Forum
Jag är våldsamt sugen på en sån här men de går ju inte köpa från något vettigt ställe :-/ Alla ställen i USA och GB har ju bara kompletta mint ex som kostar en 1000-lapp eller CD skroten som kostar ännu mera. Och kronan är så svag att det slutar vara roligt att köpa från japan(vilket jag säkert kommar göra i slutändan iaf...).
Men jag provat min lycka här bara för säkerhets skull med. Är det någon som har en Pc engine till salu?
Första modellen, Core Grafx och Core Grafx 2 är mest intresanta men har någon en typ Duo med paj CD läsare eller något som den kan bli av med billigt så kan det vara kul med kanske. Jag är huvudsakligen intreserad av främst Hu-card spel så det är de jag vill spela.
Vad jag har att erbjuda... Inte mycket. Lite arkadgrejer kanske?
Vapor Trail, Shockboxar till Neo Geo(mer eller mindre nya) och kanske ett 4-slotars MVS moderkort(kan skicka med 2 hemliga spel till).
Annars har jag väl pengar med... Även om jag helst vill behålla de ;o)
Någon som har något? Skulle vara skoj, minst sagt.
Men jag provat min lycka här bara för säkerhets skull med. Är det någon som har en Pc engine till salu?
Första modellen, Core Grafx och Core Grafx 2 är mest intresanta men har någon en typ Duo med paj CD läsare eller något som den kan bli av med billigt så kan det vara kul med kanske. Jag är huvudsakligen intreserad av främst Hu-card spel så det är de jag vill spela.
Vad jag har att erbjuda... Inte mycket. Lite arkadgrejer kanske?
Vapor Trail, Shockboxar till Neo Geo(mer eller mindre nya) och kanske ett 4-slotars MVS moderkort(kan skicka med 2 hemliga spel till).
Annars har jag väl pengar med... Även om jag helst vill behålla de ;o)
Någon som har något? Skulle vara skoj, minst sagt.
Snälla, försök undvika att skriva så mycket erbjudanden till mig, jag drunknar här ;-)
Vadfan, Mars Matrix har ju jag bokat!
Mikoto: Jag är fortfarande ute efter ESP.Ra.De, men min supergun har fortfarande inte kommit så jag måste motvilligt avvakta. Men det ska bli mitt!
Är väl kanske så att det inte är sååå många här som insett vilken underbar liten maskin PC Enginen är...eller så har de det och vägrar sälja...
Jag har redan sålt min duo 3 gånger och inser alltid att jag saknar den...fast jag orkar inte med de känsliga cd-läsarna så nu är jag också på jakt efter en Core Grafx eller allra helst en Super Grafx (men de är lite väl dyra)...
Jag har redan sålt min duo 3 gånger och inser alltid att jag saknar den...fast jag orkar inte med de känsliga cd-läsarna så nu är jag också på jakt efter en Core Grafx eller allra helst en Super Grafx (men de är lite väl dyra)...
Draken: Ja, men du köper det ju aldrig ;o)
Staris: Gött, då vet jag det :-)
Dave: Jo, det är väl så. Jag har en annan hemlig källa dock för en Core Grafx men det kommer kosta mig 500 ink frakt... men det är väl det jag får ge.
Vill man köpa från Europa för övrigt är det faktiskt billigare att köpa en Super Grafx än en Core Grafx kan jag medela efter min våldsamma raid efter online affärer som säljer PC engine hårdvara :-P
Varför vill du ha en Super? Det finns ju bara 5 exklusiva spel till den varav Ghouls är roligast men är ändå bara marginellt bättre än Mega Drive versionen. Fast du kanske vill ha den för att du tycker den är så snygg? ;-)
Staris: Gött, då vet jag det :-)
Dave: Jo, det är väl så. Jag har en annan hemlig källa dock för en Core Grafx men det kommer kosta mig 500 ink frakt... men det är väl det jag får ge.
Vill man köpa från Europa för övrigt är det faktiskt billigare att köpa en Super Grafx än en Core Grafx kan jag medela efter min våldsamma raid efter online affärer som säljer PC engine hårdvara :-P
Varför vill du ha en Super? Det finns ju bara 5 exklusiva spel till den varav Ghouls är roligast men är ändå bara marginellt bättre än Mega Drive versionen. Fast du kanske vill ha den för att du tycker den är så snygg? ;-)
Mikoto skrev:
Draken: Ja, men du köper det ju aldrig ;o)
Jag tänkte ta det nästa gång jag träffar min favoritskummis
Mycket bra.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner