Forum
Sida: 1 2 Nästa
Jag kan ta med mig konsol dit och hjälpa nystroem att testa om ni båda två skäms för o görat själva
Moget? Är det inte mer omoget att köpa något som kanske inte funkar till det man vill ha det till för att man inte törs testa det i butiken?
Ungefär som att köpa kläder utan att prova dem först för att man tycker att det är pinsamt.
Lyssna nu på Daniel och WERY, de vet vad de pratar om.
Ungefär som att köpa kläder utan att prova dem först för att man tycker att det är pinsamt.
Lyssna nu på Daniel och WERY, de vet vad de pratar om.
Jag tänker då inte göra det, för jag tycker att det är pinsamt. Vad ni tycker om att jag tycker så skiter jag fullständigt i Vissa saker gör jag bara inte..
Men om Daniel har lust att göra det, så visst.
Men om Daniel har lust att göra det, så visst.
Tja, kan väl offra mig. Men då tar jag med något manligare än en PStwo ;-) Master System eller Laserdisc blir det isf!
Gört! Öj, ska vi dit imorgon då eller? Vilken tid i så fall? Vet inte när de öppnar ens en gång..
Vet inte, säg en tid. De öppnar säkert vid 12 eller något sådant gay.
Fy fan vad gay, du! Ska vi ses där vid 12-tiden då? Vi kan ju kanske ta en liten lunch på Billingegrillen om du vill?
Ja, det säger vi.
Gött mos. Jag vet inte om brorsan kan köra hem den imorgon om jag köper någon, men man kan ju lägga undan den ett tag
Ska bara försöka komma ihåg detta nu så jag inte tar sovmorgon till 15:00
Ska bara försöka komma ihåg detta nu så jag inte tar sovmorgon till 15:00
Den där sovmorgonen blir ju lätt av om man inte tar tag i det ja Lycka till med TV:n imorgon iallafall ^_^
Tacktack
Mikoto skrev:
Tja, kan väl offra mig. Men då tar jag med något manligare än en PStwo ;-) Master System eller Laserdisc blir det isf!
Adu jag hade gärna dragit med ett NES från USA och testat det där. I bästa fall hade dom kommit snackat lite minnen från den tiden och kollat lite på vad man haft med.
Men du får står upp för dig imorron och gärna berätta att zejiro samlar han med Han kommer att pinas i TV affären då allmänheten får reda på den "mörka" hemligheten haha
Jag ska säga att det är hans TV-spel men han inte vågar säga det ;o)
WERY skrev:
Adu jag hade gärna dragit med ett NES från USA och testat det där. I bästa fall hade dom kommit snackat lite minnen från den tiden och kollat lite på vad man haft med
De som jobbar där vet nog inte ens vad Nintendo är för något..
Har köpt en TV, låser!
Sida: 1 2 Nästa
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner