Forum
Sida: 1 Nästa
Det är som så att jag har samlat på mig en del SFC spel nu den senaste tiden, men det är ju lite knepigt att spela dem utan någon SFC eller adapter. Därför tänkte jag efterlysa en av dem här (Helst en Super Famicom då) för att se om någon har någon de är sugen på att sälja.
Har ni SFC spel ni vill bli av med också går det givetvis bra att dra in dessa också i priset. Har väl inget vidare bråttom med att få tag i ett, men har ni ett liggandes är det som sagt bara att säga till! ^_^
Har ni SFC spel ni vill bli av med också går det givetvis bra att dra in dessa också i priset. Har väl inget vidare bråttom med att få tag i ett, men har ni ett liggandes är det som sagt bara att säga till! ^_^
Jorå, har haft ögonen på den där ett tag också Är väl bara det att jag har hört folk som fått tag på ett för ganska mycket mindre än 720 (som det blir om ingen annan lägger något bud). Har som sagt ingen panik med det, så lite lägre ska jag nog kunna finna ett för hoppas jag ^_^
Ja du själv betalade jag 800 för mitt inklusive frakten från Japan och det var på ebay så jag tycker du ska slå till. Det är en k0omplett enhet till ett bra pris. DU kan lika gärna köpa den direkt och betala 820;-
Eller så väntar du tills det kommer en sleten sån enhet med förgulnader och sånt och då gör du ett "fynd" men det är inte o räkna med. Var ju en på VG som sålde massa såna enheter för ett tag sen. Då hade det varit läge o köpa ett om du känt till det men den som finns där, köp den nu medan du har chansen.
Eller så väntar du tills det kommer en sleten sån enhet med förgulnader och sånt och då gör du ett "fynd" men det är inte o räkna med. Var ju en på VG som sålde massa såna enheter för ett tag sen. Då hade det varit läge o köpa ett om du känt till det men den som finns där, köp den nu medan du har chansen.
PM!
WERY skrev:
Ja du själv betalade jag 800 för mitt inklusive frakten från Japan och det var på ebay så jag tycker du ska slå till. Det är en k0omplett enhet till ett bra pris. DU kan lika gärna köpa den direkt och betala 820;-
Uh wtf? Jag betalade typ max 400 för min, inklusive frakt från Japan, och den är i princip som ny (utan boxen dock men den tar ju ändå bara plats).
Har du redan ett PAL SNES så finns ingen anledning att köpa något mer än bara själva konsolen, för sladdar och handkontroller funkar ändå (de japanska handkontrollerna är ändå nästintill oanvändbara med sina korta sladdar). Du bör kunna hitta en för runt 150 spänn eller så, brukar se de till salu rätt ofta. Kolla VG tex. Var det inte Tojden som hade ett gäng för ett tag sedan?
Sådär, tack för de PM och så jag fått, men jag köpte ett på tradden igår för 550kr (med frakt) och då ingick tre spel samt kontroller. Kände att det var inte så farligt så det kändes väl helt okej ^_^
Tack alla som sagt, tråden kan låsas nu för min del iallafall.
Tack alla som sagt, tråden kan låsas nu för min del iallafall.
Sida: 1 Nästa
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner