Forum
Tre spel kvar. Sen blir det kanske försöksauktioner på tradden med reservationspris för första gången. Byten går absolut bra, bland annat Bangai-Oh, PAL, till DC.
JAP spel:
Alla är riktigt fina! Mario Kart är sålt.
JAP spel:
Alla är riktigt fina! Mario Kart är sålt.
uj, jag kommer nog få ångra frågan, men vad hade du tänkt för bangai-oh och sin and punishment?
Jag gav 400 kr styck för dem och det vill jag minst ha men jag har inte bestämt något. Har ingen brådska. Här nedan är den enda auktionen på ebay just nu som kanske kan rikta ett värde:
http://cgi.ebay.com/Bangai-O-Bakuretsu-Muteki-Bangaioh-Nintendo-64-N64-Comp_W0QQitemZ180329401176QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item180329401176&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1234%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50
En rättelse! Jag hittar inget paperwork till min N64 just för det ligger inte där jag trodde så den kan inte räknas som komplett just nu. Det kompletta Rumble paket är ett ihopplock från olika regioner såg jag också.
EDIT: hittade papperna!
http://cgi.ebay.com/Bangai-O-Bakuretsu-Muteki-Bangaioh-Nintendo-64-N64-Comp_W0QQitemZ180329401176QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item180329401176&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1234%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50
En rättelse! Jag hittar inget paperwork till min N64 just för det ligger inte där jag trodde så den kan inte räknas som komplett just nu. Det kompletta Rumble paket är ett ihopplock från olika regioner såg jag också.
EDIT: hittade papperna!
Hur mycket för converten och Sin and Punishment?
Samt vad är det för styckpris för Donkey Kong och Super Mario?
Samt vad är det för styckpris för Donkey Kong och Super Mario?
Kom gärna med bud men ungefär femhundringen för S. and P. med convertern. Den convertern är den bästa och inte så lätt att hitta så minst en hundring för den alltså.
DK och SM64 kanske ligger på en dryg hundring styck?
DK och SM64 kanske ligger på en dryg hundring styck?
Vad hade du adaptern till när du körde med en amerikansk N64a? :-)
Japan och USA har ju samma region, eller ja. Man måste bryta två piggar i kassettfacket med en liten tång och 10 sekunder senare så är ju det löst.
Japan och USA har ju samma region, eller ja. Man måste bryta två piggar i kassettfacket med en liten tång och 10 sekunder senare så är ju det löst.
Det kanske inte stinker lika mycket konsol-Nietzsche över alla, som det gör av dig Mikoto *fnitter*
Konvertern är kvar från gamla tider Användes bara när jag hade en PAL maskin. JAP spelen spelade jag genom att byta till en amerikansk baksida på de kassetterna.
Zejiro skrev:
konsol-Nietzsche
Årets uttryck!
Förlåt för nedskräpningen av din tråd, Axel, men det där var bara så bra.
Hehe.... ingen fara. Jag får ju gratis bumpar och kan fulbumpa mig så här
Oooh, finns Bangai-O till N64? Tufft. Trodde bara det fanns till DC.
N64-versionen är originalet, DC-spelet är en aningen tweakad konvertering. Jag tror att N64-spelet är roligare eftersom det blir mycket mer lättstyrt med N64-kontrollen (styrkors + analogspak samtidigt).
N64-versionen är ganska ovanlig, det ska bara ha gjorts 10 000 ex enligt uppgift.
N64-versionen är ganska ovanlig, det ska bara ha gjorts 10 000 ex enligt uppgift.
Jamen har inte Bomberman Act Zero gjorts i ungefär lika mänga exemplar? Det behöver inte automatiskt betyda att det är värt en massa extra
Jag sa ju "ganska ovanlig", inte "groteskt dyr"...
Jag har kört N64 versionen bra mycket mer än DC versionen och jag tycker att spelet till N64 är mer passande. Känns lite för detaljerat till DC och det åker på så fint till N64. Dock så ser det helt klart bättre ut egentligen till DC.
riktpris på rabbaterat paketpris? ALLT alltså!
Allt..... Som paketpris skulle jag kunna säga eventuellt 2800 kr plus frakt. Den tyngre biten är ju de japanska spelen men då har jag ändå räknat snällt med tanke på extragrejer (Star Fox har Rumble Pak, DK 64 har Expansion Pak etc.).
Kan lägga en lite bump med att säga att byten kan absolut vara intressant. Dock är det bara spel till de systemen jag har som kan vara intressant (se min profil).
Aaah, fan vad man blev sugen på det här. När går det bra att betala för sakerna? Har jag möjlighet så klipper jag gärna allt för 3000kr inkl frakt, är dock inte säker.
Allt ligger på tradera med 1kr start.
Det var ett intressant bud! Precis som Widde säger så ligger allt ute på tradden, utom Bangai-Oh, S. and P., och Yuke Yuke. Kolla min auktionstråd om du vill se de som ligger där och säg till om du är intresserad av de tre jag inte lade ut.
Har kollat, har inget intresse av något då dels ville jag ha allt på en gång och dels orkar jag inte försöka vinna varje enskild grej.
En sista bump med dessa tre som är kvar. Byten är välkomna.
Hur mycket fick du för allt förutom de titlar du har kvar?
Buden för det allt som hamnade på tradden landade totalt på 2600 kr.
Då var det kanske rätt at du la ut dem Men och andra sidan är det grymt jobbigt att packetera allt.
ut med dom på tradden, du lär få mycket för dom. jag vet en som kommer vara med i budgivningen.
Widde: Jag hade en köpare som plockade 6 auktioner och kom och hämtade samma kväll De största grejerna också.
Mesmer: Hehe... Ja det lär ju bli så
Mesmer: Hehe... Ja det lär ju bli så
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner