Forum
Köpes.. För de jag har fungerar inte på min skitmaskin. Men de fungerar uppenbarligen finfint på andras (Mikoto har precis spelat igenom åtminstone Dead Rising som ni säkert märkt i recensionsavdelningen ) så jag är alltså ute efter byte med samma titlar, eller köpa nya helt enkelt. Jag skulle också helst få möjlighet att prova spelen först innan jag köper dom..
Gears of War - 165kr inkl frakt? Och du kan inte testa det innan eftersom jag bor i Linköping ^^
Jag hade nog tänkt mig att jag kunde betala frakten för att skicka det och prova, det finns ändå inte särskilt många här från Cowa här i Leksand.. (Mer än SAeviz då)
Men, tråden kan tas bort - för jag kom på den lysande idén att skicka in skivorna för slipning, efter det så måste dom ju bara fungera alltså.
Edit: Men om slipningen inte hjälper så ska jag minnas att du har ett Gears of War du kan tänka dig sälja, okej pris och sådär. Vi får se!
Men, tråden kan tas bort - för jag kom på den lysande idén att skicka in skivorna för slipning, efter det så måste dom ju bara fungera alltså.
Edit: Men om slipningen inte hjälper så ska jag minnas att du har ett Gears of War du kan tänka dig sälja, okej pris och sådär. Vi får se!
Bump! Jag har fortfarande ett Dead Rising, originalutgåva, att byta mot detsamma. Någon? Jag kan lägga några tior som tack för besväret.
Det är alltså inget fel på spelet, det är helt repfritt och allmänt i nyskick, men det fungerar inte på min konsol (blir disc unreadable). På andras konsoler har jag fått det bekräftat att det fungerar klockrent.
Det är alltså inget fel på spelet, det är helt repfritt och allmänt i nyskick, men det fungerar inte på min konsol (blir disc unreadable). På andras konsoler har jag fått det bekräftat att det fungerar klockrent.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner