermärker på men går säkert att få bort, har inte provat själv.
Det var lite motsägande bara Menade inget illa ^^
Hulin: Pengarna för skivan (41 spänn inkl. frakt minns jag att vi sa) är överförda med märkningen "kanel-te"!
Jag tror jag skulle kränga ett fanzine till dig (Nosys, vi pratade löst om det) så jag skickar iväg ett gratis som förlåt för att jag dröjt så himla länge med betalningen för skivan.
Xboxen får jag nog avstå ifrån, jag har trots allt redan en chippad och väl fungerande sådan.. Så du behöver inte ta några bilder för min skull i alla fall.
Jag tror jag skulle kränga ett fanzine till dig (Nosys, vi pratade löst om det) så jag skickar iväg ett gratis som förlåt för att jag dröjt så himla länge med betalningen för skivan.
Xboxen får jag nog avstå ifrån, jag har trots allt redan en chippad och väl fungerande sådan.. Så du behöver inte ta några bilder för min skull i alla fall.
Jag har kollat och pengarna är överförda. Den 19:e, det var igår. Har kollat efter ditt pm och du skrev att du skulle fixa det på en gång och det var den 13:e. Det åker på lådan imorgon!
Så var det nog
Så var det nog
Hah, ja det blev lite mer försenat. Jag tror jag inväntade ett svars-PM för att få det bekräftat att köpet fortfarande kunde bli aktuellt, vad visste jag - du kanske redan sålt skivan till nån annan tänkte jag. Sen när du inte svarade under veckan som gått så blev jag ännu mer fundersam. Men när du nu svarade så skickade jag pengarna direkt. Jag ber än en gång om ursäkt för att jag varit lite glömsk och disträ, det kan hända den bästa. Lugnt?
Missförstånd från båda parter med andra ord. Det är lunga puckar för nu vet jag hur det låg till. Pengar är inte allt
Vad kan du tänkas begära? Hur störande är klistermärket?
Några hundra. Inte så störande, jag har redan börjat knåpa bort det. Det är inte omöjligt att få bort med andra ord.
Hmm, vad medföljer?
Vad behöver du?
Tja, enheten, kablage och handkontroll?
Har faktiskt/tyvärr bara råd att skammbuda nu () 200 + frakt? (för sakerna jag nämnde)
Har faktiskt/tyvärr bara råd att skammbuda nu () 200 + frakt? (för sakerna jag nämnde)
Det kan jag fixa.
Lite väl lågt är det ju.
Lite väl lågt är det ju.
Mmm, jag vet. Men det är tyvärr allt jag kan erbjuda för tillfället pga. flytt och ny terminsstart med allt vad det innebär. Ett nej är helt okej, det är ju som sagt ett skammbud.
Ingen annan har hört av sig om intresse. Så du kan betala det du har nu och resten sen när du får påfyllning? Upp till dig hur du vill göra.
Nackdelen är att det dröjer ett par månader, typ till i slutet på Mars innan jag har råd, typ. Men vad är ditt "lägsta pris"? Så jag jag fundera på saken iaf. Behöver ju ha något att göra...
Aha, det är i längsta laget. 350 kr? Då får du med ett spel också
Hmm, ca 500 inkl. frakt alltså? Tror att jag hoppar det och söker lyckan på tradera isf. Tack ändå.
Kan pruta en 50 lapp men lägre går jag inte. Lycka till. Men jag tror du får det svårt att hitta en med kablage för under 300 kr.
Kan bli svårt. Annars får jag vänta tills jag har råd istället. Men om jag snubblar över en mindre hög pengar hör jag av mig
Du kan få det för 200kr om du betalar resten när du har råd?
Hmm, 450 inkl frakt var det så du menade med "Kan pruta en 50 lapp men lägre går jag inte"?
Vad för spel till isf?
Jag måste ju typ ha tag i ett ganska snart så jag får väl punga ut lite över budget antar jag.
Vad för spel till isf?
Jag måste ju typ ha tag i ett ganska snart så jag får väl punga ut lite över budget antar jag.
Jag har The Thing, NHL 2005, NHL 2004 och Fifa 2005.
Så, 450 kr inkl. frakt för Xbox, kablage, handkontroll och The Thing är ok?
Kör på det
Okej, jag får töja på budgeten. Måste ha!
(Skicka pm med bet.uppgifter)
(Skicka pm med bet.uppgifter)
Nu har du pm!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner