Forum
Jag har sålt allt och lite till. Denna tråden kan rensas om så önskas.
Ååh, Kirby! Vad vill du har för Airride? Jag bjuder.. 120?
Kirby är sålt, resten är kvar, ge mig bud jag vill bli av med möget!
Vad vill du ha för GameBoy'et och Zelda?
Jag minns när det var till salu förra gången (eller kanske var det ett annat som jag blandar ihop). Jag älskar verkligen färgen, men jag orkar inte ge mig in i ett "vem ger mest"-race med Rei här nu när jag precis köpt ytterligare ett spel av din karlslok.
Tur för mig, so far
Gameboyen har jag ingen aning om, men vill minnas att Zojx också var intresserad av den. Zelda, 150 spänn?
Märk väl att GB pocket endast spelar original gameboy spel, alltså varken Color eller Advance. Ifall nån nu inte visste det
Märk väl att GB pocket endast spelar original gameboy spel, alltså varken Color eller Advance. Ifall nån nu inte visste det
Väntar på vad Zojx säger så får jag se vad jag köper, om jag köper
Den rosa är riktigt fin! Vi får slåss om den Rei!
Får jag vara med?
Slåss! Utropet börjar på en tia
Jag vill nog inte slåss. Men bjuda kan jag eller föresten, skulle nog få dåligt samvete speciellt om jag vinner över en dam
Tittar nog helst på
Tittar nog helst på
Hulin skrev:
Tittar nog helst på
Herrejävlar, så många korkade saker jag vill skriva här
Så du slipper få dåligt samvete så kan jag skänka hela vinstsumman till nån fin organisation. Blir nog WWF denna gången. Slåss nu! För djuren!!
Klart du också ska vara med och fajtas om den Hulin!
Höjer från 10 till 30, lite lagom fegt, höhö!
Höjer från 10 till 30, lite lagom fegt, höhö!
Tja, slänger väl in 50:- då Bara för att ^^
200 + frakt för gameboyen
Det var mer än jag tänkt bjuda, så jag lägger mej här. Det gick snabbare än väntat.
Det är så gott som ditt Goomba!
Goomba köper tjej-spel!
Oj. Du är medveten om att den inte är i prima skick direkt? Vill inte ha några besvikenheter! Men, pandorna blir glada ^^
Ger mig också
Men den var ju så vacker
Älskar rosa ju!
Jag ska sova med den tillsammans med mitt rosa Hello Kitty bäddset samt den rosa PSPn
Om du vill så får du gärna ta lite fler bilder fast jag vill ha den iaf.
Älskar rosa ju!
Jag ska sova med den tillsammans med mitt rosa Hello Kitty bäddset samt den rosa PSPn
Om du vill så får du gärna ta lite fler bilder fast jag vill ha den iaf.
BUMP!
Snälla ge mig lite bud. Grejjerna ligger här och tar plats, vill bara bli av me't! Skulle du inte ha GBA-Zelda, Rei? No ship för fän!
Snälla ge mig lite bud. Grejjerna ligger här och tar plats, vill bara bli av me't! Skulle du inte ha GBA-Zelda, Rei? No ship för fän!
Blir tyvärr inget
Hon har säkert köpt mat för pengarna!
Hahaha, inte än Men ska till veterinären i slutet av månaden med Tara och sen ska hennes försäkring betalas med så där ryker ca 2000:-, hehe
Uppdaterat med prisförslag (kan absolut diskuteras). Jag och råttorna är sugna på bananer, men bankkontot är tomt! *ynklo*
(samfrakt med Dragonforces saker som alltid!)
(samfrakt med Dragonforces saker som alltid!)
Jag köpte Space Invaders
Tack Tiduas!
Har lagt till Astroboy till SFC. Har ingen priskoll, men japangamestock tar 1900 yen! Men priset är massa diskuterbart.
Har lagt till Astroboy till SFC. Har ingen priskoll, men japangamestock tar 1900 yen! Men priset är massa diskuterbart.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner