Forum
Jag har nu fotograferat alla spel enskilt (dom som är kvar plus några fler jag hittade bland annat några nes kassetter) samt lite spelprylar, bland annat en ca 20 cm hög mario docka, en castlevania klocka. En hel del filmer finns också, samtliga filmer är i region 2.
Bilderna finns här:
Bara att byta ut 1 mot 2,3,4,5 osv ända upp till 87.jpg
Imorgon eller på onsdag åker det som är kvar ut på tradera. Så shoppa loss nu så jag slipper hålla på med det för mycket
Bilderna finns här:
Bara att byta ut 1 mot 2,3,4,5 osv ända upp till 87.jpg
Imorgon eller på onsdag åker det som är kvar ut på tradera. Så shoppa loss nu så jag slipper hålla på med det för mycket
Skulle vilja köpa:
Comix Zone
No More Heroes
Psychonauts
God Hand
Wario Ware Touched
Men det beror lite på vad du vill ha för dom, och ifall det går att dröja med betalning tills jag fått in lite pengar. (om cirka två veckor)
Comix Zone
No More Heroes
Psychonauts
God Hand
Wario Ware Touched
Men det beror lite på vad du vill ha för dom, och ifall det går att dröja med betalning tills jag fått in lite pengar. (om cirka två veckor)
Det går bra att vänta! Du får gärna bjuda själv
jag är intresserad av Buster Busts Loose, SF II Turbo, Metal Slug Advance och din NES advantage förutsatt att inget är tyskt eller liknande och skicket är okej samt komplett. Men är det någon idé att lägga bud på så få spel eller vill du hellre sälja i större batchar?
its123baby: Okej, ska fila ihop ett bud precis strax. Har Comix Zone soundtracket med?
shoulder_85: spelen är UKV alla tre kompletta är dom också. Advantage är SCN och oöppnad! Det är ett helt ok paket, buda på
sf: nej inget soundtrack tyvärr
sf: nej inget soundtrack tyvärr
Tänker du göra dig av med alla spel?
nää har 400 till i hyllan..
Trevligt! Oj, nu föll mitt tänkta bud här då Advantagen är sprillans men hur låter 260 inklusive frakt för de tre spelen? Och så får du säga ungefär vad du vill ha för stickan för jag kan tänka mig att den är ganska värdefull för alla SCN fans.
Shoulder: lite lågt.. har ett bud på 150 + frakt på tt bland annat.
Är intresserad av excitebike 64 + sonic 3, 200kr + frakt?
Mickey's Wild Adventure
Rayman 1+2
Lion King
Tarzan
Pristanke?
Och AV-Famicom vill man ju ha, men vad kan en sådan kosta, och är den oöppnad?
Rayman 1+2
Lion King
Tarzan
Pristanke?
Och AV-Famicom vill man ju ha, men vad kan en sådan kosta, och är den oöppnad?
cyborg: skall fundera..
tip: 400 för psone spelen + frakt? av famicomet är inte oöppnat nej 1000 med frakt för det?
tip: 400 för psone spelen + frakt? av famicomet är inte oöppnat nej 1000 med frakt för det?
Okej, jag tycker inte att det är särskilt dyra spel men jag säger 310 inklusive frakt för mitt paket. Men fundera på vad du tycker är rimligt för stickan också.
Donkey Kong till GB. 125 med frakt ?
200 för Super probotector
hiro: jä maybe..
penguins: jag har 600 på probotector..
penguins: jag har 600 på probotector..
175 fraktat?
400 plus frakt för dom jag ville ha är mitt startbud!
sf: har 100 på comix zone, vill nog ha minst 150 st för wario ware & god hand, 100 för psychonauts och 200 för no more heroes för att det skall kännas värt det...
Har begagnat God Hand nånsin sålts för något över 100 spänn? Det var mer än vad jag visste. Okej okej, hm...
Om jag säger 400 plus frakt igen, fast bara med Comix Zone, Wario Ware och No More Heroes? Och dansar lite för dig?
Om jag säger 400 plus frakt igen, fast bara med Comix Zone, Wario Ware och No More Heroes? Och dansar lite för dig?
its123baby skrev:
tip: 400 för psone spelen + frakt?
Efter lite konsulterande av det allsmäktiga organet Tradera så säger jag 350:- inkl. frakt. Skippar AV-Famicomen, även om jag är sugen.
sf: får fundera..
tip: men det är ju så jävla meckigt att skicka dom du skall inte hit ner inom närmsta framtiden?
tip: men det är ju så jävla meckigt att skicka dom du skall inte hit ner inom närmsta framtiden?
Har uppdaterat bilderna (dom små) med vad som är sålt nu!
50 spänn rubbet?
Javisst, ingen vill ha mitt skit ändå.
Sweet, pyntar du frakten?
Javissst, skickar imorgon!
Schysst!
HAHA admins rulez d00d
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner