Forum
Säljer en del spel. Det är bara att komma med bud. Alla NES kassetter är NTSC (tror inte att det spelar någon roll med svarta serien dock för de har ingen märkning) utom Robo Warrior som är PAL. Övriga spel PAL.
Har nu även lagt Tengen och Camerica kassetter.
SÅLT
SÅLT
Har nu även lagt Tengen och Camerica kassetter.
SÅLT
SÅLT
Multikassetter som dina famicom spel har vi iaf inga regler om att man inte får sälja, men ja. Gör som du känner bäst.
Svinigt dålig på bud, men jag är intresserad av GTA. Om man ber snällt och luktar gott, får man ett riktpris då?
Svinigt dålig på bud, men jag är intresserad av GTA. Om man ber snällt och luktar gott, får man ett riktpris då?
Det är ingen fara. De var inte särskilt dyra för mig och de har bara stått så länge.
San Andreas, kan ju kanske ligga i slängarna 150 kr plus frakt. Hur låter det?
Vad exakt vill du ha för alla famicom multikassetterna? =)
Tänkte nästan att du skulle fråga om dem din pirat där
Om du bara vill ha dem (tror det är 9 stycken) och de andra famicom kassetterna kan jag slänga med så säg ett par hundra kanske. Vet inte riktigt men kanske 200 plus frakt eller nåt? I'm just pulling things out of my a** here.
Om du bara vill ha dem (tror det är 9 stycken) och de andra famicom kassetterna kan jag slänga med så säg ett par hundra kanske. Vet inte riktigt men kanske 200 plus frakt eller nåt? I'm just pulling things out of my a** here.
Taget =)
Jag gillar pirater
Jag gillar pirater
shoulder_85 skrev:
I'm just pulling things out of my a** here.
x'D
shoulder_85 skrev:
Mja, 120kr fraktat är vad jag tänkt mig
Alright! Dragonforce, BelfegorC4, det är taget.
Bli inte ledsen dock draken jag kan nog hitta nåt att slänga med till dig med Har du en 360 förresten?
Skickar PM snart....
Bli inte ledsen dock draken jag kan nog hitta nåt att slänga med till dig med Har du en 360 förresten?
Skickar PM snart....
Kanon!
Ingen 360 tyvärr, jag är rädd för röda ringar
Ingen 360 tyvärr, jag är rädd för röda ringar
Betalning skickad =)
Call of Duty 3 110kr inkl frakt?
Dragonforce: I see! Tråkigt men du har en poäng. Du har PM!
BelfegorC4: Du har PM!
knasboll: det är lite väl under vad jag kan få för det tycker jag. Säg 110 plus frakt så är det ditt. Slänger med ett FF XI om du vill.
BelfegorC4: Du har PM!
knasboll: det är lite väl under vad jag kan få för det tycker jag. Säg 110 plus frakt så är det ditt. Slänger med ett FF XI om du vill.
Er interessert i Lost Planet Er du interessert i å bytte mot andre spill også?
Jadu, jag jagar alltid lite grejer Fast inget till 360. Det är mest till SNES just nu. Men om du har typ en lista eller nåt så spanar jag gärna. Även till andra system än SNES. Annars kan du alltid komma med ett bud om vi inte lyckas med ett byte....
GTA mottaget, danke gleichfalls!
Spelen kom fram =D Tackar
Jag kan plocka Call of Duty 3 om jag får det för 130kr jämt (bara mååååste pruta 2kr på frakten haha ).
Härligt boyos!
Päronsoda: jag ska bara PM:a knasboll om han skulle ha det. Skickar PM till dig så fort jag fått svar.
Päronsoda: jag ska bara PM:a knasboll om han skulle ha det. Skickar PM till dig så fort jag fått svar.
Mkay, knasboll har dock varit inne idag, såg att han skrev i SAeviz säljtråd, och han har ju inte brytt sig skriva här så............
Har en liste over ting som var til salgs for en måned siden, men har ikke full oversikt nå. Sender en PM
Btw, om jag nu får köpa det så tar jag gärna FF XI också
Javisst! Jag ska ge honom lite tid idag att svara men annars är de dina
Ta det du Päron, in the name of love
Säljer mina sista Tengen och Camerica kassetter nu också när jag handlat på mig lite nya spel. Se sista bilden i första inlägget.
Hmm... Skulle vara sugen på ditt lost planet om inte nån knipit det ännu?
Trevligt, trevligt! Nej ingen anan har varit efter det. Har du lust att slänga ett bud?
Är ganska sunkig på det här med bud... 140 kr + frakt?
Med tanke på att det är PAL som verkar vara lite dyrare och sen kan du ju köra en sökning på tradera där de vanliga versionerna går för över 200 kr. Så 140 tycker jag alldeles för lågt. Jag kan dra till med 270 plus frakt men det var ju inte direkt i närheten av ditt bud.....
Jag sa ju att jag är sunkig på bud : D Skall ta och kolla omkring lite, återkommer senare!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner