Forum
Jag vill ha Death Smiles!!!
Allting är komplett om inget annat anges!
Four Swords och Twin snakes:
Båda pal, UKV och kompletta givetvis. Twin snakes är i jättenyskick, sprätte bort inplastningen för något år sen och sen dess har det spelats en gång och bara stått i hyllan (Tro fan det...)
Pappboxen till Four Swords är lite sliten, men i övrigt är det i nyskick. Linkabel och hela fadderullan medföljer.
Nes spel:
Maniac Mansion längst till vänster och Defender of the Crown är amerikanska, det övre MM med tillhörande manual och postersak samt Shadowgate är SCN. Det sistnämnda är som synes bara lös kassett.
PS2/PS1 spel:
Allt är pal förutom Granstream Saga som är amerikanskt.
Lite blandade spel:
Turtles är amerikanskt och Samurai Showdown japanskt. Övriga pal. Tennis och Godzilla är SCN.
PC spel:
FFVII är bara box och manual.
Ultima IX:
Får en egen bild så att ni ska få en uppfattning om hur mycket runkmatrial som ingår. Tarotkort, tygkartor, feta manualer, storybooks och en massa papper.
Neo-Geo pocket color:
Neo Turf masters och en King of Fighters demokassett. Klockbatteri till minnet ingår.
Ass, grass, brass.. Betala vid löning eller så går utmärkt (förutsatt att jag vet att du är pålitlig)
Köpköp!
Allting är komplett om inget annat anges!
Four Swords och Twin snakes:
Båda pal, UKV och kompletta givetvis. Twin snakes är i jättenyskick, sprätte bort inplastningen för något år sen och sen dess har det spelats en gång och bara stått i hyllan (Tro fan det...)
Pappboxen till Four Swords är lite sliten, men i övrigt är det i nyskick. Linkabel och hela fadderullan medföljer.
Nes spel:
Maniac Mansion längst till vänster och Defender of the Crown är amerikanska, det övre MM med tillhörande manual och postersak samt Shadowgate är SCN. Det sistnämnda är som synes bara lös kassett.
PS2/PS1 spel:
Allt är pal förutom Granstream Saga som är amerikanskt.
Lite blandade spel:
Turtles är amerikanskt och Samurai Showdown japanskt. Övriga pal. Tennis och Godzilla är SCN.
PC spel:
FFVII är bara box och manual.
Ultima IX:
Får en egen bild så att ni ska få en uppfattning om hur mycket runkmatrial som ingår. Tarotkort, tygkartor, feta manualer, storybooks och en massa papper.
Neo-Geo pocket color:
Neo Turf masters och en King of Fighters demokassett. Klockbatteri till minnet ingår.
Ass, grass, brass.. Betala vid löning eller så går utmärkt (förutsatt att jag vet att du är pålitlig)
Köpköp!
Vet du om amerikanska Maniac Mansion funkar på en PAL-enhet utan att text försvinner eller liknande?
Intresserad av Godzilla
instinqt skrev:
Vet du om amerikanska Maniac Mansion funkar på en PAL-enhet utan att text försvinner eller liknande?
Ingen aning tyvärr, har ingen pal enhet att testa på heller. Du kan pynta frakten och skicka tillbaka det om det inte funkar alternativt köpa det om det gör det
Hulin skrev:
Intresserad av Godzilla
Fäng mig ett bud norrländska kamrat
60 pinnar!
Hur mycket vill du ha för Zone Of The Enders?
Hulin: Lägg på frakten så har du en deal
Radune: 60 spänn?
Radune: 60 spänn?
Härligt!
Jag samlar på Godzilla allt möjligt.
Jag samlar på Godzilla allt möjligt.
En hundring inklusive frakt, alltså? Låter fint, behöver du bli av med den direkt, eller kan du vänta tills typ onsdag?
Coolt, Hulin! Jag gillar och Godzilla, men GB spelet är inget roligt. Ösig musik dock.
84 kr med frakt blir det Radune, absolut inte brådska med pengar. Betala när du kan
Slänger över betalinfo till er båda strax.
84 kr med frakt blir det Radune, absolut inte brådska med pengar. Betala när du kan
Slänger över betalinfo till er båda strax.
Gillar du dom japanska filmerna med den äkta Godzilla?
Game Boy spelet är inte alls någon höjdare. Godzilla ser mesig ut ungefär som Zilla. Nes spelet däremot är det mer drag i. Du har inte det också?
Game Boy spelet är inte alls någon höjdare. Godzilla ser mesig ut ungefär som Zilla. Nes spelet däremot är det mer drag i. Du har inte det också?
Vad vill du ha för Tennis till GB?
120kr?
Vad skall du ha för ps2-spelen (förutom zone of enders)
160kr fraktat?
150 inkl frakt känns som en betydligt bättre och jämn summa
Jag vill ha ditt am. Turtles II! Är skicket okej, frigolitbit med? Hur mycket ska du ha?
Jag smäller till med ett bud på Tennis, 100kr fraktat?
Kan bjuda 650kr fraktat för de 2 första spelen.
Twin snakes hade jag lätt lagt på tradera om jag varit du, det går ju för 4-700 spänn där ffs! Och zelda 4swords för 4-500... Jag kan sälja det till dig om du vill, brukar ha mer tur med auktioner... *vill osse spela death smiles!!!*
hehe, det är sant 500kr för Twin kan du få och runt 400kr för Zelda är inte omöjligt.
Rosse skrev:
Twin snakes hade jag lätt lagt på tradera om jag varit du, det går ju för 4-700 spänn där ffs! Och zelda 4swords för 4-500... Jag kan sälja det till dig om du vill, brukar ha mer tur med auktioner... *vill osse spela death smiles!!!*
Regler för köp/sälj/byt:
*Prissättning är enbart en fråga mellan säljare och köpare.
Fast det här var inte en fråga om prissättning, utan ett tips
Men yes, point taken. Är inte van vid att det finns regler, särskilt när man pratar med sin pojkvän (orkade inte spara det tills han vaknat...)
Men yes, point taken. Är inte van vid att det finns regler, särskilt när man pratar med sin pojkvän (orkade inte spara det tills han vaknat...)
Du kunde ha skrivit en lapp vid skrivbordet Nej, men jag förstår vad du menar
Jag menade verkligen inget emot ditt bud Widde, så att du inte tar det fel! Inget fel på det alls, och jag vet att Draken gärna säljer för mindre än vad han skulle kunna få på tradden. Jag blev mest bara chockad över att man kan få så himla mycket för ett sketet GC-spel (och jag vill spela DS dammit!)
Nejnej, jag tog inte illa upp
Cybbe: Cheap ass! 160kr fraktat
Mesmer: 120k fraktat kan jag sänka mig till, blir ändå mindre än vad jag gav för det.
Axel: Är lite nött runt kanterna och så.. Jag kan ta några fler bilder.
Widde: Jag tackar för budet, men det är för lågt. Precis som Rosse säger så säljer jag dom just eftersom jag vet att jag kan få bra betalt för dom
Mesmer: 120k fraktat kan jag sänka mig till, blir ändå mindre än vad jag gav för det.
Axel: Är lite nött runt kanterna och så.. Jag kan ta några fler bilder.
Widde: Jag tackar för budet, men det är för lågt. Precis som Rosse säger så säljer jag dom just eftersom jag vet att jag kan få bra betalt för dom
Alright, bara för att visa mig storsint går jag med på dina oheliga krav. 160kr it is!
Blääärsch. Va går Maniac Mansion NTSC respektive SCN på?
Tack det är schysst men det är helt okej om det är lite nött, jag menade mer om det var någon märkvärd skada eller om nåt saknades. Hade du någon idé på pris?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner