Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Pärlplattor. (OBS Massa bilder!)
Nu är det dags att sälja av lite prylar hemma. Delvis för att jag inte har plats för dom just nu och till större del för att jag behöver mer pengar till min resa till Japan nu i år. =P

Länk till tradera omdömen:
[url]http://www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=312887[/url]

Pärlplattor: Säljer helst av alla eller en bunt samtidigt.
==========================================

(AA Batteriet på bilderna är för att visa hur stora plattorna är.)

Celes från FFVI och Black Mage x2 Från FF.

Diverse Mario Plattor.

Kirby, Link och Bubble Bobble.

Chrono från Chrono Trigger tillsammans med karaktärsporträtt.
(En pärla har lossnat nere i högra hörnet från porträttet. Det kan också vara ganska ömtåligt eftersom det är ganska stort. Rekommenderas att sätta in plattan i en tavelram eftersom den också är lite bucklig då det är svårt att stryka en så stor platta bra.)

Medlem
Inlägg 311
Skrivet: 2009-01-20 17:18:12
 | Senast redigerad 2009-01-23 16:06, ändrad totalt 2 gång(er)
 citera  skicka PM
Jaså, det var du som knep allt det där på uppcon ;)

Ganska segt att Yenen står så högt mot svenska kronan :(
Medlem
Inlägg 562
Skrivet: 2009-01-20 17:26:03
 | Senast redigerad 2009-01-20 17:27, ändrad totalt 1 gång(er)
 citera  skicka PM
Widde:
Knep det på Uppcon? Nej det var jag som hade det ute till försäljning. xP

Jodu, ekonomikrisen suger apa. Bara resan med boende o shit går på typ 3-4000 kr mer eller nått. Försöker få ihop pengar bäst man kan. Tur att man fyller år snart. =P

Man skulle gjort en tråd och kollat vilka som skulle till konventet innan. Skulle vart kul att träffa folket härifrån. =/
Medlem
Inlägg 311
Skrivet: 2009-01-20 17:35:00
 citera  skicka PM
hehe, misstänkte att det var du som sålde det, även om jag inte sa det ;) Fast sålde du FFVII också? För den var jag nära på att knipa :) fast köpte den aldrig då jag hade lite för lite pengar.
Medlem
Inlägg 562
Skrivet: 2009-01-20 18:03:35
 citera  skicka PM
Hmm, det bästa är nog att lägga upp FF7 soundtracket på tradera,
det har gått för runt 2000kr där mer än en gång... förövrigt finns det
7000 exemplar av det.
Medlem
Inlägg 979
Skrivet: 2009-01-20 18:14:29
 citera  skicka PM
Widde: Nä det var en av mina kompisar som sålde FFVII. Han hade typ 3 stycken ute. Tillsammans med FFVIII och andra spel.

opkij86:
7000? Är du säker? Alla ställen jag har läst om det har det stått att det finns 1000 stycken. O_o
Har också bara sett det en gång på tradera. O jo, tänkte slänga upp det på tradera, men tänkte kolla om nån här var intresserad först innan det åker upp.
Medlem
Inlägg 311
Skrivet: 2009-01-20 19:32:42
 citera  skicka PM
Jag har sett FF7 S på tradden minst 4 kan vara 5. Jaså, det var din kompis som sålde massa FF spel som var halvt överpris :) Som han ändå fick sålt o.O När jag sa FFVII så menade jag Soundtracken. Jag Komenterade att hans FF IX var dyrt så du kanske var i närheten när jag sa det.
Medlem
Inlägg 562
Skrivet: 2009-01-20 20:17:22
 citera  skicka PM
Widde:
Ingen aning. Appropå överpris, är inte ett dugg förvånad. Det ändå som förvånar mig är att jag inte sålde allt jag drog med den här gången. Första gången jag inte fått rubbet sålt.

Är säker på att det beror på att besökarnas försäljningsbord hade den absolut sämsta platsen på hela konventet. Inmurad i ett trångt litet hörn med bara en ingång och utgång samt alldeles för lite utrymme för sakerna.

Du råkar inte vilja köpa lite pärlplattor? ;D
Medlem
Inlägg 311
Skrivet: 2009-01-20 20:45:53
 citera  skicka PM
Nja, det behövs nog ite ;) Kan fatta att du har lagt ner mycket jobb på dem iaf ;D
Medlem
Inlägg 562
Skrivet: 2009-01-20 21:05:43
 citera  skicka PM
Widde:
Tja, dom små är relativt enkla att fixa. Det var mest därför jag gav mig in i en challenge och gjorde det stora Chrono porträttet. =P
Du råkar inte veta vad zappern kan vara värd föresten? Den har bara legat och samlat damm här nått år. Har själv inte ens nått spel jag kan använda den till.
Medlem
Inlägg 311
Skrivet: 2009-01-20 21:41:06
 citera  skicka PM

Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Pärlplattor. (OBS Massa bilder!)
Sida: 1 Nästa