Forum
Nobunagas Ambition - komplett /SNES NTSC:
Blandat MD godis och Command & Conquer till PS1 NTSC.
Edit: tagit bort det som är sålt.
Blandat MD godis och Command & Conquer till PS1 NTSC.
Edit: tagit bort det som är sålt.
Lite nyfiken på vad du vill ha för Ibara-DVD'n!
Jag vill ha Mushihimesama... spelet alltså. Men vill inte ha Limited Edition-kitet, utan enbart spelet. Och jag är fattig som ett as, så jag har inte råd att köpa något spel just nu
Jag skulle kunna tänka mig att köpa din LE utgåva komplett som den är och sälja min vanliga utgåva till Zejiro. Hur låter det? Jag köpte den utgåvan av dig Jamz vill jag minnas. Vad vill du ha för LE utgåvan om man törs be om ett pris?
shoulder:
Jag köper spelet av honom, så får du köpa LE-crapet
Jag köper spelet av honom, så får du köpa LE-crapet
Spelet är sålt till Nystroem.
Hoppas du fortfarande är sugen på godiset som blev över Shoulder_85!
Starfighter: ingen aning om vad de går för nuförtiden måste kolla upp d lite.
Hoppas du fortfarande är sugen på godiset som blev över Shoulder_85!
Starfighter: ingen aning om vad de går för nuförtiden måste kolla upp d lite.
Så kan vi göra om du hellre tycker det. Vi lär väl få höra snart vad han har att säga
Oj det var på direkten! Jo jag är sugen men jag är riktigt förvirrad vad det gäller bud för sånt. Någon idé?
shoulder:
Hmm, inser nu att det lät nog dumt det jag skrev Haha. Men jag snackade med Jamz på MSN om detta och vi kom överens om att jag skulle få köpa spelet löst innan du skrev ditt inlägg. Sen kollade jag och då hade du skrivit ^^
Hmm, inser nu att det lät nog dumt det jag skrev Haha. Men jag snackade med Jamz på MSN om detta och vi kom överens om att jag skulle få köpa spelet löst innan du skrev ditt inlägg. Sen kollade jag och då hade du skrivit ^^
Du råkar inte vara intresserad av att byta till dig ett komplett Ristar mot Sword of Vermilion? Har nämligen 2 ex.
Är SoV komplett?
Är SoV komplett?
Zejiro: Haha... jag hänger inte med när folk byter namn
Dags för den av alla säljare älskade "Ohh, vilka fina grejor, fan att man är pank"
Sådär.
Sådär.
Köp nu betala sen
ed: ej intresserad av byten av något slag tyvärr
Shoulder_85: du har pm ^^
ed: ej intresserad av byten av något slag tyvärr
Shoulder_85: du har pm ^^
Äsh, skulle även jag ha varit intresserad av LE krafset, men man är för sent ute :-/ Vad hade du tänkt dig för Soundtracken?
Tja han har inte svarat på PM än så än så länge är jag öppen för förslag, du har PM btw. :]
Du har PM!
Jag är lite intresserad av truxton och Thunderforce III. Kan man få seperata pris på dom?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner