Forum
Nu rensar jag nog för sista gången tror jag.... eller ja... vem vet vad som händer i framtiden, men det känns som den sista rensningen på ett bra tag.. jag hoppas det iaf
Bilder på spelen kan jag fixa, det är bara säga till. Anledningen till att jag inte lägger upp bilder direkt är för att jag är lat
Xbox 360 (PAL, alla kompletta)
*Blue Dragon - 150 kr
Playstation 2 (NTSC-U, alla kompletta)
*Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus - 130 kr
*Final Fantasy X - 130 kr
SNES (NTSC-U, alla kompletta)
*Donkey Kong Country 2 (saknar innerfodral) - 175 kr
Gameboy Advance (alla kompletta)
*Golden Sun (EUR) - 150 kr
*Golden Sun: The Lost Age (EUR) - 200 kr
*Astro Boy: Omega Factor (EUR) - 130 kr
*Shining Soul (NTSC-U) - 100 kr
*Summon Night: Swordscraft Story (NTSC-U) - 150 kr
*Tales of Phantasia (NTSC-U) - 200 kr
Nintendo DS
*Assassin's Creed: Altairs Chronicles (US, komplett) - 75 kr
Bilder på spelen kan jag fixa, det är bara säga till. Anledningen till att jag inte lägger upp bilder direkt är för att jag är lat
Xbox 360 (PAL, alla kompletta)
*Blue Dragon - 150 kr
Playstation 2 (NTSC-U, alla kompletta)
*Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus - 130 kr
*Final Fantasy X - 130 kr
SNES (NTSC-U, alla kompletta)
*Donkey Kong Country 2 (saknar innerfodral) - 175 kr
Gameboy Advance (alla kompletta)
*Golden Sun (EUR) - 150 kr
*Golden Sun: The Lost Age (EUR) - 200 kr
*Astro Boy: Omega Factor (EUR) - 130 kr
*Shining Soul (NTSC-U) - 100 kr
*Summon Night: Swordscraft Story (NTSC-U) - 150 kr
*Tales of Phantasia (NTSC-U) - 200 kr
Nintendo DS
*Assassin's Creed: Altairs Chronicles (US, komplett) - 75 kr
Oj, jag är nästan intreserad av allt Bara för att sälja vidare nästan allt på tradera Eller nja, de flesta är faktiskt riktigt dyra titlar.
Ja jag släpper ju inte grejerna till fyndpriser direkt Eller ja, inte för att jag hade tänkt ta överpris för det heller men
Är mest intreserad av SNES och GBA spelen, men får nog invänta andras bud då jag har knapt ingen aning vad spelen kostar
Aight, gör så ^^
Alltså, är ni seriösa på riktigt? Det är ju massa fina grejer där. Ingen som vill köpa?
TV-spel...så 90-tal!
Japp, helt off topic! Alltså borde det locka många kunder på detta forumet
Typ allt är ju samma (halvtråkiga) genre som jag förstått? Kanske om du säljer spelen med lite youtubeklipp (så jag slipper gå in där själv gud förbjude ) och lockar oss..
Gud nej, det orkar jag verkligen inte
Alla vet väl vad fasen Final Fantasy, Secret of Mana och Guitar Hero är?
Allt är RPG typ, förutom GH och Assassin's Creed.. och Astro Boy.. och DKC-spelen
Alla vet väl vad fasen Final Fantasy, Secret of Mana och Guitar Hero är?
Allt är RPG typ, förutom GH och Assassin's Creed.. och Astro Boy.. och DKC-spelen
Men haha din tolle att sälja Golden Sun spelen när jag till slut fått tag på dem
Jag är kaanske lite småsugen på tales of phantasia... med ntsc menar du att det är amerikansk-sålt eller? Hur mycket vill du ha för det ungefär?
Jag är kaanske lite småsugen på tales of phantasia... med ntsc menar du att det är amerikansk-sålt eller? Hur mycket vill du ha för det ungefär?
Haha ja jag vet. Fick lite dåligt samvete, men..
Ja jag vet inte riktigt. Det är ju inget spel jag tänker släppa jättebilligt om man säger så, för jag vet att man kan få en del för det. Men hur mycket jag ska ta för det vet jag inte riktigt. Ge mig ett bud så ska jag tänka på det
EDIT:
Och ja, det är amerikanskt
Ja jag vet inte riktigt. Det är ju inget spel jag tänker släppa jättebilligt om man säger så, för jag vet att man kan få en del för det. Men hur mycket jag ska ta för det vet jag inte riktigt. Ge mig ett bud så ska jag tänka på det
EDIT:
Och ja, det är amerikanskt
Infinite Undiscovery kostar 250 nytt på Webbhallen nu, så vad sägs om 150 för ditt?
Då kan jag lika gärna behålla det, så nej tack.
Hehe, nåja jag får väl gråta en skvätt och se om jag kan komma över den enorma besvikelsen
Tråkigt att det var så dåligt med bud Och ännu tråkigare att det inte kommer bli något köp från min del, Håller på att sälja ut ca 50 spel + massa (Skit).
Men för helvete. Aja får väl slänga ut spelen på tradera då.
Varför vill ni inte ha bra spel för?
Varför vill ni inte ha bra spel för?
Det roliga är att i princip alla snackar om att de rensar...men det dyker upp jack shit som är intressant på Tradera
Har folk BARA köpt på sig skräp här i världen?
Har folk BARA köpt på sig skräp här i världen?
Vadå skräp! Det brukar vara en jävla rush efter spelen jag säljer, men så fort jag lägger ut dem så är det köpstopp
Pengabrist är väl ett skäl, samt att fyndchanser är nog inget att tala om
Pengabrist. Det har ju nyss varit löning ^^
Nej, men folk brukar ju bli helt apkåta när nån lägger upp Secret of Mana. Sen är det ju inga svindyra spel direkt (förutom SoM då kanske), så även om det inte är några fyndchanser så är det ju inga mastodontspel direkt.
Nej, men folk brukar ju bli helt apkåta när nån lägger upp Secret of Mana. Sen är det ju inga svindyra spel direkt (förutom SoM då kanske), så även om det inte är några fyndchanser så är det ju inga mastodontspel direkt.
Ja alltså spelen du säljer är fina Nystroem...men det är så många som rensar och så mycket skit överallt.
Folk rensar ut för lite SNES...buhu. Kan inte någon rensa ut SCN-märkta DOOM och Zombies till mig?
Folk rensar ut för lite SNES...buhu. Kan inte någon rensa ut SCN-märkta DOOM och Zombies till mig?
Jaså DKC duger inte åt dig ditt svin!
Är det och DKC2 superfrikkin MINT?
Nej DKC är ganska fint, men knappast MINT. DKC2 är inte så jättefint. Men jag kan lägga på en mintpastill
Någon måste väl vilja ha sakerna...eller har alla tröttnat på TV-spel och insett att det är "finanskris" på gång?
Det är ju jävligt smart att tröttna på spel samtidigt som mig då!
Eller ja, tröttnat och tröttnat. Jag känner inte att jag får ut något av att ha massa TV-spel i hyllan som aldrig blir spelade.
Eller ja, tröttnat och tröttnat. Jag känner inte att jag får ut något av att ha massa TV-spel i hyllan som aldrig blir spelade.
Verkar faktiskt som att många verkar ha tröttnat samtidigt, det är rätt intressant att se...kanske är detta en TV-spels/retro-bubbla (jag vet att folk här älskar det ordet så jag måste ju väva in det) utan dess like
Den dagen man får svårt att sälja kompletta, SCN-märkta NES-spel i bra skick vet vi att intresset för TV-spel helt har svalnat iaf.
Den dagen man får svårt att sälja kompletta, SCN-märkta NES-spel i bra skick vet vi att intresset för TV-spel helt har svalnat iaf.
Ja jag vet då inte. Det är väl kanske lättare att inse det själv när massa andra säljer sina spel. Jag har ju dock kvar en hel del. Det som är viktigast för mig i alla fall.
Och sen finns det ju två saker jag ALDRIG säljer Och det är mitt OMFGBERGSALASCN-Zelda och min OMFGBERGSALASCN-NES konsol. Men det är för att det är det enda jag har kvar i spelväg från min barndom Och Zelda betydde hela världen för mig när jag var liten!
Och sen finns det ju två saker jag ALDRIG säljer Och det är mitt OMFGBERGSALASCN-Zelda och min OMFGBERGSALASCN-NES konsol. Men det är för att det är det enda jag har kvar i spelväg från min barndom Och Zelda betydde hela världen för mig när jag var liten!
Jag känner samma sak för min första SNES och mitt Zelda AlttP
Jag har kvar den första sparfilen (217 står det lite snyggt på det också) jag någonsin gjorde på det och jag har säkerhetskopierat den på hårddisk, CD-skiva och fickminne. När batteriet dör kommer jag köpa ett exakt likadant, be någon som kan löda ordentligt att löda in det nya och sedan ladda upp de gamla sparfilerna igen. Det spelet kommer ALDRIG att lämna min ägo och det kommer förbli tre sparminnen som heter Link, Link och Link alla med 20/20 liv och allt som går att hitta i spelet.
Nostalgi är skiten, haha
Jag har kvar den första sparfilen (217 står det lite snyggt på det också) jag någonsin gjorde på det och jag har säkerhetskopierat den på hårddisk, CD-skiva och fickminne. När batteriet dör kommer jag köpa ett exakt likadant, be någon som kan löda ordentligt att löda in det nya och sedan ladda upp de gamla sparfilerna igen. Det spelet kommer ALDRIG att lämna min ägo och det kommer förbli tre sparminnen som heter Link, Link och Link alla med 20/20 liv och allt som går att hitta i spelet.
Nostalgi är skiten, haha
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner