Forum
Jo, ska se om det finns något intresse av att köpa lite spel. Jag säljer inget separat om det inte är ett riktigt bra bud som jag absolut inte kan motstå.
Japp, det var nog allt. Kom med bud om något paket skulle vara intressant. Jag säger inget pris, då det är bud som gäller
Japp, det var nog allt. Kom med bud om något paket skulle vara intressant. Jag säger inget pris, då det är bud som gäller
!! Fyy, för att jag är pank.. det var mycket kul här.
Håller med Mischief, hade köpt redigt mycket om man hade pengar. Det är förjävligt att vara pank.
Hur delar du in paketen? Varje konsol för sig eller varje bild för sig?
Varje bild för sig givetvis, vem vill inte ha 3 PE, två FF8 och två Front Mission i samma paket ;o)
Åh, jag vill ha, men jag är nog för snål för dig.
Åh, jag vill ha, men jag är nog för snål för dig.
Jag bjuder 200kr för det mittersta saturn paketet!
Om jag ska vara ärlig så är det Konsol för sig som är paket (Alltså 3PE 2 FFVIII i samma paket xD).
Dragonforce: Noterat
Dragonforce: Noterat
Hehe, om du vill sälja något separat så är jag intresserad av Thunder force V iaf
Är det du som har uppe den här auktionen på tradera: http://www.tradera.com/Stort-Segasaturn-paket-Jap-NTSC--auktion_82061953
Det är alltid bra att vara tydlig med sånt.
Det är alltid bra att vara tydlig med sånt.
Blir snabbt sugen på det mesta här...men jag har bestämt mig för att bara köpa sånt jag spelar!
Där kom du på mig...Draken...
Det var inte så jag menade. Det är ok att ha saker till försäljning på flera ställen, men skriv gärna det
Ahaha, det är sant Jojo, jag fattade vad du menade men jag var bara tvungen att skriva lite misstänksamt
Som väntat så blev ingen såld men aja, man kaske ska lägga upp allt på 1kr start?
Tänk på den ekonomiska krisen xD Att köpa från Japan är riktigt dyrt
Jo, men att köpa några spel man vill ha därifrån är billigare än att köpa ett enormt paket där det är fler "inte vill ha" än "vill ha". Dela upp, dela upp, hejaheja dela upp!
Aja, spel säljs separat också då
Är Panzer Dragoon-spelen dom där rail-shmupsen så vill jag köpa dom, fast vad kostar dom i dagsläget? Har aldrig letat efter dom så jag vet inte vad de kan tänkas gå för. Ah och så Tobal No 1 och Daytona USA.
Sen är jag också sugen på Thunder Force V, men Rasmus tjingade först där ser jag.
Sammanlagt är jag alltså sugen på:
Panzer Dragoon
Panzer Dragoon 2
Thunder Force V
Tobal No 1
Daytona USA
Jag vet att bud oftast är vad säljare vill ha, men om du kunde starta mig i rätt riktning så vore det jättebra.
Edit: Även den japanska Saturnen är av intresse, men jag backar om du vill ha stora summor för den. Jag ser inte så bra om den är gulnad eller inte, är den det så är jag ej intresserad av den.
Sen är jag också sugen på Thunder Force V, men Rasmus tjingade först där ser jag.
Sammanlagt är jag alltså sugen på:
Panzer Dragoon
Panzer Dragoon 2
Thunder Force V
Tobal No 1
Daytona USA
Jag vet att bud oftast är vad säljare vill ha, men om du kunde starta mig i rätt riktning så vore det jättebra.
Edit: Även den japanska Saturnen är av intresse, men jag backar om du vill ha stora summor för den. Jag ser inte så bra om den är gulnad eller inte, är den det så är jag ej intresserad av den.
Den gu...vita konsolen är lite missfärgad
PD är rail-shmup Annars är det bara söka på YT eller dylikt för att se lite
Angående
Panzer Dragoon
Panzer Dragoon 2 (En pigg har lostnat...)
Tobal No 1
Daytona USA
Så 320kr + frakt kanske.
PD är rail-shmup Annars är det bara söka på YT eller dylikt för att se lite
Angående
Panzer Dragoon
Panzer Dragoon 2 (En pigg har lostnat...)
Tobal No 1
Daytona USA
Så 320kr + frakt kanske.
Då skiter jag i konsolen.
Har spejat lite på diverse säljsidor och har nu fått intrycket av att PD, åtminstone i japansk version, inte är värt så mycket mer än 8-10 dollar stycket, Daytona är växelpengarspel och Tobal runt 15 dollar.. Men sen är det omständligt att köpa av en massa olika säljare från världen över osv.. Säger du 320 inklusive frakt istället så mäktar jag nog slå till.
Thunder Force V är paxat åt Rasmus eller?
Har spejat lite på diverse säljsidor och har nu fått intrycket av att PD, åtminstone i japansk version, inte är värt så mycket mer än 8-10 dollar stycket, Daytona är växelpengarspel och Tobal runt 15 dollar.. Men sen är det omständligt att köpa av en massa olika säljare från världen över osv.. Säger du 320 inklusive frakt istället så mäktar jag nog slå till.
Thunder Force V är paxat åt Rasmus eller?
Thunder force vill jag ha bud både från dig och Rasmus
Jag kan hålla med om att de inte är dyra. Fast var dina priser du listade inklusive frakt eller exclusive?
Jag kan hålla med om att de inte är dyra. Fast var dina priser du listade inklusive frakt eller exclusive?
600 kr för shinig force 3 och thunder force? fraktat
Widde: Några var inklusive, några var exklusive. Fast eventuell frakt från olika länder ökar inte vad jag är beredd att ge för spelen här i Sverige, eventuell frakt kan ju vara både gratis och hutlöst dyr. Nån liten lapp kan det vara värt att slippa krånglet, men det är också allt.
Sammanfattningsvis blir nog 320 inkl. frakt mitt första och sista bud.
Sammanfattningsvis blir nog 320 inkl. frakt mitt första och sista bud.
Vi kör på det båda två!
Star: Kan du inte knipa något mer ? För det väger nämligen precis 500gram.
Edit: Kan vara nämnbart att tobal har två småsprickor på baksidan.
Edit: Kan vara nämnbart att tobal har två småsprickor på baksidan.
Widde skrev:
Thunder force vill jag ha bud både från dig och Rasmus
Fluffet skrev:
600 kr för shinig force 3 och thunder force? fraktat
Widde skrev:
Vi kör på det båda två!
Öh, ok. Tack för att jag fick chansen att bjuda
Jag har två saker att påpeka angående där tråden.
1: Varför startar du först en säljestråd på saker du har ute på tradera samtidigt? Varför nämner du inte ens det?
2: Varför säger du att folk ska få en chans att buda för att sen sälja sakerna direkt nån timme senare?
Jag har gjort affärer med dig tidigare så jag vet att du är skötsam, men den är här tråden är dåligt skött. Tänk på det inför framtiden.
Japp, ska tänka på det till nästa gång. Fast jag känner dig på det stadiet att du inte bjuder över det där budet...
Nä, det hade jag inte tänkt göra heller. Men jag vill ändå gnälla
Förstår din synvinkel, var mest att jag hade glömt bort att du var intreserad för datorn var slö, och jag spelade Onimusha samtidigt, och dessutom dog hela tiden...
Det är lugnt som sagt, bara ha det i åtanke till nästa gång
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner