Forum
Har bestämt mig för att sälja nästan alla mina SNES spel (även om det tar emot lite), det är fina grejer så var inte snåla nu era rackare
Lite svårt att sätta priser som passar här, men det är iaf lägre än jag sett de flesta av dem gå för på tradden iaf.
Secret of Mana
Box: 9,5/10
Kassett: 10/10
Manual: 8,5/10
Karta: 10/10
Pris: 750 kr
Secret of Evermore
Box: 9/10
Manual: 10/10
Pris: 450 kr
Ps: Dammskydd, påsar, reklam och dylikt shit som är med på bilderna följer så klart med.
Lite svårt att sätta priser som passar här, men det är iaf lägre än jag sett de flesta av dem gå för på tradden iaf.
Secret of Mana
Box: 9,5/10
Manual: 8,5/10
Pris: 750 kr
Secret of Evermore
Box: 9/10
Manual: 10/10
Pris: 450 kr
Ps: Dammskydd, påsar, reklam och dylikt shit som är med på bilderna följer så klart med.
Om du kan hålla på Contra 3 lite så kan jag köpa det vid löning
Zejiro skrev:
Om du kan hålla på Contra 3 lite så kan jag köpa det vid löning
Det ska la gå för sig.
Obs: glömde skriva att frakt tillkommer.
Bra priser, synd att jag sitter på alla spelen redan ^^
Päron:
Vad ligger frakten på då?
Vad ligger frakten på då?
Ska det vara dendär typen av innerkartong till Chrono Trigger? Någon som vet med 100% säkerhet? Har kollat eBay men det verkar vara lite blandat där
Det skulle isf förklara varför det är svårt att få posters, extrapapper osv att få plats i kartong (utan att den buktar) med de "vanliga" innerkartongerna, hehe.
Det skulle isf förklara varför det är svårt att få posters, extrapapper osv att få plats i kartong (utan att den buktar) med de "vanliga" innerkartongerna, hehe.
44kr lär frakten gå på.
Okej!
köper Mario RPG och Illusion of Gaia , om dom /det finns kvar... vill säga
instinqt skrev:
Ska det vara dendär typen av innerkartong till Chrono Trigger? Någon som vet med 100% säkerhet? Har kollat eBay men det verkar vara lite blandat där
Jag vill minnas att mitt (numera Zylos) Chrono Trigger hade den "vanliga" innerkartongen. Snubben som sålde det till mig har jag för mig hade köpt det nytt när det släpptes....Kan kolla innerkartongen nästa gång jag är där...
De "andra" kartongerna ser ut som sådana man kan/kunde köpa på ebay.... men jag är ingen snes expert som bekant..
golem skrev:
köper Mario RPG och Illusion of Gaia , om dom /det finns kvar... vill säga
Super Mario RPG är du först på så det kan du få köpa, Gaia smet nån före via PM, så vi får se om det blir nått av det först, annars så får du köpa det också.
Äsch, Niklas hann före. Lika bra kanske, jag borde inte köpa spel i dagsläget..
Bara Secret of Mana och Secret of Evermore kvar nu, någon som är sugen?
Fraktfritt på de två som är kvar nu
är SOE komplett med karta och manual och ser lika bra ut överallt som på bilden så tar jag det, vill ha fler bilder på det dock,
yip_man skrev:
är SOE komplett med karta och manual och ser lika bra ut överallt som på bilden så tar jag det, vill ha fler bilder på det dock,
Klart att manual och kartan är med, läs under bilden
Vad är det du vill ha fler bilder på?
Svårt att se skicket när bara halva kartongen är med på bild, ingen baksida. Vad är det för reg kod på kartong/kassett?
Hoppas inte det är förmycket besvär, har redan ett exemplar men tycker det är i för dåligt skick. Därför vil jag försäkra mig om skicket på ditt innan jag köper det.
Hoppas inte det är förmycket besvär, har redan ett exemplar men tycker det är i för dåligt skick. Därför vil jag försäkra mig om skicket på ditt innan jag köper det.
yip_man skrev:
Vad är det för reg kod på kartong/kassett?
Det är amerikanskt.
då får jag hoppa tyvärr då det inte är usa rel jag söker.
Bumpar lite här och även upplyser om att jag sänkt priset på båda spelen till:
Secret of Mana: 550kr
Secret of Evermore: 400kr
Det lilla päronet behöver pengar ''/
Secret of Mana: 550kr
Secret of Evermore: 400kr
Det lilla päronet behöver pengar ''/
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner