Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: The Great Easter Blow-Out
Jahapp, dags att göra sig av med en del av allt skröfs man samlat på sig. Har kommit ca 30cm in i "samlingen" och plockat ut lite godbitar åt er :)

Budgivning gäller, alla bud är välkomna men jag förbehåller mig rätten att inte sälja om inte budet är tillräckligt högt för att falla mig i smaken. Accepterade bud märks med grönt, tveksamma med gult och för låga med rött.
Bud i tråden, inga PM bud.
Budtiden går ut måndag 13/4 23:59, bud som kommer efter 23:49 förlänger automagiskt budtiden med 10 minuter.
Jag har lagt ut grejerna på andra forum också men jag uppdaterar naturligtvis buden här också.

Följande finns till försäljning, bilder följer nedan:

Sharp MZ-800 paket - frax - 700:-
Innehåller en Sharp MZ-800 med bandspelare (tekniskt sett alltså en MZ-821), en Sharp MZ-1F11 Quick Diskdrive, en Sharp MZ-1P16 Printer/Plotter inklusive ett paket pennor och några rullar papper. Datorn, bandaren och diskdriven är testade och funkar klockrent. Plottern är inte testad men antar att även den fungerar eftersom allting kommer från samma paket. Det medföljer också ett kassettband med en fet flygsimulator på men inga diskar till diskdriven eftersom jag inte har några extra. Allting är i originalkartonger och i väldigt fint skick, även frigolit och skumgummi finns med i lådorna. Det ni ser på bilderna följer med. Jag skulle rekommendera upphämtning eftersom det är mycket prylar och ganska tungt men jag kan naturligtvis skicka om ni föredrar det. Bud på hela paketet gäller, splittar inte detta.

ASCII Stick II Turbo för Famicom
Famicom Joystick från ASCII, ytterkartongen i bedrövligt skick och i 3 delar, kan säkert bli snyggt om man orkar klipp och klistra lite :)
Frigoliten är i ypperligt skick däremot och även manual och garantilapp(?) medföljer. Stickan är även den i väldigt fint skick.

Atari TT Hard Disk Kit - mibe - 100:-
Ett kit för att montera hårddisk i en Atari TT, helt nytt alltihop och fortfarande inplastat som ni kan se på bilderna! Originalkartong i ypperligt skick medföljer också.

Fishertechnik för Commodore 64/128 och VIC20 - Stonan - 200:-
Nåt robotstyrningsinterfacetjofräs i snygg originalkartong. Disk och manualer medföljer, kolla bilderna för att se vad som finns i lådan.

Multitech MPF III
Helt ny oanvänd MPFIII i originalkartong, aldrig öppnad.

Pocket Monster Stadium för N64
10 japanska ex av Pokemon Stadium i shippingbox.

RCA Small Game PC - frax - 300:-
Nån sorts floppad spelgrej från RCA på utställningskartong. Snygg färg dessutom :)

SAM Communications Interface - mibe - 100:-
Kommunikationsinterface för MGT's SAM dator. Lär inte vara helt lätt att hitta. Originalkartong och manual medföljer.

PC Spel
Full Throttle - Zeela - 25:-
Harpoon
Krossfire Krush Kill 'n Destroy 2
Kings Quest VII - Greatguy - 40:-
Might and Magic VII
Simon The Sorcerer II - Instinqt - 100:-
The Sims
The Sims - Livin' It Up
Warcraft: Orc's and Humans - Joshy - 150:-

Bilder hittar ni här:

[url]http://trooper.110mb.com/forsale/forsale.html[/url]

Mycket bilder blev det :) Det som inte blir sålt här åker på dårarnas marknad men jag undviker helst det så bjud massor med feta cash nu!! :)

Edit: Colortaggen verkar inte funka här så ni får kolla Vintagegames eller NesDB eller fråga för att veta vad som är säljande bud.
Medlem
Inlägg 188
Skrivet: 2009-04-10 23:22:20
 | Senast redigerad 2009-04-12 09:41, ändrad totalt 3 gång(er)
 citera  skicka PM

Forum » Köp / Sälj / Byt » S: The Great Easter Blow-Out
Sida: 1 Nästa