Forum
Det är fullt möjligt Men frakten kommer ligga på 48kr tror jag. Hitta ett litet paket så kan vi nog snacka till oss ett bra pris
Vad vill du ha för FF Crystal Chronicles- och Metroid Prime till DS?
250kr + frakt kan jag tänka mig.
Du har PM
Radune: 100kr fraktat kan jag gå med på men skicket är så bra. kartongen kanske ligger runt 7.5/10. Självklart kan jag vänta ingen brodska för mig
Såja, nu kan jag betala. PMa kontouppgifter när du känner för't.
Skicket är "inte" så bra menar jag
Äsch, det är helt ok för min del. Tufft ändå
Hallå?
Det är omöjligt att få honom att lämna tillbaka spelet Han bor 4mil ifrån mig, och det går knappt att få kontakt med honom. Men vi träffas under vecka 15 eller 16 så du får la vänta tills då om du orkar
Widde skrev:
Han bor 4mil ifrån mig, och det går knappt att få kontakt med honom
Är fyra mil en lång sträcka menar du? O.o
Tjaa, det är tillräckligt långt antar jag.
Det kan man ju gå tom om man skulle ha lust.
Oj, då kom Mikoto in i disskutionen Jag tror inte en vanlig människa pallar gå i kylan i mer än 8 timmar xD
Men lägger du ut ett spel till försäljning får du ju se till att du ens kan sälja det, eller? Och fyra mil låter ärligt talat inte som en speciellt lång sträcka
Vad är du för snigel ;o) 8 timmar, ja om man kryper. 6 om man är lite trög satsar jag på.
Cykel så är man framme på några få timmar, nyttig motion med!
Öhm... fan, mina inlägg har inte med trådens ämne att göra... dina bilder är lite suddiga, kan du inte hålla kameran stilla när du fotar :-)
Cykel så är man framme på några få timmar, nyttig motion med!
Öhm... fan, mina inlägg har inte med trådens ämne att göra... dina bilder är lite suddiga, kan du inte hålla kameran stilla när du fotar :-)
Försäljning och försäljning. Jag har faktiskts sagt att den är utlånad, och sa att R-type inte kunde säljas på momangen.
Samt Mikoto, du sa gå och det tar ÄRLIGt 8 timmar, för han bor ute i skogen och varje backe lutar typ 20grader så det är ganska tuffa backar till honom. Och Cykla är nog inget att tala om då det är isit och väldig stor fallrisk, men det har inte med saken att göra dock.
Öhm, kryper du så dör du innan du kommer fram.
Glömde tillägga en sak men min kamera är inte så värst bra så det blir sudigga bilder, samt DS-spel bilden är suddig för att det inte finns tillräckligt med ljus...
Samt Mikoto, du sa gå och det tar ÄRLIGt 8 timmar, för han bor ute i skogen och varje backe lutar typ 20grader så det är ganska tuffa backar till honom. Och Cykla är nog inget att tala om då det är isit och väldig stor fallrisk, men det har inte med saken att göra dock.
Öhm, kryper du så dör du innan du kommer fram.
Glömde tillägga en sak men min kamera är inte så värst bra så det blir sudigga bilder, samt DS-spel bilden är suddig för att det inte finns tillräckligt med ljus...
Tror inte på 8 timmar, om jag bodde i eksjö skulle jag prova. Synd om du har rätt dock. För då tar det 16+ timmar innan man är tillbaka ;o)
Öhm... jag skriver något som är lite trevligare.
i http://www.cowabunga.se/forum/?viewtopic=30008&page=1#30008 har du många saturn spel, som du verkar ha till salu med enligt din profil. Typ vad... skulle du ta för de här spelen?
Sonic 3d(är det inplastat? Lite svårt att se)
Tantei Saburo Jinguji - Yume no Owarini
Doukoku Final Edition
Öhm... jag skriver något som är lite trevligare.
i http://www.cowabunga.se/forum/?viewtopic=30008&page=1#30008 har du många saturn spel, som du verkar ha till salu med enligt din profil. Typ vad... skulle du ta för de här spelen?
Sonic 3d(är det inplastat? Lite svårt att se)
Doukoku Final Edition
Sonic 3d(inplastat, dock med spricka)
Doukoku Final Edition (Inplastat)
Alltid bud som gäller, för då vet jag om jag kan föreslå ett pris eller om jag säger då behåller jag dem
Doukoku Final Edition (Inplastat)
Alltid bud som gäller, för då vet jag om jag kan föreslå ett pris eller om jag säger då behåller jag dem
Asch, är Doudoku med inplastat :-/ Då vet jag inte om jag vågar buda på något annat än Tantei.
Hmm, det kostar 60 kr på PSN. Men ditt har ju manual och riktig... ja riktig.
100 kr ink frakt för Tantei?
Hmm, det kostar 60 kr på PSN. Men ditt har ju manual och riktig... ja riktig.
100 kr ink frakt för Tantei?
Får man fråga vad PSN är ?
Playstation Network, PS3ans onlinetjänst.
Edit. PSPns med.
Edit. PSPns med.
Aha, jaså, det var därför du sa riktig manual Ok, men det känns ändå lågt, så jag behåller den.
Kay, peace. Bidrog jag med något annat än att skriva dumheter i tråden iaf.(något jag inte är stolt över) Lycka till med försäljningen.
Jo, det var ju jätte trevligt att du bidrog med något iaf. Sonic anser jag knappt som ett inplastat spel då den har en spricka, så den ligger inte på ockerskalan. När jag skrev 8 timmar så behöver det inte mena tur resa. Jag kunde lika gärna ha menat tu-retur eller inget av dem. Jag kanske bara sa att en vanlig människa inte orkar vara ute i kylan mer än 8 timmar. Men sant som sagt, min kompis gissade även själv på 8 timmar tur. Såg att du bor i skövde, så du kan ju gärna gå och hälsa på min kompis i Tidaholm Det kan nog bli en uppfriskande morgontur kan jag anta.
Hoppas du inte tog det allra sista på rent allvar
Hoppas du inte tog det allra sista på rent allvar
Strunt i R-Type då, 200kr för Gradius III och Valken.
ok, noterat, och bilder kan tas imorgon.
Ingen? Inte ens Tiduas ?
Så, nu har jag fått tillbaka R-type
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner