Forum
Här är skiten jag ska bli av med, säljes superbilligt om nån är sugen att norpa innan Tradera.
Spelen:
Skambud i tråden gäller.
Filmerna:
25 spänn stycket eller alla för 150. (15:-/st)
Det här slänger jag upp redan ikväll tror jag, så säg till nu om det är nåt som mot all förmodan är intressant..
Spelen:
Skambud i tråden gäller.
Filmerna:
25 spänn stycket eller alla för 150. (15:-/st)
Det här slänger jag upp redan ikväll tror jag, så säg till nu om det är nåt som mot all förmodan är intressant..
10 kr för Svea Rike 3!
20kr för Enter the Matrix!
edit:
Är Tiberian Sun på engelska?
Samt slå mig inte om det är skammens skambud!
20kr för Enter the Matrix!
edit:
Är Tiberian Sun på engelska?
Samt slå mig inte om det är skammens skambud!
Pratar du om Command & Conquer-spelet så har jag ingen aning då jag inte alls kunde få igång det på min dator (Vista är lite kräset..). All text på boxen och allt är tyska i alla fall. Ser här nu att det står:
"Komplett in deutsch mit über 5.000 Zeilen digitalisierter deutscher Sprachausgabe", så jag antar att till och med rösterna i spelet är tyska.. Eller nåt sånt.
Om du dubblar budet på Matrix, så det blir 50 totalt så har du en deal!
"Komplett in deutsch mit über 5.000 Zeilen digitalisierter deutscher Sprachausgabe", så jag antar att till och med rösterna i spelet är tyska.. Eller nåt sånt.
Om du dubblar budet på Matrix, så det blir 50 totalt så har du en deal!
Jag backar på Matrix, trodde det funkade på 360 men det gjorde det inte >_<.
Går du med på bara 10kr (och så fraktkostnaden såklart) för Svea Rike 3 då?
Går du med på bara 10kr (och så fraktkostnaden såklart) för Svea Rike 3 då?
Visst, inga problem. Jag PM'ar kontouppgifter.
Piccolo hälsar att han betalar imorgon, för hans dator är trasig.. men imorgon har han tillgång till dator
Då tar jag Matrix!
Funderar om jag ska ha nått mer, kanske grodan boll
Funderar om jag ska ha nått mer, kanske grodan boll
Coolio, ja bara säg till om något mer lockar.
Quake och spiderman.
Filmerna är 25 spänn stycket, så 50 spänn för Grodan Boll och Spiderman, 40 för Matrix och samma för Quake 4, dvs sammanlagt 130. Hur låter det?
Nu var jag snabb. Är det en film med spiderman eller är det flera avsnitt ifrån serien på dvdn?
Det är "Spider-Man: The New Animated Series", hela säsong 1, två skivor, 13 avsnitt.
Hm, jag hoppar nog den och tar resten.
Okej, skickar PM.
Nu är Hulins och piccolo_jj's grejer nerpackade och frankerade - båda går iväg imorgon!
För övrigt insåg jag att jag inte orkar med Tradera, så de här prylarna finns kvar för växelpengar om nån är sugen, jag är extremt generös med prissättningen på kvarvarande spel.
För övrigt insåg jag att jag inte orkar med Tradera, så de här prylarna finns kvar för växelpengar om nån är sugen, jag är extremt generös med prissättningen på kvarvarande spel.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner