Forum
Vad sägs om en hundring för Turtles då? Det är inget nämnvärt med det förutom att det är nött.
Insti: 120 för det amerikanska och 220 för det europeiska? Det saknas en flärp på det sistnämnda bör nämnas.
Insti: 120 för det amerikanska och 220 för det europeiska? Det saknas en flärp på det sistnämnda bör nämnas.
Kan vi säga 110 kr fraktat om det var helt komplett men nött?
Kör vi på!
Shadow Gate kan jag tänka mig, om du slänger med den där secrets-lappen också.
Priss i grass, alt. ass?
Priss i grass, alt. ass?
Secrets lappen hör till Defender of the crown, men du kan få den till Shadwgate om du vill
Vad sägs om 50 kr + frakt?
Vad sägs om 50 kr + frakt?
80:- inkl. alltså.. om jag får vänta med betalningen, inte tills lön, men till jag får ork.
74kr fraktat blir det för att vara specifik. Lägger undan det åt dig då, betala när du känner för det
Jag väntar på pm
Vad är det för region på Defender of the crown?
Vad är det för region på Defender of the crown?
Håller på att skicka ut pm nu, DotC är amerikanskt.
Bäst. Vad vill du ha för det?
70kr fraktat med Godzilla?
Härligt! Visst var allting med? Jag inväntar PM.
Sådär ja, nu tror jag du har fått pengarna. Kan du kolla?
Japp, jag har fått pengar från dig och Hulin Skickar det imorgon eller senast onsdag.
Vad smidigt att jag hade nästan precis 84 kronor på kontot imorses, då :p (84.02 för att vara exakt).
Pris på Neo Geo?
300 med turf masters kassetten.
Är det prutbart?
Det är redan prutat från vad jag gav för det, men du kan få köpa Defender of the crown för en femtiolapp om du köper NGPC också
Går det bra att vänta till löning? Mig kan du ju lita på Men det var en annan sak som jag skulle köpa av dig vid en annan löning. Yeti Sports till PSX. Minns dock inte hur mycket men om det finns kvar så släng med det också du får givetvis betalt för det som vi kom överens.
Oj, Yeti sports glömde jag helt bort! Sålde det till cyborg för ett tag sen, men det finns på tradera för några kr.
Men, ja. Jag kan vänta till löning, 350kr för NGPC och Defender of the crown.
Men, ja. Jag kan vänta till löning, 350kr för NGPC och Defender of the crown.
Taget
FFVII 100kr?
Ja, men du vet att det bara gäller box och manual? Inget spel.
Till er som köpt grejor av mig!
Jag har återigen varit apseg på att packa och skicka saker. Hade bakdelen full av katter, systrar och skolarbeten förra veckan. De två förstnämnda är borta nu, men det sistnämnda har som vanligt växt i storlek. Era saker kommer skickas imorgon iaf, ber tusen gånger om ursäkt för förseningen.
Jag har återigen varit apseg på att packa och skicka saker. Hade bakdelen full av katter, systrar och skolarbeten förra veckan. De två förstnämnda är borta nu, men det sistnämnda har som vanligt växt i storlek. Era saker kommer skickas imorgon iaf, ber tusen gånger om ursäkt för förseningen.
Puh, trodde nästan posten hade slarvat bort det..
Im waiting
Skickar du med flyern till mig också då, som jag betalade för 42 dagar sedan?
Du betalade inte för den Robin, du fick den gratis och betalade frakten. Det är två helt skilda saker.
Men, visst. Jag har varit löjligt seg med att skicka den, det är sant
Men, visst. Jag har varit löjligt seg med att skicka den, det är sant
Jag gav dig hur som helst pengar.
Och förra gången jag påpekade om hur lång tid det gått fick jag ett "jahapp".
Och förra gången jag påpekade om hur lång tid det gått fick jag ett "jahapp".
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner