Forum
Jag har lagt ut runt 100 spel i tradera och tänkte tipsa er om det. Finns massa gott.
http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=gameking
http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=gameking
Fack! Håll er borta från Soukyu!
Ska försöka
lol ^^ Hur som helst så är det dags för auktionerna att avslutas idag vid 19-tiden, samt imorgon vid samma tidpunkt. Lycka till!
För dom bakfulla satarna som inte orkade ändra om klockan till sommartid än så ska klockan vara 18.
För dom bakfulla satarna som inte orkade ändra om klockan till sommartid än så ska klockan vara 18.
OK...wish me luck. Här skall bjudas.
Jag upprepar.
Dragonforce skrev:
Dragonforce skrev:
Jag upprepar.
Dragonforce skrev:
Men... om jag bara vill titta litegrann?
Låt er inte bli terroriserade av mr drak-admin, han vill inget ont.
Bjöd upp Sonic Adventure 2 bra högt åt dig medans jag kämpade.(känner sig snäll 130 > 215).
Brassade hem Capcom Vs Snk till DC. Tack!
famicomdisk skrev:
Bjöd upp Sonic Adventure 2 bra högt åt dig medans jag kämpade.(känner sig snäll 130 > 215).
Tack för den och grattis till vinsten också.
Idag avslutas resten, massa saturn och mega-cd spel som väntar på nya ägare, vid 19-tiden som sagt.
Sorry draken
Där gick vår bekantskap.
Jag ser det mer som att jag gjorde att du sparade 440kr!
Pah!
Det är faktiskt dålig stil att snipa folk man känner sådär, det är en sak att bjuda emot, men att snipa är inte schysst.
Det är faktiskt dålig stil att snipa folk man känner sådär, det är en sak att bjuda emot, men att snipa är inte schysst.
Hey, jag snipade inte alls. Det var en hel minut kvar.
Edit: Jag satt och F5:ade som en galning för jag trodde du skulle lägga motbud.
Edit: Jag satt och F5:ade som en galning för jag trodde du skulle lägga motbud.
Skitsamma, jag är mest sur för att jag förlorade auktionen på ett spel jag verkligen ville ha.
Jag förstår dock inte varför du inte kunde lägga ett bud under resten av veckan som spelet var ute? Jag skulle inte göra som du gjorde iaf.
Jag förstår dock inte varför du inte kunde lägga ett bud under resten av veckan som spelet var ute? Jag skulle inte göra som du gjorde iaf.
Jag ville ju inte höja upp priset alldeles för mycket. Sedan att visa intresse är farligt...
Edit: Jag är faktiskt sorry då jag vet att du också ville ha spelet
Sniping är inte dålig stil. Högsta budet vinner, oavsett när budet läggs
Cyborg20003 skrev:
Jag ville ju inte höja upp priset alldeles för mycket. Sedan att visa intresse är farligt...
Ok, jag förstår vad du menar. Hade situationen varit den omvända så hade jag lagt mitt bud i god tid och gett dig tid att bjuda över. Men, alla gör väl som dom vill. Fan ta dig dock om du inte spelar det som fasen och gör dig känd i highscore listorna
Edit: Jag överreagerade lite, förlåt.
Tog hem kingdom grandprix hoppas det är kul
Dude, vi båda skulle nog uppskatta ifall jag kunde skicka betalingen snart.
Yes! Payment info plz!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner