Forum
Testar en snabbis här innan Tradera ikväll eller imorgon.
Alla spel på denna bilden skall vara kompletta tror jag..
Famicom Disk, fullt fungerande (testkörd av Kreese):
Castlevania III: Draculas Curse, JP:
The Jetsons, AUS:
Popeye:
Mario Bros, SCN:
Mighty Final Fight, US:
Mega Man 2, Inplastat GPS:
Jetsons, NOE:
NHL 96, EUR:
NHL 99, UKV:
Tony Hawk, NOE:
Tony Hawk 2, UKV:
Banjo-Kazooie, UKV:
Killer Instinct Gold, EUR:
GameCube Väska för 12 spel:
Rapid Reload, PAL:
Tekken 3, PAL:
Gradius 3 & 4, PAL:
Wonder Boy In Monster World, PAL:
Wonder Boy III Monster Lair, PAL:
Har inga priser bestämda jag säljer när det kommer ett bra bud, fråga inte efter priser tack.
PUSS!
Kan ev bytas mot vissa BluRay filmer eller PS3 spel.
Alla spel på denna bilden skall vara kompletta tror jag..
Famicom Disk, fullt fungerande (testkörd av Kreese):
Castlevania III: Draculas Curse, JP:
The Jetsons, AUS:
Popeye:
Mario Bros, SCN:
Mighty Final Fight, US:
Mega Man 2, Inplastat GPS:
Jetsons, NOE:
NHL 96, EUR:
NHL 99, UKV:
Tony Hawk, NOE:
Tony Hawk 2, UKV:
Banjo-Kazooie, UKV:
Killer Instinct Gold, EUR:
GameCube Väska för 12 spel:
Rapid Reload, PAL:
Tekken 3, PAL:
Gradius 3 & 4, PAL:
Wonder Boy In Monster World, PAL:
Wonder Boy III Monster Lair, PAL:
Har inga priser bestämda jag säljer när det kommer ett bra bud, fråga inte efter priser tack.
PUSS!
Kan ev bytas mot vissa BluRay filmer eller PS3 spel.
Finns det 60Hz läge i Gradius III & IV?
hmmm, hur mycket för castlevania 3 och busters bad dream?
Vad alla säljer Rapid Reload då! Och vad synd att Mighty Final Fight var utan manual. Jag vill gärna plocka Mega Man (GB). Vad kan den tänkas gå för?
Omg! Mighty Final Fight! Jag hade en katalog när jag var liten, där man fick se en liten screenshot från varje spel i Nintendos dåvarande spelarkiv, och jag bläddrade jämt i den och fantiserade ihop att jag ägde dom allihopa. Jag tänkte mig hur det skulle vara att spela dom, och alltihopa. Och jag minns inget specifikt ur den så här på senare år, men namnet Mighty Final Fight bara ringde till direkt, det har jag "låtsas-haft" som 9-åring!
Vad kostar det? Jag tror inte jag vill eller kan lägga ut pengar på NES-spel för tillfället, men jag är hutlöst nyfiken på prislappen!
Vad kostar det? Jag tror inte jag vill eller kan lägga ut pengar på NES-spel för tillfället, men jag är hutlöst nyfiken på prislappen!
Mesmer: Ingen aning faktiskt :S
Cyborg20003: Jadu, hade väl tänkt mig 4-500 för castlevania och typ en hunka för tinytoon
shoulder: du kan ju komplettera med en manual på ebay, boxen är SJUKT fin Mega man.. hmm 200 fraktat?
starfighter: jag vet inte faktiskt, det är ju inte helt vanligt om man kollar på ebay osv.. 350-400 kanske
Cyborg20003: Jadu, hade väl tänkt mig 4-500 för castlevania och typ en hunka för tinytoon
shoulder: du kan ju komplettera med en manual på ebay, boxen är SJUKT fin Mega man.. hmm 200 fraktat?
starfighter: jag vet inte faktiskt, det är ju inte helt vanligt om man kollar på ebay osv.. 350-400 kanske
Oj, castlevania var lite dyrt, avstår nog, men Tiny toons tar jag gärna!
ok skickar PM
Ja det är så svårt att hitta en manual till det bara.
Jag har inget att referera med när det gäller Mega Man så 200 fraktat är säkert bra. Inväntar PM
Jag har inget att referera med när det gäller Mega Man så 200 fraktat är säkert bra. Inväntar PM
du har pm
Tekken 3, en 60-lapp fraktat?
yo dude!
Är Rapid Reload skivan i fint skick eller finns det några repor?
Är Rapid Reload skivan i fint skick eller finns det några repor?
bono: nä för 60 spänn så kan jag lira det själv ibland
mxs: den är perfekt
mxs: den är perfekt
OK bjuder 150 kr för Rapid Reload.
haha
edit: hahaha
edit2: om du dubblar det så är det ditt
edit: hahaha
edit2: om du dubblar det så är det ditt
its123baby skrev:
bono: nä för 60 spänn så kan jag lira det själv ibland
Såpass alltså? Ja jag kan dra till med en 85-kronors lapp inkl. frakt då, men mer vill jag nog inte ge.
250 kr my last bid!
Zelda Oracle, Mega Man GB och Tiny Toon GBA är sålda.
För övrigt så finns det svensk strömsladd till Famicom disken
För övrigt så finns det svensk strömsladd till Famicom disken
En bump innan tradera
popeye och blades of steel sålda!
pris på act raiser pal?
its123baby skrev:
fråga inte efter priser tack.
veRax: 250 + frakt?
nu finns allt fotograferat enskilt, kommer inte orka/hinna lägga ut auktioner förens på söndag kväll så fram tills dess kan jag tänka mig att sälja utanför tradera om priset är rätt
säg till om ni vill se enskilda bilder på något i första blandat bilden så laddar jag upp det!
nu finns allt fotograferat enskilt, kommer inte orka/hinna lägga ut auktioner förens på söndag kväll så fram tills dess kan jag tänka mig att sälja utanför tradera om priset är rätt
säg till om ni vill se enskilda bilder på något i första blandat bilden så laddar jag upp det!
tonyhawk 2, megaman 2 och båda streets of rage spelen är sålda!
jetson gb, kirby air ride & actraiser är sålda! köp mer så slipper jag kanske tradera
Jag tackar dig, äntligen kan jag lägga labbarna på ännu en guldklimp.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner