Forum
Det gör ont som fan i mig, men det är dags att göra sig av med något jag håller väldigt kärt....
En amerikansk NES, med åtta riktigt bra spel
Två handkontroller som funkar bra, en AV-sladd med scartkontakt, en lite udda (dock fungerande) strömsladd som man kan ställa in voltantalet på.
ALLA SPEL ÄR AMERIKANSKA
*Contra (Så gott som nyskick..)
*SuperC (Tryckskada på högersidan av kartongen, i övrigt i bra skick)
*Mega Man 4 (Väldigt lite hyllslitage, minimal tryckskada på högersidan, i övrigt i bra skick)
*Mega Man 5 (Lite som skicket på MM4, förutom att högersidan istället har en lååång reva. Typ som om någon kört en kniv in i sidan och rivit upp. Skitkonstigt. I övrigt i riktigt bra skick)
*Chip 'n Dale: Rescue Rangers (Kartongen är ganska sliten. En del tryckskador, i övrigt i bra skick)
*Super Mario Bros (katastrofalt skick på kartongen, i övrigt helt ok skick)
*Gun.Smoke (Lite hyllslitage på kartongen, i övrigt i mycket bra skick)
*The Little Mermaid (Lite tryckskadat, och lite slitage, överlag helt ok skick)
Säljes bara som paket.
BUD INKLUSIVE FRAKT GÄLLER
Uuuuuuuusch vad jobbigt
En amerikansk NES, med åtta riktigt bra spel
Två handkontroller som funkar bra, en AV-sladd med scartkontakt, en lite udda (dock fungerande) strömsladd som man kan ställa in voltantalet på.
ALLA SPEL ÄR AMERIKANSKA
*Contra (Så gott som nyskick..)
*SuperC (Tryckskada på högersidan av kartongen, i övrigt i bra skick)
*Mega Man 4 (Väldigt lite hyllslitage, minimal tryckskada på högersidan, i övrigt i bra skick)
*Mega Man 5 (Lite som skicket på MM4, förutom att högersidan istället har en lååång reva. Typ som om någon kört en kniv in i sidan och rivit upp. Skitkonstigt. I övrigt i riktigt bra skick)
*Chip 'n Dale: Rescue Rangers (Kartongen är ganska sliten. En del tryckskador, i övrigt i bra skick)
*Super Mario Bros (katastrofalt skick på kartongen, i övrigt helt ok skick)
*Gun.Smoke (Lite hyllslitage på kartongen, i övrigt i mycket bra skick)
*The Little Mermaid (Lite tryckskadat, och lite slitage, överlag helt ok skick)
Säljes bara som paket.
BUD INKLUSIVE FRAKT GÄLLER
Uuuuuuuusch vad jobbigt
Varför kränga? Jag var lite rädd att se Zelda-spelet till salu också.
Starfighter skrev:
Varför kränga?
Jag har en teori!
Du, om det så går så långt att kronofogden kräver mig på allt jag har får de ta mitt Zelda över min döda kropp...
Brist på cash är anledningen.. samt en liten bestraffning till mig själv
Brist på cash är anledningen.. samt en liten bestraffning till mig själv
Ska du inte annonsera på NESdb då? Finns några USA-jägare där
Funderade på det. Men då kommer jag väl fylla inkorgen med "KAN INTE JAG FÅ MIKROSKOPISKA BILDER PÅ VARENDA KVADRATMILLIMETER?!"
Men jag är väl illa tvungen
Men jag är väl illa tvungen
Mikroskopiska bilder är det nog ingen som vill ha *fniss*
Ne men de är inte så farliga...tycker jag iaf. Men vill man få bra betalt får man allt lida lite
Ne men de är inte så farliga...tycker jag iaf. Men vill man få bra betalt får man allt lida lite
Jo jag vet, men förhoppningsvis behöver de inte bilder på precis allt. Jag vill inte lägga en hel torsdag på det
Har lagt upp en tråd där också nu.
Har lagt upp en tråd där också nu.
En kan la hoppes
Hoppas du får "skratta hela vägen till banken bra"-betalt
Hoppas du får "skratta hela vägen till banken bra"-betalt
Tack tack, det hoppas jag med. Är väl ingen risk att nån dåre kommer och ger mig flera tusen för det, men får jag det som jag räknar med (vad nu det är O.o) så är jag glad i alla fall!
Skicket på NES:et?
Är connectorn bytt?
Det yttre skicket ser ju fint ut är den något gulnad?
Vilka trakter räknar du med att få för detta?
Är connectorn bytt?
Det yttre skicket ser ju fint ut är den något gulnad?
Vilka trakter räknar du med att få för detta?
Åh herrejävlar... nu ska vi se här
NESet funkar väldigt bra. Jag har kokat connectorn en gång i tiden, dock var det väl något år sedan eller så. Men å andra sidan har inte NESen används så jätteflitigt sedan dess. Spelen kan jag göra rent innan jag skickar iväg dem... dock tror jag inte de ska krångla.
Någon gulnad har den inte, så vida jag inte är färgblind. Men den är säkert inte lika grå som den var för 20 år sedan
Jag vet inte vad jag räknar med riktigt. Ge mig ett bud så kan vi diskutera utifrån det! Ta det i PM om du vill
NESet funkar väldigt bra. Jag har kokat connectorn en gång i tiden, dock var det väl något år sedan eller så. Men å andra sidan har inte NESen används så jätteflitigt sedan dess. Spelen kan jag göra rent innan jag skickar iväg dem... dock tror jag inte de ska krångla.
Någon gulnad har den inte, så vida jag inte är färgblind. Men den är säkert inte lika grå som den var för 20 år sedan
Jag vet inte vad jag räknar med riktigt. Ge mig ett bud så kan vi diskutera utifrån det! Ta det i PM om du vill
Usch va trist att du ska behöva sälja detta.
Sanna skrev:
Usch va trist att du ska behöva sälja detta.
Jaa, det är tråkigt. Men det används så sällan ändå. Sen blir det såhär när man är student. Jag får köpa grejerna när jag har en fin inkomst sen istället
Tackar
Eh...OK kokat connectorn, i syfte att rengöra då antar jag? Har aldrig hört att man kan göra det.
Eh...OK kokat connectorn, i syfte att rengöra då antar jag? Har aldrig hört att man kan göra det.
Haha, ja i syfte att rengöra. Följde en guide på nätet (minns inte vem som skrivit den, men den guiden har ett gott rykte!).
Man ska koka connectorn i sköljmedel, sen spola den under kallt vatten och "diska" av den med diskborsten försiktigt. Sen grädda den i ugnen på 200 grader i 10 minuter eller nåt.
Funkade prima efter det Men man var lite nervös, hehe.
EDIT:
Jaha, något bud fick jag då inte ;(
Man ska koka connectorn i sköljmedel, sen spola den under kallt vatten och "diska" av den med diskborsten försiktigt. Sen grädda den i ugnen på 200 grader i 10 minuter eller nåt.
Funkade prima efter det Men man var lite nervös, hehe.
EDIT:
Jaha, något bud fick jag då inte ;(
Zeijiro: Jag är intresserad. Vet ärligt talat dock inte vad jag rimligtvis ska bjuda. Hatar att lämna bud.
priest666:
Jag ska kolla lite, så skickar jag ett PM med prisförslag till dig. Så diskuterar vi. Men jag kan garantera dig redan nu att det inte landar under 1000-lappen.
Jag ska kolla lite, så skickar jag ett PM med prisförslag till dig. Så diskuterar vi. Men jag kan garantera dig redan nu att det inte landar under 1000-lappen.
Sålt, låser tråden.
Ge mig en (flaska) whisky, Rasmus.. det behövs.
Ge mig en (flaska) whisky, Rasmus.. det behövs.
MM4 kan man få se lite mer bilder
Nävars, men 300 spänn kan jag bjuda utan att ha sett mer... Köpte mitt MM5 för samma summa, även om det är kanonfint så känns det som ett ok bud för detta MM4.
Nävars, men 300 spänn kan jag bjuda utan att ha sett mer... Köpte mitt MM5 för samma summa, även om det är kanonfint så känns det som ett ok bud för detta MM4.
MEN!
Lite sent Kreese, tyvärr. Och jag sålde bara allt i ett paket.
Ha bråttom då! Jag hade kunnat bjuda mer än 1000 för rubbet...
Jag fick mer än 1000 för rubbet, och jag kan inte påstå att jag är helt exhalterad ändå. Med tanke på eBay-priserna kunde jag säkert fått över 500 mer än jag fick.
Vad fick du? :'(
Kul att skriva i en låst tråd! I has powers
Synd bara att du gör det en timma och tjugo minuter efter vi andra hade tröttnat på att skriva i den låsta tråden, MUHA! *fniss*
nooo jag har ju ätit
ÄR DET SCN!!!! ÄR MATEN SCN!!!?
Haha, fan vilken bra ursäkt Den ska jag börja köra med
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner