Forum
Uppdaterat med lite annat jag inte känner mig behöva längre OBS!!! SÄNKTA PRISER!!!
NeoGeo MVS
Metal Slug 3 (J) 350:-
Välvårdad originalkassett (de är blixten som gör etiketten lite otydlig). Önskas shockbox m insert tillkommer 100:-
Mega Drive
Shining In The Darkness (PAL) 200:-
Roligt RPG, föregångaren till Shining Force. Komplett i fint skick, men "flärpen" saknas på fodralet.
Playstation 2
R-Type Final (PAL) 75:-
Komplett, men inserten verkar ha blivit fuktskadat så det är ganska knöligt...I övrigt fint skick
Playstation
Hermie Hopperhead (J) 200:-
Roligt spel i klassisk 2d-plattformsanda, ganska ovanligt. Skön sax-musik. Komplett och i fint skick, utan spine.
Magical Drop 3 (PAL) 100:-
Tredje delen i den klassiska pusselserien. Skicket är fint, men fodralen tar en liten skada nere i ena hörnet.
Super Famicom
Tales of Phantasia 200:-
Behöver nog ingen presentation... Fantastiskt RPG i fint skick, komplett med samlarkort och registrering
Frakt tillkommer!
NeoGeo MVS
Metal Slug 3 (J) 350:-
Välvårdad originalkassett (de är blixten som gör etiketten lite otydlig). Önskas shockbox m insert tillkommer 100:-
Mega Drive
Shining In The Darkness (PAL) 200:-
Roligt RPG, föregångaren till Shining Force. Komplett i fint skick, men "flärpen" saknas på fodralet.
Playstation 2
R-Type Final (PAL) 75:-
Komplett, men inserten verkar ha blivit fuktskadat så det är ganska knöligt...I övrigt fint skick
Playstation
Hermie Hopperhead (J) 200:-
Roligt spel i klassisk 2d-plattformsanda, ganska ovanligt. Skön sax-musik. Komplett och i fint skick, utan spine.
Magical Drop 3 (PAL) 100:-
Tredje delen i den klassiska pusselserien. Skicket är fint, men fodralen tar en liten skada nere i ena hörnet.
Super Famicom
Tales of Phantasia 200:-
Behöver nog ingen presentation... Fantastiskt RPG i fint skick, komplett med samlarkort och registrering
Frakt tillkommer!
Ingen som är lite sugen iaf? Åker upp på tradera annars...
Jag är lite sugen på arc the lad. Får man fundera någon vecka eller så?
så 200:- fraktat för firemen 2?
Cyborg: hmm, nån vecka känns lite länge då jag gärna vill få in lite pengar snarast... Men du kan få till söndag kl 20.00 på dig, då lägger jag ut det på tradera...där du även självklart är välkommen att bjuda
Hiro: Det låter helt okej, fick dock ett pm i förrgår av "Famicomdisk" om jag kunde hålla det "ett tag" åt honom... men har inte fått svar på hur länge "ett tag" är...han har ju varit online idag men inte svarat.. Så jag ger honom till imorrn att höra av sig. Annars är det ditt min vän, ok?
Hiro: Det låter helt okej, fick dock ett pm i förrgår av "Famicomdisk" om jag kunde hålla det "ett tag" åt honom... men har inte fått svar på hur länge "ett tag" är...han har ju varit online idag men inte svarat.. Så jag ger honom till imorrn att höra av sig. Annars är det ditt min vän, ok?
ja jag har ingen brådis med det spelet, vill famicom ha det så kan du hålla det till honom
Självklart, men samtidigt vill jag ju ha pengarna innan lön så att säga...men som sagt, hör han ej av sig under morgondagen så tolkar jag det som att han inte var så intresserad.
Låt oss säga 500kr inkl frakt och vi har en deal!
Cyborg... det är ju en lite småtung sak så frakten går nog på 55-60kr skulle jag tro (blir ju skrymmande med)... Men vi kan dela på frakten, så 525:- och spelet är ditt
Alright, vi säger så då. Orkar inte pruta denna gången
Edit: Well played DaveGeorge, well played.....
Edit: Well played DaveGeorge, well played.....
Okaj låter gött
Skickar PM
Skickar PM
alright, bara att dra iväg ett PM till mej om du säljer det till mej så för jag över cash såfort jag ser det
Arc the lad och The Firemen 2 sålda och skickade
Har uppdaterat med lite fler spel jag vill bli av med nu..
La upp bilder på de nya spelen nu med....
Alltså jag är ju fortfarande sugen på tales of phantasia, men har inte råd
Kan ju alltid sänka det en aning för fröken om hon vill, alternativt bjuda på frakten
Bumpar... behöver ju lite pengar nu
Har sänkt priserna också förresten
Så kom och köp, vill ju helst slippa tradera
Kan även överväga bud....
Har sänkt priserna också förresten
Så kom och köp, vill ju helst slippa tradera
Kan även överväga bud....
finns 60hz läge i R-type final?
Hade gärna köpt Metal Slug men vill ha aes och så har jag dåligt med pengar
Mesmer: Japp 60hz-läge finns
okey..synd man har ont om cash
äääh det är ju löning idag ju Du kan få det för 100:- fraktat
Jag kan vara lite småsugen på Metal Slug, ska se hur finanserna ser ut i slutet av veckan... Bjuder 400kr för det med shockbox i så fall
Rasmus: Ja det kan jag väl gå med på Vet ju att det kommer till ett bra hem och slipper stå och damma i hyllan som hos mig
Andrrreas har toppat Rasmus bud på metal slug 3 till 401:-
Låter budgivningen vara öppen till söndag kväll/natt för att ge alla en sportslig chans...
Låter budgivningen vara öppen till söndag kväll/natt för att ge alla en sportslig chans...
402
Ohh jag ser att båda herrarna tar till det tunga artilleriet nu
DaveGeorge skrev:
Kan ju alltid sänka det en aning för fröken om hon vill, alternativt bjuda på frakten
Ja alltså 200 fraktat är mitt maxbud på det (eftersom jag nyligen bangade ett på ebay för det priset, tänkte spara till en docka istället...). Upp till dig om du vill sälja så billigt (vinner rasmus metal slug så kan man ju dock samfrakta)
Kan ju samfrakta med metal slug...
Edit: Jaja!
Edit: Jaja!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner