Forum
Nu ska jag ha bort massa spel. Spel som bara tar plats här, endel bra men också mycket skit...
Byten är lika intresant som pengar. har du dåligt med cash just nu men vill ha något spe lså kan jag lägga undan, men då ska du inte backa ur sen
Ska nog sälja mycket mer också, men ska börja med detta lass.
Var inte rädd för att komma med skammbud på skitspelen, kan inte göra något värre än att säga nej ^^
Vill ha bud =P
Borta:
Steel empire jap
Demons crest
super turrican
ffx2
largo winch
tony hawk 64
magic sword
Byten är lika intresant som pengar. har du dåligt med cash just nu men vill ha något spe lså kan jag lägga undan, men då ska du inte backa ur sen
Ska nog sälja mycket mer också, men ska börja med detta lass.
Var inte rädd för att komma med skammbud på skitspelen, kan inte göra något värre än att säga nej ^^
Vill ha bud =P
Borta:
Steel empire jap
Demons crest
super turrican
ffx2
largo winch
tony hawk 64
magic sword
Många av saturnspelen har spine även fast de inte syns på bilden, dock inte alla.
Hur mycket skulle du sälja Turrican till snes för??
Har inte koll på vad det kan vara värt.
Har inte koll på vad det kan vara värt.
Är intresserad av Turrican, Pop'N Twinbee, Spiderman X-men, Demon Crest, samt Biometal. Kan du kirra bättre bilder och regionskoder på sakerna, gärna riktpriser också
EVE ZERO -ark of the matter och Snatcher är jag sugen på. Du brukade även ha Desire och Doukoku till saturn med. Planerar du att sälja de två med?
Vad är det för spel som är bredvid Grandia?
Super Turrican och Demon's Crest skulle jag också vilja ha. Men jag kanske är lite sent ute. Är det bud/intressanta byten som gäller eller var det först till kvarn?
Bilderna som efterlystes:
Ukv, ok skick, lätt tryckt box och solblekt top.
Ukv
Noe
Eur, bra skick, lätt väckad manualframsida
ITA
Ukv, ok skick, lätt tryckt box och solblekt top.
Ukv
Noe
Eur, bra skick, lätt väckad manualframsida
ITA
Dragon Quarter och Unlimited Saga kan vara intressanta. Sedan undrar jag vad det är för spel som ligger bredvid Unlimited Saga, väldigt suddig text så jag kan inte se vad det är. Skambud var det ja. 150 fraktat slänger jag ur mig för DQ och US. Beroende på vad det mystiska spelet är kanske jag är intresserad av det med!
Hikikomori skrev:
Vad är det för spel som är bredvid Grandia?
Vilket av grandia? finns 3 st ^^
menar du grandia 2 så är det brath of fire 5,
och bredvid soundtrack och jap grandia är det manual och shining wisdom
Gudlock skrev:
Dragon Quarter och Unlimited Saga kan vara intressanta. Sedan undrar jag vad det är för spel som ligger bredvid Unlimited Saga, väldigt suddig text så jag kan inte se vad det är. Skambud var det ja. 150 fraktat slänger jag ur mig för DQ och US. Beroende på vad det mystiska spelet är kanske jag är intresserad av det med!
det är rariteten med namn Ephemeral Fantasia
vill ha mer än 75 kr st för dom är jag rädd.
Du kan ju kolla min lista om det finns några intressanta byten men jag kan börja med att bjuda 500 fraktat för Super Turrican och Demon's Crest.
EDIT: Det är englesk text på Demon boxen va?
Det är bud som gäller, har ingen brådis med stålar.
Mikoto, hentai liren stannar för tillfället. men du är första man jag kontaktar om de ryker.
Mikoto, hentai liren stannar för tillfället. men du är första man jag kontaktar om de ryker.
Har playstation Gradius spine?
Dragonforce skrev:
Har playstation Gradius spine?
yepp men det är en bestoff som du kanske såg, men spine finns
shoulder_85 skrev:
Du kan ju kolla min lista om det finns några intressanta byten men jag kan börja med att bjuda 500 fraktat för Super Turrican och Demon's Crest.
ska kolla igenom din lista ikväll, måste på jobbet nu.
Det är engelsk text ja, och tysk, finns både och.
Hur mycket ska du ha för Final Fight Revenge till Saturn och Phoenix Wright-spelen till DS?
Ah, det det såg jag inte Hmmm. Vilka är MD spelen bredvid Arrow flash?
Låter bra. Ta en titt
Jikez skrev:
hentai liren stannar för tillfället
Hentai? Det finns ingen hentai i de två spelen :-) Däremot finns det några vågade bilder men det finns det ju i relativt många av de spelen du säljer redan nu.
Skambud var det, 20 + frakt för Ever17 -out of infinity- ?
Biometal - 100
Demon Crest - 250
Super Turrican - 150
exkl frakt, SEK
Demon Crest - 250
Super Turrican - 150
exkl frakt, SEK
Jag kan nog vara intresserad av Demon's Crest jag med. Vet dock inte riktigt vad jag skall bjuda...
Vad är du intresserad av för byten btw?
Seiken Densetsu 3! Skick? Någon prisidé öht? (samfrakt om dragonforce ska köpa nått osse - gött för alla!)
Edit: Senaste på Tradden (som jag missade, arghh) gick för 105 kr, så något därikring?
Edit: Senaste på Tradden (som jag missade, arghh) gick för 105 kr, så något därikring?
Verkar få min vilja igenom med ban & avregistrering, så jag kommer nog ha lite svårt att fullfölja några affärer via Cowa. Kan man ta fortsatt budgivning via email/msn?
Min mail/msn är iaf instinqt [snabel alfa] hotmail.com
Min mail/msn är iaf instinqt [snabel alfa] hotmail.com
Dragonforce skrev:
Ah, det det såg jag inte Hmmm. Vilka är MD spelen bredvid Arrow flash?
pelios och steel empire
Linkintones skrev:
Hur mycket ska du ha för Final Fight Revenge till Saturn och Phoenix Wright-spelen till DS?
Final fight brukar ju vara skitdyrt... men kan tänka ut vad jag har hjärta at tta för det, phoenix wrigth spelen. är i rba skick, igenomspelade och sen på hyllan, så jag vet inte, hur låter 150 kr st?
Mon_petit_robot skrev:
Jag kan nog vara intresserad av Demon's Crest jag med. Vet dock inte riktigt vad jag skall bjuda...
Jadu skrev en köpes/ bytes tråd för några dagar sedan, finns lite jag vill ha där. Men typ action rpg, äventyr, plattform...hm typ
Rosse skrev:
Seiken Densetsu 3! Skick? Någon prisidé öht? (samfrakt om dragonforce ska köpa nått osse - gött för alla!)
boxen är väll i ok, tryckt på ena sidan, manual saknas så det lättar ju på priset om du är intreserad iallafall.
Hikikomori skrev:
Skambud var det, 20 + frakt för Ever17 -out of infinity- ?
50+ frakt, mint med spine
Kunde nog knipa Super Princess Peach iaf X-Kaliber, Killer Instict Gold och Spriou kunde även vara av intresse om skicket är någotsånär ok. Ena bilden är rätt suddig, men ser ut att finnas Night Warriors och Snatcher där, kunde vara av intresse även de.
Många har du ju redan fått bud på, du kan ju reda ut vem som nu vill ha vad och sen kan jag se om det blev nåt kvar av det intressanta
Många har du ju redan fått bud på, du kan ju reda ut vem som nu vill ha vad och sen kan jag se om det blev nåt kvar av det intressanta
350 exkl frakt för Demon's Crest!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner