Forum
Har slängt upp lite grejer på Tradera nyss, kommer ut en hel del under dom närmaste Timmarna / Dagarna!
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=637864&listtype=1
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=637864&listtype=1
Har slängt upp lite mera skit!
Tex ett expansions pak till N64, handkontroll i originalkartong till 64:an mm !!
Tex ett expansions pak till N64, handkontroll i originalkartong till 64:an mm !!
Bara några timmar kvar nu!
Söndrig våg?
"Kärringen fyllde år och hon ville så gärna ha någonting som kunde göra 100 på under 5 sekunder"
Har slängt ut ett gäng Gamecube spel om någon skulle vara intresserad!
Har slängt ut lite mera grejer!
Bland annat ett Goof Troop i hyrfodral till snes!
Bland annat ett Goof Troop i hyrfodral till snes!
Har slängt upp lite skit på Tradera. Kanske nått som är intressant för någon
Har slängt upp runt 57 Wii spel. Mer spel kommer under dom närmaste dagarna.
skall du sälja av alla wii spel nu? :S
Precis! Tyvärr så har jag inte motivation att samla för tillfället. Men kanske börjar igen vid ett senare tillfälle, vem vet.
tråkigt men sånt kommer och går det är sant.. ett tipps är ju att samla på sånt man tycker är kul att verkligen spela, då är risken mindre att man säljer av det för då finns det något mer nöje än bara själva samlandet.. aja gnällgubbe deluxe här hehe
har lagt till några av spelen i minneslistan i alla fall så få vi se hur det går!
har lagt till några av spelen i minneslistan i alla fall så få vi se hur det går!
Sant så sant Men bara lite annat som har kommit ivägen för mitt spelsamlande.
Hoppas du vinner några
Hoppas du vinner några
Auktionerna går ut ikväll så passa på att bjuda
Har slängt ut lite Wii spel.
Var inne och slängde runt lite bud
Gudlock, Tack för det
Ett gäng DVD filmer som går ut om några timmar, passa på att bjuda
Har 2 St Dvd filmer som går ut om någon timme så passa på & bjud. Dom ligger än så länge på glasspengar.
Hahaha, gillade "skitful mariogubbe."
Ontheshortbus skrev:
Hahaha, gillade "skitful mariogubbe."
En rejäl fylle grej
Skäms över den just nu & kan tyvärr inte ta bort den heller då någon redan har bjudit.
Jag tycker inte du ska skämmas, det är briljant.
Nja. Då var det bara en kul grej men nu kan jag inte ens kolla igenom mina auktioner utan att se den & skämmas =)
Jag tycker att det är så det ska gå till!
Sälja skitfula Mariogubbar som är rare, utskrivna från nätet.. hur kan man önska sig nåt annat??
Vet en kille som jag umgicks med förr som lade upp en "bild på mig och Bob Dylan". Då var det ett foto han tagit med sin webbkamera där han satt fram för datorn och en plansch på Bob Dylan syntes på väggen i bakgrunden. Som han sedan skrivit ut på ett A4. Det tyckte jag var skoj det.
Sälja skitfula Mariogubbar som är rare, utskrivna från nätet.. hur kan man önska sig nåt annat??
Vet en kille som jag umgicks med förr som lade upp en "bild på mig och Bob Dylan". Då var det ett foto han tagit med sin webbkamera där han satt fram för datorn och en plansch på Bob Dylan syntes på väggen i bakgrunden. Som han sedan skrivit ut på ett A4. Det tyckte jag var skoj det.
Ett gäng Wii spel går ut imorgon (Söndag)
Passa på & bjud!!!
Passa på & bjud!!!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner