Forum
Pasta skrev:
Hmmm... 500 kr + frakt så är kalaset ditt.
Vad skulle frakten gå på, ungefär?
På så vis. Då får man se om det blir nåt med dessa. Jaguar är iaf redan givet köp.
Måste skaffa en lödstation och då kan man nog skaffa dessa 3 Atari konsoler för att bredda ut samlandet lite mer
Måste skaffa en lödstation och då kan man nog skaffa dessa 3 Atari konsoler för att bredda ut samlandet lite mer
Aeneas skrev:
Pasta skrev:
Hmmm... 500 kr + frakt så är kalaset ditt.
Vad skulle frakten gå på, ungefär?
Hmm...
Ta en titt här: http://www.posten.se/c/postguideParcelDom
Misstänker att paketet kommer att väga iaf tre kilo.
Om något skulle strula till sig så har jag ett gäng ST av olika modeller.
En boxad och ett par lösa.
En boxad och ett par lösa.
Pasta: glömde bort att säga att jag inte kommer kunna köpa ditt Atari denna månad. Jag fick en gigantisk teleräkning och väljer att lägga min kvarvarande slantar på att kunna äta. Men jag hör av mig om en månad och kanske köper ditt Atari, om du har det kvar.
Aeneas skrev:
Pasta: glömde bort att säga att jag inte kommer kunna köpa ditt Atari denna månad. Jag fick en gigantisk teleräkning och väljer att lägga min kvarvarande slantar på att kunna äta. Men jag hör av mig om en månad och kanske köper ditt Atari, om du har det kvar.
Okej. Inga som helst problem.
Det är bara att hojta till om du vill ha den.
Pasta skrev:
Okej. Inga som helst problem.
Heh, kom på att det vore ganska ohyfsat att bara strunta i att säga det. Jag kan sjävl bli ganska irriterad när folk vill köpa grejer och sen bara skiter i att fullfölja affären, utan att ge npgon som helst anledning.
Jag är fortfarande sugen dock, så jag hojtar nog till så fort jag har råd.
Säg till om du vill ha Lucastarts spelen av mig också
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner